|
|
FÓRUM - Hűség
|
[1] 2 [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Sanyi, én általában mindenre nyomok, mert annál jobban semmit sem utálok mint várakozni. Na de ha beesik 5 db 700 forintos fuvar egymás után, akkor sok mindent lehet rólam elmondani, de azt hogy boldogan jövök haza, azt talán még sem:-)) |
|
Bocs, Te taxizol? ha igen akkor hol?
elárulok egy titkot, a gagyi fuvarokra most sem nyomok, van kivétel, amikor a tutiban sorbanyomás van, akkor igen.............
tök mindegy, hány fuvarom van, a 600 ft is,akkor is zavar, azért mert nem rentábilis, tudod.
De, ha Téged nem zavar, akkor vigyed Te, s legyen jókedved.
Ezért (is) tartunk itt. |
|
csogu
kéretik nyitni egy topicot a "minden nap vidáman hazamegyek mert megvan a pénzem" címmel:)
ettől röhögnöm kell bocsánat |
Egy két gondolatot hozzá füznék az eszme futtatáshoz. A fuvaronkénti fizetésnél ott kezdödik a probléma hogy csak a zsiros fuvarokra nyomnátok mert csak az éri meg.Természetesen mások is igy gondolkodnának igy a zsiros fuvarra ott tutiznátok mig az egyszerü átlagos fuvarokra nem lenne jelentkező. A tutizásnál természetesen pudert kapnál, a számitásod megint nem jön be és egyre fásultabb egyre lehangolobb lesz a közérzeted és nem találod meg a számitásod a taxizásban. Az aki egy honapban felvesz 400 cimet hidd el nem válogat és minden nap jókedvüen megy haza mert meg van a bevétele,és öt nem zavarja a 600Ft,-os fuvar sem. |
lehet sorban állnak, lehet nem
de valahogy biztos jobb olyan emberekkel dolgozni - még képletesen is - akiket "ismernek", akik évek óta ott vannak, s igazából problémamentesen szolgáltatnak.
Új, pályakezdő taxis alig van, tehát csak egymástól lehet átcsábitani a taxisokat, s ah olvasod a hirdetéseket történnek ovatos lépések. |
Engem meggyőztél, bár egy részletben nem értek veled egyet.
Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.
Miért 30 ezer? Miért nem csak mondjuk 10 ezer?
Vagy nekünk is legyen a kiállás 1000 forint és abban bennefoglaltatik 2 km.
Ha már mindenáron a gazdaságosságra törekedünk ez ne csak az egyik oldalon jelentkezzen!!! |
|
Nna de nem állnak sorba!
Ha figyeled a lapot, egyre több cég kényszerül reklámozni is, hogy tagfelvételt hirdetett!
És ugye vannak cégek, ahol mindig is volt felvétel.
Ma bármelyik céghez felvesznek boldogan, csak a feltételek különböznek!
Tehát, most kéne megfogalmaznunk, hogy mi is az amivel bennünket el lehet csábítani.
Persze elsősorban, a sok, minőségi fuvar!:-) |
|
Úgy látszik ti sajnos a másik fél vagyis a cég tulajdonos agyávval nem gondolkoztok.Miért adjon neked akár 2000ft-ot is vissza mert már 5éve ott vagy.Azért vagy ott mert megtaláltad a számitásaidat nem beszélve 10-15-20évről.Cim arányos tagdíj jól hangzik de a kapitalizmus ami a nagy vállalatokra jellemző:Nem érdekli őket,hogy te neked megéri-e az a lényeg,hogy neki így jó ha meg nem tetszik sorban állnak a helyedért.
|
Az APEH megnézheti a statisztikát is, amin ott virít a sztahanovista az 500 fuvarjával.Az azonban mégsem reális, hogy én -pl.a havi 100 cimemmel-a 600 ft-os fuvarért 600 ft-ot fizetek be a nagy kasszába.Az alapdíjat is úgy kellene megállapítani,-eleve-hogy ne létezhessen veszteséges fuvar.Ki az a hülye mester,aki elmegy megjavítani pl.a cirkodat 600 ft-ért, amikor a kiállása duplájába kerül.Neki aztán mondhatná a "simanyelvű fuvarszervező", hogy majd egyik meló kárpótolja a másikat.(hö-hö) |
|
én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.
Éniss! :-((( |
|
A 6x6 ezek szerint él e nemes gesztussal.
Tudja valaki ,hogy a Bp. i cégek közül melyik
nek ilyen még a filozófiája? |
hello
félreértesz - esetleg elbeszélünk egymás mellett, ez majd kiderül - nem kellene, hogy a fuvarszervező cég bevétele csökkenjen, hiszen valaki kevesebbet, valaki többet fizet, s engem miért érdekljenek a munkagépek dolgai, őket sem érdeklik az enyémek, nem vagyok hobbitaxis - sajnos - de igazságtalannak tartom ezt az egészet.
Minőségi szolgátatást nyujt az,aki 10 orája benn rohad a kocsijában, ugyanmár, esetleg reggel majd' elaszik a reptérre menet.
S különben is, miért csak a taxis végezzen "minőségi" munkát, bár ezt nem tudom, hogy értetted, miért vándorolnának el, ez baromság, hiszen azért fizetnek amit kaptak ill. amit igénybe vettek a fuvarszervező cég szolgáltatásából.
De tudod mit, ne legyen, legyenek kategoriák, pl.
- csak matrica, tagfenntartás (cimet nem vehet fel)
15000/ho
- max. 100 cim/hó
a dij fele
- 100+ cim
a tagdij.
én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.
Az adócsalás bűncselekmény.
- |
|
T anonymuser
azzal kezdeném hogy én nem ismerlek téged de ez nem is annyira fontos a véleményem megfogalmazásához. a feltételezésem szerint te valamelyik budapesti fuvarszervező cég illetékese lehetsz gondolom ezt a hozzászólás tartalmából és a téma megközelítésének az irányából. érthető hogy te így látod de jellemző az is hogy csak egy oldalról látod és csak a fuvarszervező oldaláról közelíted a témát.
azt írod a harmadik sorban :Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
felteszem a kérdést ki látná a kárát?
majd a végén felteszed a kérdést a matematikai eszmefuttatás után hogy: Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek?
számomra ez utalás arra hogy mégiscsak a fuvarszervező iroda (szándékosan nem mondom hogy taxitársaság)látná a kárát. az én véleményem pedig röviden annyi ha valamelyik fuvarszervező iroda ezt szeretné bevezetni akkor biztosan tudna találni megfelelő variációt csak egyszerűbb és tervezhetőbb azt mondani hogy "x" ezer a havi díjj aztán szia.
remélem nem ez a helyes megfejtés mert nemszeretnék totál üzemanyagot tankolni.
|
|
Szép jóestét kívánok!
Micsoda megtiszteltetés!;-) |
|
SAS komám!
Egyszer régen már levezettem Neked a Taxi, Jók, rosszak, azóta kivéreztetett hasábjain, hogy mekkora tévedésben vagy!
Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
Ebben az esetben ugyanis a felvett fuvarok havi statisztikáját, amely a pénzügyi elszámolás alapját képezné 5+1 évig a fuvarszervezőknek meg kellene őrizni. (jelenleg egy hónapig van meg) Egyébként a kiállított számlán is fel kellene tüntetni ezt a számot, ami nagy valószínűséggel nem egyezne a taxióra által kinyomtatott havi fuvarszámmal. Nyilván azért mert a sok utcai "beülős" is szerepelne benne!!!
Egyébként amennyiben ezt az apró szempontot figyelmen kívül hagyjuk a fuvarszervezőknek semmivel nem lenne kevesebb a bevételük a jelenleginél. Miért?
Ezért:
Tételezzük fel, hogy egy 400 fös taxitársaságnál 60.000.-Ft a fuvarszervezési díj havonta.
Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.
A maradék 30.000.-Ft egy fuvarra eső díja pedig úgy számítható ki, hogy az egy taxisra eső átlagos fuvarszámmal elosztjuk. Legyen ez az átlag 150 fuvar/hó/taxis. (vagyis az összes fuvarok száma 60.000 db/hó)
Végeredmény: felvett fuvaronként 200.-Ft-ot kellene fizetni.
Érdemes ellenőrizni visszafelé számítással is ha valakit érdekel!
Kategóriákra bontva: 100 fuvar/hó=45.000.-Ft
200 fuvar/hó=65.000.-Ft
300 fuvar/hó=85.000.-Ft
A véleményem az, hogy amennyiben ezt egy taxitársaság bevezet, akkor onnan a "munkagépek", akik valójában kiszolgáják a megrendelőket nagyon hamar elvándorolnának. Az ott maradt "hobby" taxisokhoz csatlakoznának más társaságoktól a hasonló mentalitásúak.
Heti kérdés. Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek? A helyes megfejtők között egy 1.5 literes üzemanyag utalványt sorsolok ki, amely bármelyik Totál kútnál beváltható! |
|
[1] 2 [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|