FÓRUM - megoldás a taxisok problémájára, avagy tegyünk valamit
Fórum » Droszt Híradó » megoldás a taxisok problémájára, avagy tegyünk valamitSúgó


122 hozzászólás 9 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Guy Fawkes válasz |       2009.05.11. 17:07:49  (92)
Tomajer:

Azon a fórumon nincs semmi érdekes, az emberek tovább beszélgetnek a semmiről...

Én azokhoz beszélek akik már nem alvajárók!

Akik nem másokat okolnak a körülményekért...

Guy Fawkes

tomajer válasz |       2009.05.11. 11:00:54  (91)

tomajer válasz |       2009.05.11. 10:56:38  (90)
Minden szavad igaz!

És természetesen nem tehetsz róla, hogy nem tudod, kivel beszélgetsz, és ő..ők mit tettek eddig ezen ügyek érdekében.

Nem várható el senkitől, hogy végigolvassa, az index, és a hallotaxi összes vonatkozó fórumát:-)
Hidd el, engem nem kell meggyőznöd:-)

Guy Fawkes válasz |       2009.05.11. 10:37:52  (89)
Kedves CoolTaxi és mindenki!

Nem azt mondtam ,hogy ezt egyénileg tegyétek meg!
Az "Tiszavirág" életű volna...

Ez volna a szakszervezet dolga ,hogy egy ilyet megszervezzen és egy egészen más tárgyalási pozícióba kerüljetek a T.SZ.T.-kel!

Nincs helye többé semmilyen inkorrekt szabálynak vagy zsarnokoskodásnak a TSZT részéről!

Ez persze nem munkabeszüntetés, mivel mindenki dolgozna csak nem rádióról...

A híradók bemondanák hogy a Taxisok megértésüket kérik a körülmények miatt de nem áll módjukban tovább együttműködni a jelenlegi rendszerben TSZT-kel ezért nem fogadnak a továbbiakban telefonos rendeléseket! A szolgáltatás az utcáról folyamatosan igénybe vehető New York-i taxi sűrűséggel!

Üdvözlettel: A Magyar Taxisok Érdekképviselete!

Guy Fawkes



cooltaxi válasz |       2009.05.11. 08:46:20  (88)
Isten látja lelkem,egyetértek minden szavaddal!
És most jönne az hogy DE!!!....
Tudod mit? Nem jön!
Hozzak egy döntést?Oké.Itt és most? Rendben.
Nem veszek fel rádión címet.És még csak beszélni sem fogok róla senkinek !
A többit had bízzam az intelligenciádra. Éhen halok ugye sejted!
Induljunk ki abból hogy egy adott cégen belül talán, ismétlem TALÁN! megoldható lenne egy ilyen összefogás. A kocsira majd hiába váró utas mit csinál? Felhív egy másik céget amelyik aztán tapsikol a gyönyörtől majd hirdetést add fel,hogy gkvezetőket vesz fel a "dinamikusan fejlődő címmenyiség" okán.
A jelenlegi cégem meg lassan beadhatja a kulcsot.A tagság szétszéled és minden ott folytatódik ahol volt.
Amikor -más okból - megszűnt az Est taxi, talán megszaporodtak az utcai fuvarok?Hisz hiába telefonáltak oda az utasok,többé nem kaptak taxit.
Egy csudát.Kerestek az utasok más fuvarszervező irodát.
Mondom,egyetértek az írásoddal,csak épp a realitás más. Az utasokat,hogy vonod be? Hogy kényszerítsük rá őket,hogy feladva az eddigi kényelmet,ami a lakása elé gördülő ingyenes kocsi jelentette, a számukra macerásabb leintést vagy drosztig sétálás válasszák?
Talán ha eltörölnék az ingyenes kiállást,az lehetne az első lépcső.De addig..
Szóval az egész olybá tűnik,mintha egy maroknyi elszánt ember kiállna az Alpok lejtőjére, hogy elállja a lavina útját.
Remélem érted és nem félreérted amit mondani szerettem volna ezzel.


Guy Fawkes válasz |       2009.05.11. 08:10:15  (87)
Kedves Tomajer , Pretorianus és Thomas!

Láthatjátok , hogy nincs valódi érdekképviselete a taxisoknak!

Egy valódi érdekképviselet mellett nem volna lehetséges a jelenlegi helyzet kialakulása!

Az érdekképviselet elsődleges feladata, hogy meghirdesse a rádiócsendet és új alapokra helyezze
ezt a végtelenségig eltorzult rendszert!

Nem kell hozzá más, csupán józan paraszti ész …

Vagy mi történne akkor, ha megszerveznének egy-két tagdíj mentes hónapot?
Mindenkit letiltanának és csak a seggnyaló „etikások” meg időmérők dolgoznának?

Állítólag van élet az URH-n túl is...
Igaz megbeszéléses alapon mennek a fuvarok … vagy beülős tarifával...

Na de hát ki akarna néhány csekkes-utólag fizetős 880 Ft-os fuvart lecserélni
azokra a szar „megegyezős” - beülős fuvarokra?

8 óra alatt hány címet tudsz felvenni ?

Nem volna egyszerűbb, ha többen integetnének mivel telefonon nem tudják őket kiszolgálni ?

Aki pedig házhoz akar taxit az fizessen felárat!

Ha pedig „megéget” a diszpécser akkor szerződést szeg! – így jár a kárpótlás /üzemanyag + várakozás+ ezen teljes idő alatt elmaradt fuvarok/ összegeként !

Persze a cégeknek nem drága a te benzined sem a te időd...
„Sajnálom , gyere el!”

Akkor sajnálná , ha az ő fizetéséből vonnák le a tévedéseit ahogyan veletek teszik!

1 címtévesztés , vagy rossz név a telefonszámhoz ..stb ugyan annyit érne a diszpécsernek vagy a taxi társaságnak anyagilag mint neked amikor te hibázol!
A meg nem váltható napokat számolhatnátok 15.000- Ft-tal ...



Akkor te mondhatnád hogy „SAJNÁLOM! , de nekem is fizetnem kell ha én tévedek!”


Guy Fawkes

csili válasz |       2009.05.11. 04:30:28  (86)
Van egy óvatos javaslatom. Délelőtt, és este 10 órától 5 percen keresztül ne hallgassunk rádiót, ne vegyünk fel címet. Szerintem ennyi "kockázat" még ebben az ínséges időben is belefér.

thomas válasz |       2009.05.10. 16:22:00  (85)
...akit elszállítunk a 126,184,186 tarifa kitalálóihoz!

Vico válasz |       2009.05.10. 15:49:19  (84)
Ott az igazság a késes mondatban!!!

Az elképzelés nagyon jó, azzal megfejelve, hogy aki mégis címet mer felvenni, amellé beültetünk egy késest!

thomas válasz |       2009.05.10. 15:04:51  (83)
Szépet álmodtál,köszi.
Bárcsak megvalósítható lenne,de sajnos...
És már is megyek negatívba.
Amíg olyan "kollégák" vannak köztünk,akik annak a taxisnak az utasait(vígan dalolva,majd még meg is magyarázva!)beülteti maga mellé,akik előtte kést rántottak.
Háát? Nekik nehéz lesz azonosulni gondolataiddal.
Persze az jó lenne,ha Minden Taxis olvasná a Hallótaxit.
:-)
Szerintem ezen bukik a dolog.Nem jut el a HÍR a kollégákhoz!

Rocktaxi válasz |       2009.05.10. 13:21:10  (82)
Én múltkor gereblyéztem a vizet...


Nem tudom értitek-e? :-(

pretorianus válasz |       2009.05.10. 12:13:53  (81)
Tökéletes megoldás valóban, egy kis hibával:
Tomajernek sajnos igaza van!
Konkluzió: Az összes bajunknak magunk vagyunk az okozói, mert nem teszünk ellene.
1: Nem vállaljuk/vállalhatjuk a bevételkiesést
2: Nem teszünk/tehetünk a sztrájktörők ellen(mert ez az)
3: Nem akadályozzuk/akadályozhatjuk meg a rádióforgalmazást minden cégnél egyszerre
Nekem azért tetszik a tendencia. Valaki legalább veszi a fáradságot, hogy foglalkozzon a dologgal.

tomajer válasz |       2009.05.10. 11:02:38  (80)
Helyes helyes!!!

Nekem nagyon tetszik.. Sőt mindenkinek tetszeni fog.
Van akinek annyira fog tetszeni, hogy megpróbálja, ezt a ragyogó ötletet.
A többieknek meg azért fog tetszeni, mert a próbálók helyett ők vihetik el a fuvart, és nem egyel, hanem akár hárommal nyomhat a címre.


Szép ez az elképzelés. És működne is.
Csak éppen semmi értelme, ha nem a "döntő többség" vág bele.
Ezt nem lehet egyénileg, ahogy mondtad, "saját döntésként"...
Mert akkor csak azt döntöttem el, hogy önként, és dalolva éhenhalok:-(
Nem tudom érted-e?

Guy Fawkes válasz |       2009.05.10. 08:01:58  (79)
Kedves Taxisok!

A problémáitokra a megoldás talán az volna, ha kicsit felülvizsgálnátok azt a maszlagot amit a telefonszám tulajdonosok lenyomnak a torkotokon!

A jobb érthetőség kedvéért egy történeten keresztül nézzük ezt meg,
hívják a taxisunkat Ede bácsinak.

Kezdetben Ede bácsi csak beülős - integetős utasokat szállított.
Állt az út szélén , nyugodtan olvasgatott , rejtvényt fejtett, az utasok pedig odamentek hozzá vagy ha éppen úton volt akkor leintették.
Ede bácsi nem élt folyamatos stresszben, nem volt URH-rádiója sem (kódja mint a birkáknak)
egyszerűen Ő volt Ede bácsi a taxis akivel mindig lehetett jókat beszélgetni.

Ezt látva egy érdekcsoport törni kezdte a fejét hogyan juthatnának ők is bevételhez ebből az egyszerű megélhetésből.

Mivel ennek a szolgáltatásnak csak 2 összetevője van (Ede bácsi + Aki utazni szeretne) valahogyan be kellett épülni kettőjük közé és elhitetni velük hogy ez szükséges és hasznos.

Ez kb. olyan mint ha egy körzeti orvossal elhitetnék, hogy szüksége van egy telefonszám tulajdonosra ahhoz ,hogy még több páciense legyen.
Rövidesen ők is betegre „nyomnának” és különböző kedvezményeket adna a „betegszervező” az orvosok zsebéből azoknak a páciensek akik rajtuk keresztül hívnak orvost!

A körzeti orvosok fizetnék a tagdíjat , hogy olcsóbban többet dolgozhassanak kapnának felvasalható matricát és a pecsétszámuk utolsó 4 számjegye lenne az Urh-kódjuk.

Nevetséges?

AZ!

Pont annyira mint amit veletek művelnek!

Elhitették veletek, hogy csak címkiadással juthattok el az utazóközönséghez és csak rajtuk keresztül.

Elhittétek ezt annak reményében, hogy tervezhetőbbé tegyétek bevételeiteket , több utast vihessetek és mind máig ez a mézesmadzag.

Azok akiknek átengedtétek az irányítást a tervezhető megélhetés biztosításának illúziójáért már rég a fejetekre nőttek!

Embertelen szabályokat állítottak nektek
csak néhány ezek közül:
1 perccel vívtok a címekért , majd jön a stressz és felesleges kockázat, hogy odaérj a címre időn belül és megvárhasd az utast aki 15 perc múlva kéri az autót és ehhez még késik 10 percet
nevetséges tarifákat szabnak , mivel nem ők adják a kedvezményt hanem TI! Ők ugyanúgy beszedik a tagdíjat többszörösen pacsik és tiltás megváltások címén. Egyedül ti dolgoztok többet kevesebb pénzért!
Etikára cibálnak minden apróságért és minden lehetséges módon éreztetik veletek az alárendelt pozíciótokat!

Vajon miét van az hogy ha Ti hallotok félre valamit a recsegő rádión keresztül , vagy nem értek oda a címre 3 percen belül a forgalom miatt amit nem láthattok előre, vagy nem a megfelelő időzítésben és esetben vagy többször nyomjátok meg a gombot azért büntetés jár ,
(mint az idomított majmok esetében, akiknek bizonyos inger esetén gombokat kell nyomogatniuk) ,de ha a címen nincs utas ahova küldenek vagy rossz helyre küldenek és ezáltal anyagi kár is ér benneteket, akkor csak „Sajnálom!” vagy „Gyere el!” vagy „Állj meg!” minden felelősségre vonás nélkül?

Nektek anyagi károtok származik minden tévedésükből amit el bagatellizálnak, de őket milyen kár éri ha Ti hibáztok?

Mindez csupán azért , mert fent kell tartani a látszatát fontosságuknak és felsőbbrendűségüknek!

Egy változást elindítani egyszerű dolog. Csupán elhatározás kérdése!

Kezdjétek úgy, hogy hétvégén vagy amikor öntik a címeket ne dolgozzatok rádióról.
Ennek az lesz az eredménye hogy az utasok megelégelik, hogy ilyen esetekben nem tudnak kocsit küldeni a cégek belátható időn belül és lesétálnak az utcára ahol minden 3. autó Taxi!

Még csak kevesebbet sem fogtok keresni a beülős tarifák miatt!
Igaz le kell mondani a csekkes és költségröhelyes fuvarok nagy részéről és az 1500Ft-os reptéri transzfer feliratú túrórudi csomagolás elfogadásáról is. Menni fog?

Minél többen betartjátok az ilyen pörgős napokon a rádiócsendet annál hamarabb megkezdődik a változás!

Nincs szükség a nevetek felvállalására, aláírás gyűjtésére, sőt még csak beszélni sem kell róla senkinek !

Hozz egy döntést!
Ki , ha nem Te?
Hol , ha nem itt?
Mikor, ha nem most?

Persze könnyebb a körülményekre vagy másokra hivatkozva nem tenni semmit és vétlen áldozatként gondolni magadra ,
de TUDD ,hogy azért az élethelyzetért amiben most vagy személy szerint Te vagy a felelős
a döntéseid révén amiket meghoztál vagy nem hoztál meg !


Guy Fawkes

mew válasz |       2009.03.04. 01:17:49  (78)
...ja értem, trutyi.

Hogy ültél bele?

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] [9]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft