[1] 2 [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Most miért kell újra a feszültség? |
Csumi. látom csak eddig igatott a T5 probléma. |
Lenne egy javaslatom.
Reklámmatrica helyett a taxist használják fel reklámra.
Mikor beszáll az utas, köszönés és a fuvar úticélmegállapítása után,a gépkocsivezető hangosan, tagoltan mondja el a reklám szövegét az utas felé.
Így nem kell ragaszgatni, bíbelődni.
|
Mit forgatnak vissza? Hova? Ez új! Ezek szerint Én évekig nem vettem észre semmit.Brrrrr.... |
|
Én ezt felvetettem a volt cégemnél a válasz az volt ha nem lennének ezek a matricák akor a tagdij mértéke megemelkedne.Mert a kedves hirdetőtől kapot összeget vissza forgatják a tagdijba. |
|
a dizájn egy reklám, egy olyan reklám amiért pénzt kap a taxis, mert viseli.
az összes többi reklámért semmit sem kap, ami valahol vicc.
Tudom, hogy mint egyetlen személy nem is tudna egy taxis sem reklámhordozó lenni, de lehet nem is akar.
jelenleg a sok gagyi matricát igyen viseljük, s akkor is reklámoz legtöbb, mikor csak parkolunk vagy magánúton közlekedünk, tiszta királyság nem?
ja és ha véletlenül megrongálódik,a ataxis dolg legyen pótolni, külömben letiltás, nem tudom, az én felfogásomban a reklámmatricával való foglalkozás egyenes arányban áll, az érte kapott pénzel. |
Mármint beszélnek a mobil taxiról.Ami nem nagyon volt divat mostanában. |
|
A cégek dizájn matricáinak a lényege a figyelemfelkeltés ami a MOBIL TAXI-nál sikerült is mert minket más társaságbelieket is foglalkoztat nemhogy a megrendelöket.Elég izléstelen de a lényeget elérték vele. |
Én is eltűrnék, bármit az autón, csak érje meg!
Munkaeszköz!
Dolgoztam én a Főtaxinál, sérga Tipoval, bizony jó volt, hogy messziről kibökték az utasok. |
|
kortyolgatni a buszon vagy a repülőn
nem vezet az asszony
dizájn:
én felraktam volna fele tagdij, de az én vasamra nem lehet, pedig fehér:)) |
|
Asszonyka vezet ne viccelj.. jobb1-bol nezni a tajat.. kortyolgatni a sorocsket:-) |
|
Ott a pont...
A legujabb autokra mindenki, illetve a legtobben azt mondjak hogy nem artalmas.. hat hogy a manoba ne?! Mar 1-2honap utan meglatszik ha az ember nem veszi le "rendszeresen" a magneslapos matricat.. nemhogy 1-2-3evig..
Tehat ha esetleg tarsosagot, vagy szakmat akarsz valtani.. leszedes utan, nyugodtan szamolhatsz egy parszaz ezer forintos fenyezessel is.. raadasul, elonyod nemigen szarmazik abbol hogy _pizsamas_ autod van, a tagdij korrekcio csak 1 illetve 3evig tart.. tehat eggyes cegeknel az elso 3evbe valamennyit kompenzal a dolog, de ha kiszamolja az ember, egy tisztesseges fenyezes se jon ki a "sporolasbol". A masik pedig, ezt egy "videki" ceg, akinek van 20-40-60autoja.. szerintem itt mar vegletekrol beszeltunk, konyebben.. vagy ugy mond.. siman megtudja csinalni, mig egy Pesti? 200-400-800autoval? Vagy szabalyozzuk a belepoknek hogy csak dizajnos autoval? "A penz mindenhol penz" es milesz a tobbiekkel? Nemlehet kotelezni senkit hogy csinaltasson dizajnt, a masik dolog.. ki fogja megtervezni a 35kulombozo gepkocsi tipusra a dizajnt? Nem ket forintokrol beszelunk keremszepen.. es szerintem egyik taxis sem fog ezert havi +5-10e forintos tagdijjat fizetni, hogy megvalosuljon a dolog. Felre ne ertsd, semmi jogom itelkezni senki folott, es nemis itelem L se a "videki" se a "pesti" taxis tarsosagokat... Talan azon kellene egy picit elgondolkozni, hogy miert ilyen problemakkal foglalkozunk, amikor ezer mas.. sokkal fontosabb dologrol lehetne...
Piece. |
|
Szia! nos ezzel csak egy probléma van! Amíg a teherautó kizárólag munka eszköz, a taxi családi autó is, azonkívül nem az adott cég tulajdona, hanem az alvállalkozó taxisé. Ebből adódik, hogy kötelezni senkit nem lehet, hogy X összegbe kerülő autóját(ami mint említettem családi autó is)"bedizájnoltassa". Azonkívül nem tudom, hogy egy új autót figyelembe véve, ha mondjuk 2-3 évig rajta van egy ilyen fólia, utána nem lesz-e annak eltávolítása után fényezési diferencia a fóliázott (ugyanis ezek a dizájnolások fóliával történnek) elemek, és az eredeti fényezett, nem fóliázoott elemek között. Elég-e utána átpolíroztatni, vagy fényeztetni kell. Azonkívül nem hiszem, hogy a megrendelőt érdekelné, hogy "sima" autót kap-e, vagy "papagájt". A lényeg számára, hogy tiszta, kultúrált megjelenésű autót, és sofőrt, korrekt SZOLGÁLTATÁST! kapjon. .....szerintem |
|
autóval nyaralni?
még akkor is dolgozzak:(( |
|
Ha lehet egy javaslatom, egyszer nem ártana tesztelni a magyarországi (tehát nem csak pesti) társaságokat az autók tipusa, állapota, biztonsági megoldások (hátha lehetne újat tanulni), az egységes megjelenés, arculati elemek szempontjából.
Lehet, hogy nem leszek népszerű, de itt a képek közöt is van galéria pl. a 6x6 és a Rádió taxiról és nekem pont az itt látottak nem tetszenek.
Az a véleményem, hogy ezek a társaságok arculati elemeiben leragadtak a '90-es évek elején.
Akkor még elég volt, ha két matricát ráragasztottak a kocsikra, aztán hadd fussanak.
Szerintem, ma már ez nem elég.
Mondom ezt úgy, hogy én nem taxikkal, hanem teherautók működtetésével, szervizelésével stb. foglalkozom.
Nálunk is van több féle tipus, de megjelenésükben egyformák, még úgy is, hogy a cég belső használatára vannak fenntartva, tehát még bérelni sem lehet.
|
[1] 2 [3]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |