FÓRUM - Tovább nyílik az árolló?
Fórum » Droszt Híradó » Tovább nyílik az árolló?Súgó


44 hozzászólás 3 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] 2 [3]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Nevem senki válasz |       2009.01.05. 10:27:55  (29)
Bocsi, akkor értem haza és elég fáradt és ingerült voltam az egész éjszakai munka után.
Máskor azért moderálom magam:-))))

tomajer válasz |       2009.01.05. 07:33:10  (28)
Köszi! :-)

Nevem senki válasz |       2009.01.05. 06:39:59  (27)
Húzz el innen a f@szba, ha itt is csak ezt tudod fújni. Ott van a politika topic, ott köpködj!

beni válasz |       2009.01.04. 23:37:19  (26)
Okosság nélkül ebben a gyurcsányi országban 2009-ben talpon maradni??Ne legyen lelkiismeret furdalásod és illuzióid.Aki taxis az tudja,hogy már "okossággal" is alig tud valaki talpon maradni.De az vesse rájuk az első követ ,aki nem ezt csinálja.Lásd.Dicső első embereink,privatizációs ténykedései:balatonöszöd stb...Csak 100 milliós szorzóval csinálják ők manapság.

tomajer válasz |       2009.01.04. 19:54:32  (25)
Akár hiszed akár nem, teljesen tisztában voltam azzal, hogy miről is van szó:-)

Csak mellékesen jegyeztem meg, hogy az árolló fogalmat ebben a szakmában másra szoktuk használni.

Hiszen itt két különböző szolgáltatás egymástól elméletben független áráről van szó.

Tudod, a kereslet kínálat.
Ők pont addig emelhetik a tagdíjat, amíg megfizetjük.

Megfizetjük? Igen. Akkor? Ki a hüjje?

tomajer válasz |       2009.01.04. 19:50:41  (24)
Nem pimaszkodik, mert visszamegy a befőttesüvegbe:-)))

czila válasz |       2009.01.04. 19:44:16  (23)
Neked mindig igazad van Nagyotmondó kartárs, csak egy a gond: nem arról beszélsz, ami a téma.

A sztahanovizmust a legújabb helyesírási szabálykönyvből ki is hagyták, helyette olyanok vannak: szenior sreet managger, háztömb szupervizor, snow logistics manager.
Téged viszont el tudlak képzelni a régi, és az új helyesírási doktrínáknak megfelelő munkakörök mindegyikében ilyen óriási lelkesedéssel, affinitással.

iceman válasz |       2009.01.04. 19:04:07  (22)
Az a baj, hogy nem mindenkit szeretnek egyformán az Istenek kolléga.
Régebben megfelelően éltem, mint taxis, de amióta nem tudom agyondolgozni magam, mert reumás lettem - néha még a karom sem bírom mozgatni, és nem fordul a nyakam - azóta sokkal nehezebb - hidd el!
Mellesleg, aki igazán korrekten akar megélni ebből a szakmából, annak is baja van, nem is kell kocsmába járnia, meg félkarúznia. Próbálkozzon valaki csak - úgy egyszerűen - minden okosság nélkül, tisztességesen - lelombozódik elég rövid idő alatt.
Gondold el, én még ráadásul korrekt is vagyok...

csogu válasz |       2009.01.04. 18:40:26  (21)
Egyáltalán ért valamihez ez a manus?

Én még csak 6 éve ismerem, de ilyen tulajdonságot nem fedeztem fel nála:-)))

kovi_ubi válasz |       2009.01.04. 18:36:39  (20)
Ez is azért van, mert a tómájer még fiatal versenyző, mondhatni "csipasz veréb".
Egyáltalán ért valamihez ez a manus? Vagy csak a volgai hajóvontatáshoz?
Gyönyörű szép Vologya... na, meg a drága jó 7.20-as kenyér! :DDD
Tamás, figyelj már oda miket írsz! :)

madár válasz |       2009.01.04. 18:24:11  (19)
Aranyos Tómájer! Iceman, a taxiárak, és a tagdíj szétválásáról példálódzik, ha jól nyírom...
Ezt támasztja alá czila sutkája is, amikor megkérdi: hány tank nyál most egy havi tagdíj?
Régen ugyanis egy tankolás árából megúszta a dézsmát.
Ez a szétnyíló árkülönbözet miből képződik? Miért emel, emelhet mindig jobban a fuvarszervező, mint a taxis? Miért nem érzékeny a taxis, miért csak az utazóközönség? Meddig nőhet még ez az aránytalanság?
Régen ugyanis volt egy egyezség, csak akkor, és oly mértékben emel a fuvarszervező iroda, amikor a taxi tarifa is megy utána, követi ugyanolyan mértékben.
:))

tomajer válasz |       2009.01.04. 12:40:23  (18)
Az egész téma ezerszer lett lerágva.
Soha senki nem hajlandó tenni magáért. A taxis még azt sem tudja, hogy mi az érdeke.
Ha itt felteszel egy kérdést, tuti hogy azonnal két táborra szakadunk, és egymásnak esünk.
Reménytelen.
Nincs, és ahogy látom nem is lesz olyan érdekképviselet, aki mögött támogatottság van, és taxis szemmel, taxis érdekeket képvisel.

Nemrég adtam itt valahol hírt arról, hogy a Tele5-nél mozgolódnak a kamerás büntetések ellen.
Üzentem nekik, hogy itt a lehetőség, tegyék nyilvánossá a hallotaxin, hisz ez nem csak Tele5-ös ügy.
Azóta is várom, hogy megjelenjenek.
De nem. Ők megpróbálják magukban.
Csak nem gondolom, hogy más cégek taxisainak fogják kikaparni a gesztenyét?

Persze így gyaníthatóan maguknak se, de ez fel sem merül bennük.
Nulla az összetartás, az együvétartozás érzése.
Márpedig egyenként kevesek vagyunk:-(

ui: Jja, amiért ebbe a fórumba írtam.
A címe, úgy hülyeség ahogy van:-)))
Hisz az "árolló" azt jelenti a mi esetünkben, hogy mesterségesen és természetellenesen a magasabb szolgáltatás van olcsóbban tartva, tehát drágább utcán beülni, mint telefonon rendelni.
A két ár közötti különbség az olló két szára. Minél nagyobb, annál biztosabban fognak rendelni az utasok, ahelyett, hogy beülnének a mellettük szabadon álló taxiba:-(

Ez az olló, most ha lassan is, de csukódik.
Mondjuk, hogy a Fővárosnak "köszönhetően" ? :-)
Nna azért köszönni nem kéne...
De a City, már becsukta az ollót! (majdnem)

málna válasz |       2009.01.04. 11:09:29  (17)
Kedves Iceman!
Megértelek,igazad van!De Dognak is!Itt,ezekkel az emberekkel nem fogsz Te már semmit sem összehozni!Hogy miért?Ki volt írva egy szavazás pár hónappal ezelőtt,a megalázó transzferek megszüntetése és a tagdíj megnemfizetése végett...Elenyésző volt a támogatottsága!Szerinted???
A másik:Te hányszor égtél meg már címen?Hányszor várattak feleslegesen?Mennyi pénzt dobtál így ki az ablakon,úgy,hogy a kliens ezt többször is megteheti büntetlenül!?Egy pár kollégával ezt már megbeszéltem,lépjünk ellene!Mindegyik elhesegetett!Talán venni kéne a fáradságot,és megkérdezni egy jogászt(én ezt tettem),hogy véd e minket a törvény..Mivel közfeladatot ellátó személyek vagyunk,ezért igen!Csak ez senkit nem érdekelt idáig!Megalkuvó népség vagyunk,nem is csodálkozom rajta!
Ha ez egyszer sikerül véghezvinni,azt csak nekem köszönheti 4000 ember!Nem pedig nekünk!

Nagyotmondó válasz |       2009.01.04. 00:55:48  (16)
Nem az "ilyen taxisok" miatt tartunk itt, hanem minden taxis miatt. Hol van az összefogás, hol van a fellépés a közös cél, a közös érdek ügyében? Mit tettél te azért, hogy ne így legyen, azon kívül, hogy itt nyitottál egy topikot?
Igen, én elégedett vagyok. És tudod, miért? Mert míg te - ahogy te fogalmaztál - a sz@r körül tipegsz, addig én dolgozni járok. Nem kályházok, nem dobom be a lét félkarúba, és mindig fizettem a kötelezettséget, így most nem kell részletfizetésért könyörögnöm az APEH-nál. És hidd el, sok ilyen "jóllakott napközis" van, szerencsére...

Nagyotmondó válasz |       2009.01.04. 00:46:00  (15)
Brühhühhüüüü...
Belőled egy zsebkendőgyár gazdagon megélne! Úgy sírsz, mint egy kislány!
Az a te bajod, hogy dolgozni kell! Mert aki nem szeret dolgozni, annak mindegy, mennyi munka van, akkor is sz@rban lesz, aki meg megbecsüli a munkát, az a szűkösebb időkben sem sír. Márpedig szűkösebb idők mindig voltak (még jobban elszomorítalak: lesznek is!!!), és nem csak a taxizásban.
De ha te jobban érzed magad úgy, hogy lehorgasztott fejjel, magadat sajnálva siránkozol a sarokban, miközben arra vársz, hogy jön a Jótündér, hát hajrá! Pont az ilyenek adósodnak el: naponta tankolnak az ezer éves kívül-belül szutykos romjaikba, miután megkérték a menetrend szerinti indítást.
Boccs, de én az elmúlt majd' 20 év alatt megtanultam a várost, megtanultam az emberekkel viselkedni, felismerni a problémákat, és kezelni, megoldani azt. Mindez azt eredményezte, hogy nem szorulok rá egy szilveszterre, egy szentestére, és nem kell sírnom. Ugye, nincs harag, "kartárs"? :)

[1] 2 [3]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft