FÓRUM - Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk
Fórum » Droszt Híradó » Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünkSúgó


481 hozzászólás 33 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [33]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

nagyonkedves válasz |       2010.11.09. 22:16:58  (421)
ne bánkóggyá...
ide http://www.hallotaxi.hu/index.php?pg=forum&theme=2&topic=2461&action=read mindig hazajöhetsz :)))
"Kopogtatás nélkül" József A.

taxista válasz |       2010.11.09. 20:46:36  (420)
"...kulcsát a tengermélybe dobták,
és nem mehetek most haza.
Egy tenger lett a távol,
és tenger szívem panasza."

Kosztolányi


attus válasz |       2010.11.09. 19:59:47  (419)
Ilyet kérnék karira, ha lehetséges:


buksi842 válasz |       2010.09.13. 19:51:09  (418)
Rajta leszek.Kiváncsi vagyok annak a gépnek az állapotára amit az egyik kolléga be linkelt pár sorral lejebb.El kéne mennem megnézni,képről szép nagyon.

puccos válasz |       2010.09.13. 19:31:58  (417)
Igen azzal dolgozom. Annyira nem vagyok nagy spiller nekem is ugy hozta egy hozzáértő. Próbálj meg te is egy ilyen embert keresni.

buksi842 válasz |       2010.09.13. 18:39:01  (416)
Nagyjából ismerem a Merciket,meg az autókat.Volt nekem is 2db Merci.Az egyik egy W126 300SD eredeti amcsi! :-) Igazából van a rokonságban aki ismeri és nagyja részt ezt a típust javítja.Ő is egy volt német taxit hajt elvileg 500.000km-el de olyan az autó mintha új lenne pedig régi 124-es.Csak ezt a típust szereti mert nagyon megbízható. :-) Te is merci-vel dolgozol?Egyébként mik azok a tipikus trükkök amire "nagyítóval" kell vizsgálgatni?
Ne haragudj ha sokat kérdezek nem akarlak feltartani.
Zoli.

puccos válasz |       2010.09.13. 17:30:01  (415)
Három dolog igaz a mercikre. Vagy lopottak, vagy agyon voltak törve, vagy millió kilométer van bennük. De még ezek ellenére is, ha kifogsz egy jót sokáig hálás lesz neked. Ezeket 2002-ig gyártották, a legfiatalabb is nyolc éves. Ismerni kell a tipushibáit,a trükköket amivel ezeket a hibákat, és a leharcolást eltüntetik. Ha venni akarsz ilyet, akkor javaslom kérj meg egy hozzáértőt, menjen el veled. Egyébként ajánlom ezt a tipust.

buksi842 válasz |       2010.09.13. 17:09:40  (414)
Bár nem lenne rossz dolog belekostolni egy kicsit a munkátokba mégis milyen?!Bár vezetek egész nap most is de az egészen más mint az utas és nem az áru szállitás.Ja sok és mindenféle ember egész nap................:-)

buksi842 válasz |       2010.09.13. 17:06:11  (413)
Sajnos mondtak róla hideget és meleget is.Gondoltam itt megkérdezem a leginkább érintett felhasználókat.Ha más nem is a taxizó urak v.hölgyek igazán megtudják válaszolni azt a kérdést hogy "mit érdemes venni?".De azért elég szégyen hogy akkor hát egy anno 10-15milliós autó 6-8 évesen rohad mig egy suzuki mondjuk ilyen korban még nem rohad.Futómű ügyileg meg természetes hogy széthullik.Ezeken az utakon mi nem?! :-) De talán mégsem olyan drága mulatság mint mondjuk egy passat.

buksi842 válasz |       2010.09.13. 16:59:15  (412)
De azt néztem.Mondjuk nem taxizni akarnék vele de nem érdekel hogy sárga a rendszáma.Netán ismered????

puccos válasz |       2010.09.13. 14:55:13  (411)
Ezek nem 10-12 évesen, hanem már 6-7 évesen kezdenek rozsdásodni. Hiába a globalizáció. Az enyém 2002-es, az utolsó 210-esek egyike a modifikált széria. A sárvédőiveket már kétszer fujattam, mert rozsdásodtak. A futóművével elég sok gondom van. A lengéscsillapitók, a szilentek, a stabpálcák, stb stb. Egyébként a motorja, a váltója birja ha időben mindig lecseréled az olajat. Ugy összességében egyébként egy jó autó, igazi munkakutya.

ftkptk válasz |       2010.09.13. 14:22:29  (410)

buksi842 válasz |       2010.09.11. 19:50:51  (409)
Kedves Attus!

Köszönöm szépen a minden szempontból kielégitő válaszodat.Egyszóval egy szuper konstrukció mint a W124 250d-je.Fogyasztása is gondolom akkor hasonlóan 6,5-7L városi viszonylatban.Igen ezek is szeretnek rozsdásodni csak sajnos ezek 10-12 évesen mig a 124-es 20 év-es kora körül.........

attus válasz |       2010.09.11. 18:25:08  (408)
A 250D ritka a 210-es kasztniban , de nem rossz!
Maga a w210 nem rossz autó, de ha egy elhanyagoltat kifogsz inged gatyád ráköltheted!
Amúgy rengeteg alkatrész van hozzá( gyári, utángyártott, bontott), egyáltalán nem drága áron, és a javításra is sokan specializálódtak.
Erősen hajlamos a rozsdásodásra, még a törésmentes példányok is(sárvédőívek, küszöb, csomagtartó-zár,rugótányér, stb-stb...), a manuális váltó kulisszája hajlamos a szétesésre, az ülések 2-300e km után kényelmetlenné válnak, a futómű egész jól bírja a magyar utakat, a 250d motor strapabíró a végtelenségig, de a páratlan hengerszám miatt kissé teherautós a járása.

Mit mondjak még?:-) Ha gondos gazdától veszed még sokáig jól fog szolgálni, ha mellényúlsz ráköltheted az árát még egyszer...

Sokhatossystem válasz |       2010.09.11. 18:02:06  (407)
Azt hiszem , hogy a németeknél sem megy jól az üzlet. Tömegével adják el a kocsikat. Lehet, hogy ott is a bank értékesít ?

Azt nem gondolom, hogy ott kifizetik a magasabb viteldijat, mert náluk is válság van!

Vagy azt csak nekünk kell elviselni, hogy a telefonszámtulajok jól éljenek???????????

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [33]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft