FÓRUM - Hűség
Fórum » Droszt Híradó » HűségSúgó


52 hozzászólás 4 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] 2 [3] [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

csogu válasz |       2006.11.03. 07:13:28  (37)
Sanyi, én általában mindenre nyomok, mert annál jobban semmit sem utálok mint várakozni. Na de ha beesik 5 db 700 forintos fuvar egymás után, akkor sok mindent lehet rólam elmondani, de azt hogy boldogan jövök haza, azt talán még sem:-))

Sas882 válasz |       2006.11.03. 01:32:53  (36)
Bocs, Te taxizol? ha igen akkor hol?
elárulok egy titkot, a gagyi fuvarokra most sem nyomok, van kivétel, amikor a tutiban sorbanyomás van, akkor igen.............
tök mindegy, hány fuvarom van, a 600 ft is,akkor is zavar, azért mert nem rentábilis, tudod.
De, ha Téged nem zavar, akkor vigyed Te, s legyen jókedved.
Ezért (is) tartunk itt.

inzert válasz |       2006.11.03. 00:36:05  (35)
csogu
kéretik nyitni egy topicot a "minden nap vidáman hazamegyek mert megvan a pénzem" címmel:)

ettől röhögnöm kell bocsánat

lakat válasz |       2006.11.02. 21:45:13  (34)
Egy két gondolatot hozzá füznék az eszme futtatáshoz. A fuvaronkénti fizetésnél ott kezdödik a probléma hogy csak a zsiros fuvarokra nyomnátok mert csak az éri meg.Természetesen mások is igy gondolkodnának igy a zsiros fuvarra ott tutiznátok mig az egyszerü átlagos fuvarokra nem lenne jelentkező. A tutizásnál természetesen pudert kapnál, a számitásod megint nem jön be és egyre fásultabb egyre lehangolobb lesz a közérzeted és nem találod meg a számitásod a taxizásban. Az aki egy honapban felvesz 400 cimet hidd el nem válogat és minden nap jókedvüen megy haza mert meg van a bevétele,és öt nem zavarja a 600Ft,-os fuvar sem.

Sas882 válasz |       2006.11.02. 14:06:07  (33)
lehet sorban állnak, lehet nem
de valahogy biztos jobb olyan emberekkel dolgozni - még képletesen is - akiket "ismernek", akik évek óta ott vannak, s igazából problémamentesen szolgáltatnak.

Új, pályakezdő taxis alig van, tehát csak egymástól lehet átcsábitani a taxisokat, s ah olvasod a hirdetéseket történnek ovatos lépések.

csogu válasz |       2006.11.02. 10:12:37  (32)
Engem meggyőztél, bár egy részletben nem értek veled egyet.

Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.

Miért 30 ezer? Miért nem csak mondjuk 10 ezer?

Vagy nekünk is legyen a kiállás 1000 forint és abban bennefoglaltatik 2 km.

Ha már mindenáron a gazdaságosságra törekedünk ez ne csak az egyik oldalon jelentkezzen!!!

tomajer válasz |       2006.11.02. 09:16:33  (31)
Nna de nem állnak sorba!

Ha figyeled a lapot, egyre több cég kényszerül reklámozni is, hogy tagfelvételt hirdetett!
És ugye vannak cégek, ahol mindig is volt felvétel.
Ma bármelyik céghez felvesznek boldogan, csak a feltételek különböznek!
Tehát, most kéne megfogalmaznunk, hogy mi is az amivel bennünket el lehet csábítani.

Persze elsősorban, a sok, minőségi fuvar!:-)

JWT válasz |       2006.11.02. 08:27:22  (30)
Úgy látszik ti sajnos a másik fél vagyis a cég tulajdonos agyávval nem gondolkoztok.Miért adjon neked akár 2000ft-ot is vissza mert már 5éve ott vagy.Azért vagy ott mert megtaláltad a számitásaidat nem beszélve 10-15-20évről.Cim arányos tagdíj jól hangzik de a kapitalizmus ami a nagy vállalatokra jellemző:Nem érdekli őket,hogy te neked megéri-e az a lényeg,hogy neki így jó ha meg nem tetszik sorban állnak a helyedért.

madár válasz |       2006.11.02. 08:10:59  (29)
Az APEH megnézheti a statisztikát is, amin ott virít a sztahanovista az 500 fuvarjával.Az azonban mégsem reális, hogy én -pl.a havi 100 cimemmel-a 600 ft-os fuvarért 600 ft-ot fizetek be a nagy kasszába.Az alapdíjat is úgy kellene megállapítani,-eleve-hogy ne létezhessen veszteséges fuvar.Ki az a hülye mester,aki elmegy megjavítani pl.a cirkodat 600 ft-ért, amikor a kiállása duplájába kerül.Neki aztán mondhatná a "simanyelvű fuvarszervező", hogy majd egyik meló kárpótolja a másikat.(hö-hö)

tomajer válasz |       2006.11.02. 07:57:59  (28)
én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.

Éniss! :-(((

Bao válasz |       2006.11.02. 03:21:32  (27)
A 6x6 ezek szerint él e nemes gesztussal.
Tudja valaki ,hogy a Bp. i cégek közül melyik
nek ilyen még a filozófiája?

Sas882 válasz |       2006.11.02. 03:07:16  (26)
hello
félreértesz - esetleg elbeszélünk egymás mellett, ez majd kiderül - nem kellene, hogy a fuvarszervező cég bevétele csökkenjen, hiszen valaki kevesebbet, valaki többet fizet, s engem miért érdekljenek a munkagépek dolgai, őket sem érdeklik az enyémek, nem vagyok hobbitaxis - sajnos - de igazságtalannak tartom ezt az egészet.

Minőségi szolgátatást nyujt az,aki 10 orája benn rohad a kocsijában, ugyanmár, esetleg reggel majd' elaszik a reptérre menet.
S különben is, miért csak a taxis végezzen "minőségi" munkát, bár ezt nem tudom, hogy értetted, miért vándorolnának el, ez baromság, hiszen azért fizetnek amit kaptak ill. amit igénybe vettek a fuvarszervező cég szolgáltatásából.

De tudod mit, ne legyen, legyenek kategoriák, pl.
- csak matrica, tagfenntartás (cimet nem vehet fel)
15000/ho
- max. 100 cim/hó
a dij fele
- 100+ cim
a tagdij.

én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.

Az adócsalás bűncselekmény.

-

inzert válasz |       2006.11.02. 00:38:21  (25)
T anonymuser
azzal kezdeném hogy én nem ismerlek téged de ez nem is annyira fontos a véleményem megfogalmazásához. a feltételezésem szerint te valamelyik budapesti fuvarszervező cég illetékese lehetsz gondolom ezt a hozzászólás tartalmából és a téma megközelítésének az irányából. érthető hogy te így látod de jellemző az is hogy csak egy oldalról látod és csak a fuvarszervező oldaláról közelíted a témát.
azt írod a harmadik sorban :Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
felteszem a kérdést ki látná a kárát?
majd a végén felteszed a kérdést a matematikai eszmefuttatás után hogy: Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek?
számomra ez utalás arra hogy mégiscsak a fuvarszervező iroda (szándékosan nem mondom hogy taxitársaság)látná a kárát. az én véleményem pedig röviden annyi ha valamelyik fuvarszervező iroda ezt szeretné bevezetni akkor biztosan tudna találni megfelelő variációt csak egyszerűbb és tervezhetőbb azt mondani hogy "x" ezer a havi díjj aztán szia.
remélem nem ez a helyes megfejtés mert nemszeretnék totál üzemanyagot tankolni.

tomajer válasz |       2006.11.01. 21:49:07  (24)
Szép jóestét kívánok!

Micsoda megtiszteltetés!;-)

anonymuser válasz |       2006.11.01. 20:55:44  (23)
SAS komám!
Egyszer régen már levezettem Neked a Taxi, Jók, rosszak, azóta kivéreztetett hasábjain, hogy mekkora tévedésben vagy!
Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
Ebben az esetben ugyanis a felvett fuvarok havi statisztikáját, amely a pénzügyi elszámolás alapját képezné 5+1 évig a fuvarszervezőknek meg kellene őrizni. (jelenleg egy hónapig van meg) Egyébként a kiállított számlán is fel kellene tüntetni ezt a számot, ami nagy valószínűséggel nem egyezne a taxióra által kinyomtatott havi fuvarszámmal. Nyilván azért mert a sok utcai "beülős" is szerepelne benne!!!
Egyébként amennyiben ezt az apró szempontot figyelmen kívül hagyjuk a fuvarszervezőknek semmivel nem lenne kevesebb a bevételük a jelenleginél. Miért?
Ezért:
Tételezzük fel, hogy egy 400 fös taxitársaságnál 60.000.-Ft a fuvarszervezési díj havonta.
Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.
A maradék 30.000.-Ft egy fuvarra eső díja pedig úgy számítható ki, hogy az egy taxisra eső átlagos fuvarszámmal elosztjuk. Legyen ez az átlag 150 fuvar/hó/taxis. (vagyis az összes fuvarok száma 60.000 db/hó)
Végeredmény: felvett fuvaronként 200.-Ft-ot kellene fizetni.
Érdemes ellenőrizni visszafelé számítással is ha valakit érdekel!
Kategóriákra bontva: 100 fuvar/hó=45.000.-Ft
200 fuvar/hó=65.000.-Ft
300 fuvar/hó=85.000.-Ft
A véleményem az, hogy amennyiben ezt egy taxitársaság bevezet, akkor onnan a "munkagépek", akik valójában kiszolgáják a megrendelőket nagyon hamar elvándorolnának. Az ott maradt "hobby" taxisokhoz csatlakoznának más társaságoktól a hasonló mentalitásúak.
Heti kérdés. Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek? A helyes megfejtők között egy 1.5 literes üzemanyag utalványt sorsolok ki, amely bármelyik Totál kútnál beváltható!

[1] 2 [3] [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft