[1] ... [12] [13] [14] [15] 16 [17] [18]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Na jó azért Pécs méreteiből adódóan lehet eljátszani ezt a drosztokról történő címkiadást.
Egyébként meg ott sem angyal senki, amikor a helyi hiénák Főtaxi néven összeálltak, nagyon vicces autókkal, akkor a kedves Volánosok nyomatták az URH-jukon a Bartók rádiót, féltették a fos piacukat.
A piros ladás, többször megvert bácsi működik még az állomáson? :) |
|
Az igazságosságot nem kérdőjelezem meg. A szakmaiasságot már annál inkább. Én ebbe a rendszerbe tanultam bele, nekem tetszik...tetszene ez a rendszer...természetesen vannak buktatói vannak kiskapuk, de ismerve a Magyar mentalitást olyan rendszer még a világon nem született, amit MI, Magyarok, ne tudnánk kijátszani...ha meg így van, akkor meg legalább legyen meg az esélyem magamnak eldönteni hogy melyik módszer az "ideális" számomra. |
|
Bocsánat! Egyszer régen volt egy fórum, valami "Taxisok Világa", létezik az még? |
|
Longi, ez csak természetes, hiszen nincs enyém tied, a cél a fontos:) |
|
Most kaptam emailben és azonnal feltettem ide még én sem rágtam át teljesen, csak gondoltam megosztom veletek a hírt.
Csogu küldtem neked privát üzenetet a mi fórumunkon, ha ráérsz majd nézd meg, és örülök hogy írtál. |
|
Üdvözöllek én is benneteket! Én a Mobiltaxinál vagyok, és nagyon hasonló rendszerben dolgozunk. szerintem ennél igazságosabb címkiadás jelenleg nincs a piacon. |
|
Jól értelmezem, hogy ha nekem beül egy Kínai, hogy Wien, akkor nekem kell ellenőrizni az okmányait? Vagyis el kell végeznem egy határőr feladatát. Fel kell ismernem, hogy az az okmány valódi-e, érvényes-e, arról már nem is beszélve, hogy tudnom kell, hogy az adott ország az adott állampolgárságú személytől mit követelnek meg? Jól értem ezt? Mert ha igen, akkor nem értem:-) |
|
Forrás: nit.hu
2006. február 3-án a Határőrség Országos Parancsnokság Rendészeti Főigazgatóság, Idegenrendészeti és Szabálysértési Főosztály tájékoztatása értelmében, a külföldiek beutazásáról és tartózkodásáról szóló 2001. évi XXXIX. törvény 86. § alapján a külföldit szállító légi jármű vagy vízi jármű, illetve a közúti személyszállító jármű üzemben tartójának a Magyar Köztársaság területére, illetve területén át más célállamba szállítást megelőzően meg kell bizonyosodnia arról, hogy a külföldi rendelkezik a beutazáshoz vagy átutazáshoz szükséges feltételekkel (érvényes úti okmány és vízum).
Az üzemeltető köteles gondoskodni az át nem léptetett haladéktalan visszaszállításáról abba az országba, ahonnan a külföldit hozta, vagy amely köteles őt befogadni, viselni ennek költségeit, ezzel egyidejűleg az üzemeltetőt a Határőrség személyenként 4000,-euro bírsággal sújtja. A Határőrségnek nincs mérlegelési lehetősége nem rendelkező személy szállítása esetén a bírságot ki kell szabnia.
A bírságot 15 napon belül a határozatban megadott bankszámlaszámra kell befizetni, a Határőrség készpénzt nem vesz át. A határozat tartalmazza a jogorvoslat lehetőségét.
|
Az rajtunk már nem segít. Olyan megoldás lenne a megnyugtató,ami a támadót teszi ártalmatlanná,még a tette kivitelezése közben. |
|
Hozzászóltam a feltaláló a taxisok védelméért íráshoz.
Szerintem jó ötlet, sok taxis támadója megérdemelt büntetését töltené, ha lett volna ilyen beépítve az autójába és azonosítani lehetett volna az elkövetőt, amit a fantomképekkel szinte lehetetlen.
|
Üdv néked!
Azt hiszem, sok újat fogunk mi még tőletek tanulni!:-)
|
|
Sziasztok, nálunk pécsi Volán Taxinál a fuvarkiadás általában drosztra történik.
A taxis amikor megáll a droszton, az urh mikrofonján beüti a droszt kódját, amit a központban a számítógép rögzít.
A számítógépben lévő program dönti el, hogy melyik álló autó kapja a fuvart.
Figyelembe veszi, hogy elég közel van-e a címhez és milyen régóta várakozik. Amennyiben nincs álló autó a fuvarra, akkor a legközelebbi szabad kocsi kapja meg a munkát.
Helyközi fuvart mindig a legrégebbi droszton várakozó kolléga kapja meg.
Sajnos ez nem túl gyakori.
Jellemzőek a rövid városon belüli utak. |
[1] ... [12] [13] [14] [15] 16 [17] [18]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |