FÓRUM - Amikor elpattan az a bizonyos húr
Fórum » Hírek fórumai » Amikor elpattan az a bizonyos húrSúgó


199 hozzászólás 14 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Hiéna001 válasz |       2005.12.05. 16:07:01  (199)
Elkelt!

partizán válasz |       2005.12.03. 20:21:51  (198)
eLCéDés?

Hiéna001 válasz |       2005.11.21. 21:01:38  (197)
Urak!

Van egy 17 colos monitorom eladó,/Daewoo/

10.000.-ft

Hiéna001 válasz |       2005.11.17. 20:56:14  (196)
Fuss Forest Fuss!

JWT válasz |       2005.11.17. 11:25:53  (195)
1.Kinek jó a droszt anak aki nem valogat anak akinek nincs batyuja anak aki 5perces cimre is 5percel nyom.Egyszóval az olyan taxisnak aki becsületesen dolgozik.
2.Kinek nem jó a nagypályásoknak akinek minden cim 2/5percre van aki tele van batyuzva.És az olyan kolégáknak akik leginkább úgymond a leadós helyekre nyomkodnak.(gyengébbek kedvéért 1/300)

Sas882 válasz |       2005.11.17. 11:23:21  (194)
Sok benne az igazság.
S nem a mennyiság számit, hanem a minőség.
Avval nem érek semmit, ha csak egy adott időben "megy a bolt" 2 max 3 fuvart tudok ugyis csinálni, only.
A drosztolást pedig megoldották már pár helyen, sorbanyomás a tutikból, ennyi.

AVH válasz |       2005.11.17. 07:47:49  (193)
szívemből szóltál!!

puding válasz |       2005.11.16. 20:17:39  (192)
A drosztozás még arra sem jó, hogy a szar, ruppótlan fuvarok elkeljenek. Én pl. a tutiból mindenre nyomok ami él és mozog, tökmindegy milyen tarifát mondanak utána.Persze ez sem jó mert "nagypályás, rádiótuningos, antiszociális rebellis" vagyok. Címfelvételi versenyt hírdet a Góré, mert állítólag annyi címünk van, mint égen a csillag és baszunk dolgozni: Érdekes dolog, hogy akik megnyerték ezt a munka versenyt ( Mintha a Górénál megállt volna az idő 1980 körül) és havonta közel félezer címet vesznek fel, nem szerepelnek azon a feketelistán amin azok a feketebárányok vannak akik miatt állítólag nem lehet dolgozni, és akik miatt sorban lépnek ki a cégtől. Ezek a nagypályás rádiótuningos antiszociális rebellisek a havi 500 címnek még a felét sem veszik fel. Szerintem ez az egész droszt dolog egy ügyes, vagy éppen lehet, hogy ügyetlen feszültségkeltés azért, hogy elterelje a figyelmet magáról a vezetőség és bűnbakot keressenek és találjanak arra, hogy miért nem lehet dolgozni. Szar a cég és hozzá nem értő kóklerek ülnek bőrfotelekben, osztják az észt az egyenlő elosztásról, meg a fuvarkényszerről, ahelyett, hogy segítenék a munkánkat. Felvesznek "nyári szezonmunkára" hiénákat a diszkókhoz dolgozni, mert a pillanatnyi meggazdagodás ami a 46ezer forintokból jön elbortja az agyunk helyét, aztán amikor a felmatricázott autókkal lerabolják a várost és tönkreteszik a céget, jön nekünk a drosztozás.Olvastam itt a fórumon, hogy milyen jó lesz nekünk a drosztozás. Munkaidőben lehet napozni, olvasgatni, keresztrejtvényt fejteni stb...Szerintem semmiben nem különbözünk bármelyik másik melóstól, márpedig őket úgy kirúgnák,hogy a lábuk sem érné a földet, ha munkaidőben olvasgatnának stb.. Ha beülünk az autóba dolgozni kell, keresni a munkát nem pedig várni a sültgalambot a droszton. Majd én eldöntöm a 46ezremért, ami ráadásul előre kell fizetnem, nem pedig az elvégzett szolgáltatás után, teljesítményarányosan, hogy mikor hova megyek, és mit veszek fel. A vezetőségnek nem az lenne a dolga, hogy koncot dobáljon nekünk és korlátok közé szorítva rendszabályozzon minket.Ezek az emberek nem segítik a munkánkat, amiért a cégek létrejöttek a 80-as évek közepén, hanem jelenleg a fizetett ellenségeink akik megkeserítik az életünket.Mindenkinek békén kell hagyni a másikat, mindenki végezze a dolgát. A fuvarszerző szerezzen munkát, a taxis meg taxizzon. Ha van munka senkit nem érdekel a másik rádiója, autója, ruhája stb...Nem a másikba kell örökké a hibát keresni, mert így előbb utóbb egyszer mindenki az ítélőszék elé kerül és bűnbak lesz
Üdv:Puding

taxxxi válasz |       2005.11.16. 07:41:01  (191)
És ez így igaz Szerintem is

puding válasz |       2005.11.15. 20:24:20  (190)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sas882 válasz |       2005.11.14. 11:35:19  (189)
A drosztolás csak arra jó, hogy a gagyi, szar fuvarok is elkeljenek, mert ugye, gondolom én a drosztokon fuvarkényszer van.

Belefuthat az ember cimrenyomással is nem rentábilis fuvarba, de mégis más, ha direkt beleküldik.

Olyan mint a repülőtéren 3 óra után, táblázás, várakozás, holnap fizetik a város másik végén csekkel és transzfer.
Ez az igazi Dolce vita!

(névtelen) válasz |       2005.11.13. 20:35:15  (188)
Ha nem szereted a drosztozást, miért akarod bevezetni?!
Hétvégén amikor van munka, senki nem foglalkozik mások rádiójával vagy a szemezgetéssel és téged sem emlegetnek mert senkinek nincs rá ideje. Tehát a megoldás a bajainkra a sok munka. Mi pedig majd mint tökös nagyfiú egyéni vállalkozók eldöntjük, hogy a 46 ezer forintunkért mit és mikor viszünk el.A Te dolgod elsősorban nem a mi rendszabályozásunk és korlátok közé szorításunk, hanem mint profi fuvarszervező megfelelő mennyiségű és minőségű fuvar megszervezése.
Sajnos tudomásul kell venni de elfogadni nem kell, hogy jelenleg hétköznap éjszaka ez a cég kb.10-15 taxinak ad munkát akik elsősorban a belvárosra koncentrálódnak,mégpedig 3 úgynevezett tutiba. Ha bevezeted a drosztot, ott is ez a 10-15 taxi jelenik majd meg és telíti is ezt a drosztot. Tehát ezzel az úgynevezett nagyrádiós problémát sem oldod meg.
Ellenben elveszed a lehetőségét annak, hogy a nagy körültekintéssel kiválasztott tutiba álljunk ahol a TV droszttól eltérően talán még az is előfordulhat, hogy a szar pénzekért fuvarozott kedvezményes megrendelők mellett BEŰLŐS (240 Ft/km!!!!!!!!!) utasunk is legyen.
Ez az egész nem csak a belvárosra igaz hanem az egész városra. Nappal van értelme a drosztozásnak, a nagy forgalom miatt, persze csak ha jó helyen vannak a drosztok. Éjszaka azonban az utasok a szórakozóhelyek, színházak, kaszinók, éttermek környékén fordulnak elő és nem a drosztokon.
Én is a "rendesek" közé tartozom, annak ellenére, hogy tutiból veszem fel a címet, szemezgetés nélkül.
Üdv: Puding

AVH válasz |       2005.11.13. 16:26:50  (187)
nem vagyok droszt párti én sem. Magam részéről nem használnám dolgozzak is bárhol.

ADMIN válasz |       2005.11.13. 14:08:47  (186)
Indulásunk előtt, kidolgoztunk egy általános működési elvet. Megeggyezésünk szerint teljes felhasználói szabadságot adunk olvasóinknak. Moderációnk csak a legvégső esetben lépne életbe. Indítottunk főbb témaköröket, hogy ne üres fórumra érkezzetek. De a továbbiakban azt szeretnénk, hogy a fórumozók igenye alapján alakuljon ki a fórum szerkezete. Nem kívánunk senkit sem korlátozni. Az ötlet jó, amennyiben a többi fórumozó is így gondolja, akkor feltehetően ezt ki is alakítják. A topicnyitás joga, minden regisztrált felhasználónknak adott.

(névtelen) válasz |       2005.11.13. 09:26:48  (185)
Tisztelt szerkesztő urak!
Lenne egy kis tanácsom nem kell elfogadni de legalább amolyan vita indítónak megér valamit!
Ez tényleg profi ez a lap szépek a színek jók a grafikák és ez szerintem megérdemelne egy kis profi topikozást!
El kéne hagyni minden ilyen vadhajtást és fő topikokat kéne nyitni esetleg egy topik gazdával!
Én így látom!

1: Taxizás BUDAPESTEN

2:DROSZT HÍRADÓ

3:ÉRDEKKÉPVISELETI HÍREK

4:Taxizás Vidéken

5:Beszéljük meg/ általános kérdések/

6:Kultúra:

7:Szórakozás:

8:Családi körkép:/ segítség nyújtás esemény, öröm,bánat ,gyarapodás , elmúlás stb./

9:Szakmai Tanácsok:autó vásárlási körkép , rádió,antenna Gprs, mit, hol, hogyan stb/

10:Egyebek:

Én speciel szeretném sőt mindig küzdöttem a személytelen személyeskedések ellen ez így talán profibb lenne mint az hogy szóljunk be a tomajernek stb.
Kérem megfontolni megrágni!góré001







10:

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft