[1] 2 [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Én ehhez nem értek, de nem is kell egy embernek mindenhez érteni. Ezért kell csapatban dolgozni!!!
Ki ebben jó, ki abban, meg vagyunk mi ketten:-)) |
|
Sőtmitöbb, csak egy felfújt Rákógumi:-(
:-) |
|
Nincs mit folytatni.
Ha ezeket megoldjuk, nagyjából rendben is a szakma.
ui:Az egy százalék tudtommal csak a személyi jövedelemadóból ajánlható fel, ami viszont ugye magánügy.
És van egy gyanúm, hogy sok minimálbérrel rendelkező cégtulaj, nem sokat ajánlhatna fel:-)))
De persze ez csak vicc vót:-))) |
|
Akkor ez egy lufi volt csak... |
|
Tessék, úgyis választás van.
Program.
1, Tegyünk először magunk között rendet
a, Ne csak az időmérők, etikások feladata legyen cégen belül a kollégák, kocsik tisztaságára ügyelni. Legyen egy szégyen fal, akár itt a hallotaxin, akár cégen belül a faliújságokon. Szorítsuk vissza, vagy ki a szakmából azokat a kollégákat, akik miatt utast veszíthetünk, mert nem fürdik, mocskos az autója.
b, Tegyük kötelezővé egy alapszintű szakmai angol nyelv elsajátítását. Legalább köszöni tudjunk, ezzel is megtisztelve az utasokat.
c, Kütyüs, batyus kollégák eltávolítása a szakmából, mezítlábas megoldásba kényszeríteni.
2, Valamilyen szakszervezetet létrehozni, vagy a TFGSZ élére új vezetőt választani, és a választott vezetőt megbízni az érdekeink képviselésével.
a, Ellenőrzés
b, Létszám Stop
c, Fix tarifa
d, Drosztok felszabadítása, súlyt adni annak, hogy ott csak taxi állhat
3, Egy taxis alapítvány létrehozása, beteg, elhunyt kollégák, családjaik megsegítése.
Hová folynak be a cégek adójuknak az 1% ??? Miért nem marad a szakmában? Miért nem a taxisokat segíti az az összeg?
Urak, lehet folytatni
|
|
Mert ideje lenne elfelejteni azt a kétes sikerű demonstrációt, vagy bottal a kezünkben is abból akarunk majd még meríteni???
Rendben, az lezajlott, sokat tanultunk belőle...rendben.
És most????? Hogy tovább? Vagy ennyi volt bennünk? 200-300 lelkes emberke kocsikázott egyet a városban zsírpapírra felírt szövegekkel a kocsijuk oldalán?? Tényleg ennyi? |
|
Akkor meg mit sírunk? Magunknak okoztuk ezt, akkor meg tessék büszkén viselni a következményket és dolgozni.
Különben is volt emelés, én 2x voltam azóta órát állítani, akkor mi a gond? |
|
Tényleg, kiken múlik a mi sorsunk?
Elsősorban rajtunk!
Ha tavaly tavasszal, nem háromszázan, hanem háromezren lettünk volna, (mondaná a Kovács Zoli:-)) akkor ugye dokumentumból is tízszer annyi kellett volna.
Az meg már azért nagyságrend!:-) |
|
Jajj, hááát másokon:-)
Gondolom...na...hát azokon, akik...nem tudom...
Tényleg, kiken múlik a mi sorsunk? |
|
ettől nem lettem okosabb
nem rajtunk múlik, ugyan hát kicsodán?? |
|
Az igazi az lenne, ha végre lenne beleszólásunk, tevőleges szerepünk a rendezésbe,
Igen, mi taxisok is ezt szeretnénk:-))) |
|
Semmi baj, nem érzékenykedem.
Függetlenül a politika jelszavaitól, a mi esetünkben valódi változásokra van szükség, amit én már az EU csatlakozást követően elvártam volna. Mivel semmi sem történt azóta, a lehetőségeimhez mérten, ha megkérdeznek elmondom a véleményemet. Persze ez is csak egy vélemény, amivel lehet nem egyetérteni. Bár mint írod, te egyetértesz sokmindenben. A változások viszont - egyelőre - sajnos a legkevésbé sem rajtunk múlnak. Az igazi az lenne, ha végre lenne beleszólásunk, tevőleges szerepünk a rendezésbe, és akkor talán a közérzete is javulna a pályán maradóknak, és talán a szakmánk(?) megítélése is pozitív irányba változna végre.
Addig is, még módomban van, mindenhol ahol erre kíváncsiak, elmondom a véleményemet. És ha egyszer odakerül a dolog, tevőlegesen is szívesen vennék részt a rendezésben, hogy ne mondhassák: na ennek is csak a nagy pofája van. |
|
hello cobretti!
sajnálom, ha magadra vetted, tudom nem személyesen Te szeded a pénzt, sőt Te is alkalmazott vagy.
S nem is Rád gondoltam.
Csak sok irányba van elmozdulás, elméletben, gyakorlatban semmi, én ezt látom. |
|
Szia Sas!
Sajnálom, hogy egy kalap alá veszel mindenkivel. Én a munkámat az elmondottak szerint végzem, - az eredményét nem lenne illendő nekem minősíteni - de ez édeskevés a teljes rendezéshez.
|
|
[1] 2 [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |