FÓRUM - A BKK interneten kérdezi az utasokat a taxiszolgáltatásról
Fórum » Hírek fórumai » A BKK interneten kérdezi az utasokat a taxiszolgáltatásrólSúgó


140 hozzászólás 10 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

nagyonkedves válasz |       2012.01.17. 06:28:20  (5)
Szerintem kétféleképpen lehet élni: vagy mindennek van haszna, vagy semminek, hiszen minden mindennel összefügg, mert gondosan összebonyolítottuk az egészet.
Én nem mondom meg, melyikre szavazok, mert rögtön lenihilistáznának. :D
Hozzad, mert én soha nem merészkednék a fészbukra.
Legalább megtudom, mit kéne gondolnom rólatok, ha nem lennék ennyire elvarázsolva. :)

tomajer válasz |       2012.01.17. 06:16:57  (4)
Friss ropogós:-)

--------------------------

Hidvéghy Márton Van itt olyan valaki aki azt hiszi, hogy ennek itt van valami haszna?
Van itt valaki aki válaszol a hozzászólásokhoz?
kb. egy órája · Tetszik

Mekklód Konór Szeretem az okos hozzászólókat. Lövésük sincs az egészről, de véleményük az van. Én se szólók be a péknek,hogy ne süsse tovább a kenyeret.............
kb. egy órája · Tetszik
M
ekklód Konór Gyertek és csináljátok ha jobban tudjátok.
kb. egy órája · Tetszik

tomajer válasz |       2012.01.17. 06:14:33  (3)
Ez a fészbúk... hozzam a többit?:-)

nagyonkedves válasz |       2012.01.16. 23:14:47  (2)
Hát nekem ez marha gyanús...
Vagy egy ember írta az egészet vagy válogatás volt vagy ennyi szakértő utast nevelt ki észrevétlenül a hallotaxi :D
Vagy életemben nem facebukkoltam még! :D
Vagy már teljesen elszoktam az emberi beszédtől. :D
Mindenesetre fürgyetek le! :DDD

tomajer válasz |       2012.01.16. 22:39:57  (1)
A BKK interneten kérdezi az utasokat a taxiszolgáltatásról

Ha használjátok, utasként mi zavar titeket legjobban a budapesti taxikban? Min változtatnátok leginkább? Túl magas az ár vagy csak az a baj, hogy kiszámíthatatlan? Zavar, hogy azonos áron régi, új, kicsi és nagy autó is jöhet? Bosszant, hogy inkább hívnod kell telefonon és nem bízhatsz annyira a budapesti taxikban, hogy leints egyet az utcán? Sok a fuvarszervező és nem tudod, milyen számot tárcsázz, hogy gyorsan taxit kapj? Fizetnél bankkártyával, de sok taxiban még mindig nem tudsz? Hívnál taxit SMS-ben vagy alkalmazásokon keresztül, hogy ne kelljen kirohanni egy tárgyalás vége előtt 10 perccel? Vagy esetleg minden rendben és elégedettek vagytok a budapesti taxikkal? Készül az új taxirendelet és kíváncsiak vagyunk a véleményetekre!




Attila Tormássy Engem az zavar, hogy leszállni sem tudok tőlük a Railjet-ről. :)
Tegnap, 17:56 · Tetszik · 10

Daniel Brouwer Engem leginkább a hiénák zavarnak, főleg az, ahogy vezetnek... Kicsit magukba szállhatnának azért...
Tegnap, 17:58 · Tetszik · 2

Sebők Máté Nem élek taxival, de jó lenne, ha ezt nem bosszúlnák meg úgy (meg leginkább sehogy), hogy lefröcskölnek vízzel.
Tegnap, 17:59 · Tetszik · 1

Németh Géza Furcsa, hogy telefonon rendelni olcsóbb, mint bepattanni. Pl. Astorián, vagy Deákon.
Tegnap, 17:59 · Tetszik · 1

Rab András Szerintem alapvetően nincs baj a nagyobb cégekkel és a szolgáltatási színvonallal sem. Tény, h szabályozni kéne az autó minimális méretét, de szerintem a korát már nem. Egy 15 éves Mercedes kombi, ha rendesen karban van tartva semmi baj nincs vele, A probléma a másik oldalt van, hogy túl sok a taxi és nem lehet belőle megélni. Pl párizsban korlátozva van az egyszerre forgalomban lévő taxik száma. Az autó hátsó szélvédőjén van egy digitális kijelző, ami azt jelzi, hogy az nap az autó mennyit időt volt forgalomban és ha lejárt a kvótája, akkor már nem vehet fel több utast. Ezt a rendőrök is ellenőrzik és ha a taxis megszegi, akár az iparengedélyét is bevonhatják.
Tegnap, 17:59 · Tetszik · 4

Csaba Szekeres Csak reptéri fuvarhoz szoktuk használni, viszont az úgy nagyon pofatlánul drága, persze kifizetjük, de azért na..A vonatnál álló taxisok minket is zavarnak, sokszor alig lehet leszállni. Egyébként utcán álló taxiba sose szállunk be, mindig telefonos rendelés, van bevált cég, eddig nem csalódtunk benne. A bankkártyás fizetés elérhető lehetne minden taxiban, de szerencsére eddig, ha kértük, mindig olyan jött, amiben lehetett fizetni kártyával. Egy androidos alkalmazás kényelmessé tenné a dolgot kétségtelen.
Tegnap, 18:02 · Tetszik · 1

Daniel Sparing sziasztok, én ezt választom: "Bosszant, hogy inkább hívnod kell telefonon és nem bízhatsz annyira a budapesti taxikban, hogy leints egyet az utcán" netto pazarlas kulonben is, hogy vsz epp egy masik tarsasag taxija pont közelebb lenne hozzám, mint amit épp hívok.
Tegnap, 18:04 · Tetszik

Balázs Sátly jó verseny, virágozzék száz virág... mindig kártyával fizetek, az árával sincs probléma..telefonon rendelni jó, eszembe nem jutna leinteni az utcán..
Tegnap, 18:05 · Tetszik · 1

Otto von Normalverbraucher A már fent említett dolgokon kívül Kresz-szabályokhoz való viszonyuk a legdurvább, bárhol megfordulnak, bárki elé bevágnak, bárkit ledudálnak. Rájuk kéne állítani a rendőröket.
Tegnap, 18:05 · Tetszik · 6

Illés Salacz Ahogy a többiek is írták csak telefonon rendelve "mer" az ember taxiba beszállni. Én még a droszton lévőt is kerülöm, nemhogy leinteni. Az megmarad külföldre, itthon telefonálunk, majd várunk...
Ezen kéne első sorban változtatni, mert extra környezeti terhelést ró a városra.
Tegnap, 18:07 · Tetszik

Lukács Attila Két cég már csinált okostelefonos alkalmazást és működik is. Engem a hiénák és a már említett vonatnál szólongató taxisok zavarnak, na meg persze a reptéri transzfer.
Tegnap, 18:07 · Tetszik

Áron Halász ezek mind. meg pl jópár taxis (hiéna vagy nem, mindegy) közlekedési, parkolási szokásai, amik nem hozzák meg a kedvet arra, hogy beüljek majd melléjük.
Tegnap, 18:08 · Tetszik

Zoltán Gál jah, kb tenyleg leginkabb a taxisok vezetesi szokasai a leggazabbak, kulonosen a kerekparosokkal szembeni hozaallasuk (kerekpar sabvon drosztolas, leszoritas, dudalas, stb)
Tegnap, 18:15 · Tetszik · 1

Monostory Miklós ‎1. Egységes kinézet,
2. Az utasvadászat tilos (Keleti pályaudvari, stb. hiénák kiiktatása)
3. Egységes tarifa,
4. Licensztábla a rendszám közelében.
Tegnap, 18:16 · Tetszik · 3
Hildebrand Krisztián Én örülök, hogy telefonon hívva, illetve szerződéses partnerként, törzsutasként kedvezményt kapok, a fuvarszervező pedig már a telefonszámom alapján tudja, kinek megy az autó és milyen elvárásaim vannak, a taxis pedig tudja, mivel és mikor fogok fizetni. Örülök, hogy több társaság közül választhatok, ár, szolgáltatás és hasonlók alapján. A leintés sohasem volt nekem való műfaj, amúgyis többnyire olyan helyen szállok be, ahol jó ha naponta jön egy taxi, az sem szabadon, tehát úgyis telefonon hívnék taxit. Örülök a versenynek, jó ez úgy, ahogy van. Ha a taxisok szerint nem megy a biznisz, hagyjanak fel vele, a piac tök jól szabályozza önmagát.
Tegnap, 18:20 · Tetszik · 1

Burján András ‎1. késés 2. tarifadzsungel - kiszámíthatatlan díjazás 3. a ritka bankkártyás terminállal rendelkezőknél is állandóan gond van az eléréssel 4. kedvezmények hiánya 5. mobilos alkalmazás taxi rendeléséhez
Tegnap, 18:23 · Tetszik

Tamás Wágner Megtíltanám a "mezitlábas" taxizást. ellenőrízhetetlen, a külföldieket súlyosan megvágják, de a nem rutinos hazai utasokat is, kiszámíthatatlan, ha valami az autóban marad, már sosem kerül elő. azaz taxizni csak valamelyik társasághoz csatlakozva legyen szabad. a tarifában viszont nem lenne jó az egységesítés. hadd legyen verseny az utasokért. na és persze jó lenne, ha taxiknak egységes külső színvilága lenne, de ez azért nem a legfontosabb.
Tegnap, 18:30 · Tetszik

Hildebrand Krisztián Az egységes (maximált) tarifát csak a leintős, drosztos fuvarokra tenném kötelezővé és olcsóvá! Továbbra is legyen mód egyedi ármegállapodásra, illetve a visszatérő utasoknak járó kedvezményre a telelefonos rendeléseknél. A versenyt nem korlátoznám, nagyon nem örülnék, ha ez is egyfajta monopóliummá válna. A létszámot meg nem kell korlátozni. Ha nem megy a taxizás, álljon be péknek vagy mittomén. Az én vállalkozásomnak sem segít senki azzal, hogy korlátozná, hány versenytársam lehet.
Tegnap, 18:36 · Tetszik · 2

Gábor Tóth ‎1. Bankkártyának alapnak kellene lennie, de a logókat fel is kellene tüntetni valami normális méreten / helyen. Én ezért Cityzem mindig, mert ott mindig van terminál.
2. Valóban jó volna valami egységes és látható megjelenítés az engedályszámokra. A New York-i megoldás jön be leginkább: a rendszám eleve az engedélysámmal azonos. Nálunk már boldognak-boldogtalannak van sárga plakettje, ez nem jelent semmit.
3. A hiénákat egész egyszerűen ki kellene nyírni a piacról. Abnormális árakat diktálnak, számla meg sehol. Az sem ritka, hogy nem annyiból ad vissza, amit mond az ember.
4. Versenypiacon nem látom hogy lehetne megoldani, de valami rövid központi hívószám is jó volna a külföldieket segítendő. Szép nagy számokkal kiírva a kocsikra. Brüsszelben pl. jók a taxik, de ha nem tudsz inteni egyet, akkor sansztalan hogy okostelefon hiányában nézz egy telefonszámot.
5. Egységes dekoráció - ez nálam is igény volna. A taxik egy város arculatának fontos elemei.
Tegnap, 18:36 · Tetszik

Jóska Moravcsik sok külföldivel van dolgom, így megfordulok a reptéren és a Keletiben is. elszomorít ahogyan a külföldiek még be se léptek az országba, de már ott a lehúzó hiénák társasága. minden külföldi ismerősömnek külön elmagyarázom az itthoni helyeztet, vagyis az utcáról még véletlenül se fogjon taxit, ha igen, akkor valamilyen társaságét maximum, de csak úgy taxi jelzéssel ellátott autót kerülje messzire. Ez azért még mindig nagyon turista romboló.... amúgy a tarifa lefogadható, sőt arról hallani, hogy alá mennek egymásnak. jót tenne Budapest arculatának, ha egységes és jól látható taxik járnák az utakat, ha szolgáltatás lenne a kártyás fizetés, illetve megszűnne az átverés a taxisok részéről. A szankció legyen visszatartó erejű, vagyis ne kapjon engedélyt vagy egyéb, ha vét, mert most semmi nem tartja vissza a taxisokat semmitől, úgy doldoznak ahogyan kedvük tartja, max. a társaság szankcionál a cégen belül...
Tegnap, 18:52 · Tetszik · 2

Otto von Normalverbraucher A nagy társaságok körében is hihetetlen méretű adóelkerülés van amúgy - iszonyatos mennyiségű taxis van minimálbérre bejelentve még az ilyeneknél is, hogy City és társai, durva vizsgálatokat kéne tartani.
Tegnap, 19:28 · Tetszik

Petra Dóczi Azt kéne valahogy elérni, hogy a taxis ne mehessen 130-cal a városban, mert én speciel nem szeretnék meghalni. A kártyás fizetési lehetőség pedig a taxis elemi érdeke lenne. ;-)
Tegnap, 19:40 · Tetszik · 1

Vincenzo Nannini A taxiba berohadt büdös taxisofőröket utálom, valamint azt ahogy mindenkit veszélyeztetve vagy feltartva vezetnek. A taxirendelésem mindig ugyanattól a cégtől így néz ki: nemdohányzó, nem büdös taxisofőr, légkondicionált hátul is nagy hellyel rendelkező, benzines, gáz vagy hybridüzemű autóját kérem. Ha átmegy a piroson vagy a sárgán és nem engedi át a gyalogost, vagy veszélyezteti a bringásokat motorosokat, akkor a legközelebbi pirosnál kérdezés nélkül kiszállok és hívok egy normálisat.
Tegnap, 19:56 · Tetszik · 1

Árpád Lakatos Egységesebb járműpark biztosan jobb benyomást keltene a használókban. Illetve korlátoznám a busz sáv használatukat, mondjuk csak este 10 után és reggel 6 előtt mehessenek ott, napközben ne tartsák fel a BKV járműveit. (tudom, ez részben KRESZ, de én átírnám azt is minden lelkiismeretfurdancs nélkül :) )
Tegnap, 20:16 · Tetszik

Kovács László Előfordul, hogy a taxi rendelésekor a diszpécser 10 percen belülre ígér egy kocsit, aztán 20 perc múlva visszahív, hogy nem áll módjában autót küldeni.
Tegnap, 20:23 · Tetszik

Capras Dávid Nagyon drága; gyalogosként simán elütnek, és még nekik áll feljebb; nem állnak meg, ha leintem.
Tegnap, 20:29 · Tetszik

Szilágyi Károly A céges taxikkal alig van bajom - az udvariatlan/lehúzó/ szabálytalankodó sofőröket nagyon hamar letiltják, ha panaszkodnak rájuk. A mezitlábas, külföldieket lehúzó hiénák viszont szinte szabadon garázdálkodnak. Az ő gyenge (vagy inkább eredménytelen) ellenőrzésük viszont nagyon zavar, reptéren, pályaudvaron, éttermek és turistalátványosságok környékén. Őket szégyellem ebben a városban.
Tegnap, 20:37 · Tetszik · 3

Klára Freud Kiszámíthatatlan, mint az időjárás! Fogalmam sincs róla, hogy milyen autót kapok és mennyiért!
23 órája · Tetszik

Gábor Pattantyús-Ábrahám ‎1. ne használja a busz forgalmi sávját
2. a közösségi közlekedés megállóit még utascserére se használhassák, nem hogy várakozásra
3. tisztelet a kivételnek, de a közlekedési moráljukon sokat kell javítani
23 órája · Tetszik

Capras Dávid A buszmegállóban megállni tilos a Kresz. szerint. Nekik szabad lenne?
22 órája · Tetszik

Gábor Pattantyús-Ábrahám Sajnos ma megállnak mind a két fenti indokkal így zavarják a buszokat, trolikat és néhány helyen a villamosokat pl Várkert környéke :(
22 órája · Tetszik · 1

Bence Gergely Tóth egységes alacsony árat ... ami még megéri a taxisoknak is .
14 órája · Tetszik

Bp XV Napló A telefonos rendelésre alacsonyabb tarifa rendben. A dohányzó taxis zavar, ha szövegelő rádiót hallgat közben még a beszállás után is az is zavar, ezért legtöbbször szólok hogy kapcsolja ki. Ha zenét hallgat - elviselhető hangerősséggel azt elfogadom. De ne akarja rámtukmálni valamelyik bugyuta adót... Ha tudja a tutit a politikáról/gazdaságról, akkor álljon be és csinálja, de nekem magyarázza. :)
14 órája · Tetszik

Gyorgy Kaplan Szerintem egységesíteni kéne a fontosabb paramétereket: Szín autóméret ( netán típus ), sofőrképzés, diszpécserközpont..stb mint pl. New York, London ..stb
14 órája · Tetszik

Müller Gergely Pályaudvarok melleti hiénák keleti nyugati ahonnan a külföldi vendégeket 20eft ért hozzák be a blaháig.Egységes szín, egységes díszpécserközpont kellene mert ha nem az vasútállomásnál húzzák le akkor elviszik a ... bárba a mester utcai villamosmegállóhoz mellett és ők húzzák le:-)több százezer ft ra.Taxisok védelmében rács vagy plexi a vezető és utas s a hátsó ülés közé , illetve fóliázott ülés mint floridában, taxisoknak is könnyebb lenne takarítani higénikusabb is.
13 órája · Tetszik · 2

Mannfred Zaturek Mint utas meg vagyok elégedve a taxis szolgáltatásokkal. Jó a változatosság, jó, hogy _piac_ van.
Autósként zavar, hogy a taxisok úgy érzik rájuk nem vonatkozik semmiféle szabály. Ezért fokozottan ellenőrizném a szabálykövetésüket.
13 órája · Tetszik · 1

Drcsávoly Janos MOZGÁSKORLÁTOZOTTSÁGOM MIATT SOKAT KELL TAXIZNOM. ÉN CSAK A TELE 5 TAXIVAL JÁROK ÉS MAXIMÁLISAN ELÉGEDETT VAGYOK. LEHET KÁRTYÁVAL IS FIZETNI, A TELEFONHIVÁSRA GYORSAN ÉRKEZNEK ÉS
12 órája · Tetszik

Antal Gertheis Utasként - bár ritkán használom - nincsenek rossz tapasztalataim. Bár egyszer azt kértem, hogy a 47-es villamosnál tegyen ki a Deákon, és nem tudta mi az... ;) Nagyon gáz viszont a pályaudvari hiénák rendszere, ebben nagyon rendet kellene csapni. Egy külföldi ismerősömet is csak ezért nem húzták le, mert már előre tudta, hogy mire számítson...
12 órája · Tetszik

Drcsávoly Janos MINDIG SEGITENEK BE- ÉS KISZÁLLNI. A TARIFÁJUK ELFOGADHATÓ ÉS
12 órája · Tetszik

Gergely Borbás Nagyon sok jó javaslat van már itt. Nekem már csak 1 hiányzik. Nem minden taxisra igaz, de sajnos sukukra, hogy büdösek és az autójuk is. Én ezt borravalómegvonással néha jelzem, de az csak szajhúzagatást eredményez! A javaslatom, tanítsák meg a taxisokat fürödni!!!!
12 órája · Tetszik · 1

Tibor Monostori Én csak az árat nézem, semmi mást. (Mivel nekem teljesen mindegy, hogy egy új luxus Merci, vagy egy öregebb Suzuki visz A-ból B-be.) Ezért járok évek óta a Taxi Mínusz ellentettjével (nem akartam leírni :-)) Másrészről egy dolgot megszüntetnék: a mezítlábas taxikat. Ők valószínűleg gengszterek és a külföldiekre hajtanak lehúzás céljából. Egy szabályt javasolnék a BKK-nak: akinek nincs kb. 40-50 db. autója, annak megtiltanám a taxizást, ennyi. Egyszerű.
12 órája · Tetszik

Baracsy Ákos Szerintem pofátlanul drága, mindemellett amikor beszállok, elindul a jajveszékelés, hogy milyen nehéz a megélhetésük, mennyire nehéz kijönni a pénzből az alacsony tarifák miatt és külön ki szokták emelni, hogy milyen sóherek az emberek, nem adnak borravalót, pedig ők aztán megérdemlik, mert szegények, rosszul fizet a taxizás, stb...
11 órája · Tetszik

Rados Marcella Kulturált megjelenést, nem koszos (büdös!) farmerokat. Udvariasságot. Ne politizáljon. Ne sértődjön meg ha útvonalat merészelek javasolni. Mindig fizethessek bankkártyával. De főleg a (jó)modor, amire nagyon oda kellene figyelni.
11 órája · Tetszik · 1

Gergely Chikány Engem az zavar, hogy még mindig nem biztos, hogy tudnak olyan kocsit küldeni, ami elfogad AMEX-kártyát is. Taxitársaság ~ bank ~ AMEX viszonylat...
11 órája · Tetszik

Géza Szalóky Csak egy dolgot szeretnék: a mezítlábas taxizás megszüntetését! A többit a piac és a verseny úgyis eldönti/megoldja.
11 órája · Tetszik · 1

Kovácsréti István Pofátlanul drága??? 3 és fél éve nem volt tarifaemelés, sőt...
11 órája · Tetszik · 1

Dávid Banai arra kíváncsi lennék, hogy aki azon morog hogy drága, belegondolt már, hogy annak a taxisnak vannak saját költségei? karbantartás, javítás, használati engedélyek, tagdíj fizetés és még órákig lehetne sorolni... ezen felül lehetőleg szeretne megélni, és a családját eltartani, de hiába dolgozik napi akárhányszáz órát, minden pénzét az üzemanyagra kénytelen elkölteni....
valamint ők vállalkozók, nem alkalmazottak. nem kapnak utazási-étkezi csekket, ha az autó meghibásodik, több napig vagy akár hétig is kénytelen 'mellőzni' a munkát, nem csak átszáll egy másik kocsiba, és megy tovább
11 órája · Tetszik · 2

Márton Spohn engem az zavar bennük hogy rendszeresen a kerékpársávon parkolnak, és roppant agresszíven vezetnek
10 órája · Tetszik

Hildebrand Krisztián ‎@Dávid Banai: Nem csak taxis van abban a helyzetben, hogy vállalkozó, nem csak a taxisnak van családja és nem csak ő nem kap étkezési csekket. Költségei sem csak a taxisnak vannak. A taxizás éppolyan szolgáltatás, mint bármely más. Az lehet, hogy a taxis nem tudja olcsón adni a szolgáltatását, és meg is próbálhat árat emelni, aztán kiderül, mi az a díj, amit még hajlandóak az utasok megfizetni. Ha ez nem megy, akkor eldöntheti, hogy felhagy a taxizással, esetleg megpróbálja a saját költségeit lefaragni. Mint minden más vállalkozó is. Persze elképzelhető olyan modell is, hogy marad összesen tíz darab taxi az utakon, az árak meg jó magasak lesznek, és tuti, hogy az a tíz taxi nyereséges lesz, mert mindig lesz olyan utas, akinek nem számít, vagy akinek nagyon muszáj. De ez azon a tíz taxin kívül szerintem senkinek se jó. És az se biztos, hogy a jelenlegi vállalkozó taxis jobban járna azzal, ha ezentúl egy egy taxicég alkalmazottjaként működhetne tovább, bár étkezési jegyet azt talán tényleg kapna...
10 órája · Tetszik

Zsófia Bodó Utasként ritkán használom, mostanában jó tapasztalatokkal, ami viszont nagyon zavar, az a KRESZ-szabályok gyakori megsértése. Ennek ellenőrzésére és a szabálysértések következményeire helyeznék hangsúlyt. Túl gyakoriak a szabálytalanul, autóst, gyalogost, kerékpárost akadályozva várakozó taxisok (sávban vészvilllogva, járdán, kerékpárúton állva), és a másokat veszélyeztetve közlekedők . Ezt nagyon szigorúan szankcionálnám.
10 órája · Tetszik

Ákos Varga A legnagyobb probléma szerintem az, hogy nincs semmilyen garancia arra, hogy a taxióra nincs manipulálva: az órát ellenőrző alkalmazott ugyanúgy korrupt, mint a hiéna taxis, ezzel tudják a legjobban átverni főleg a külföldieket. Egy olyan szabályozás kellene, ami egyértelműen maximalizálja a km díjakat, illetve kiküszöböli az órával való játékot.
10 órája · Tetszik · 1

Péter Munkácsi Szerintem alapvetően jó, ahogy van. Észrevételeim a következők:
1. Kell az ár-maximálás, de talán valóban kevés a 200 Ft/km. Bár, mint látjuk, így is általában alámennek a cégek, hiszen kell nekik az utas. Beszállás díja lehet magasabb (nyilván nem jó, ha 500 méterre viteti magát az utas), de akkor a km díj maradjon olcsó. Minimum árat nehogy betegyétek a rendeletbe!!!
2. Bankkártyás fizetés jó és kell, de ha kérek, ma is kapok ilyen autót.
3. Keveset utazom vonattal, de ami a Keletinél van, az valóban balkán... (bocs a bolgároktól...)
4. Ami nagyon fontos: a taxisok és a kresz, valamit a hallgatólagos paktum a rendőrséggel. Ők bárhol megfordulnak, piroson átmennek, leparkolnak a megállni tilosban. A kivételnek természetesen tisztelet (érdekes, amikor bent ülök, soha nem megyünk át piroson, nem megyünk 100-zal stb. Lehet, hogy ezért, mert rendes társaságtól rendelek autót?)!
5. És amit még nem értek: miért használhatják a buszsávot? Ő is egy vállalkozó, akár csak az ételfutár vagy a tárgyalásra igyekvő üzletember. New Yorkban úgy kipenderítette a rendőr a taxit a buszsávból, mint annak a rendje...
Röviden ennyi :)
10 órája · Tetszik

Balázs Kacsó Nekem alapvetoen nincs bajom a taxikkal, telefonos hivasra mindig korrektul tudtam veluk kozlekedni, de talan azt majd jo lenne szeles korben hirdetni, hogy mikor milyen tarifat szamolhatnak fel (legalabbis ez a fejemben sosem volt teljesen tiszta), esetleg a tarifakat valami kozponti honlapon kotelezoen kozzetenni es karbantartani sem lenne rossz otlet.
10 órája · Tetszik

Hidvéghy Márton Valaki mondana nekem mégegy olyan budapesti szolgáltatási kört mint a taxi ahol hasonló képpen akar a föváros beavatkozni.
10 órája · Tetszik · 2

Gyula Bélai Nem kellene nagyon kutakodni a teendök iránt! Àt kellene venni olyan nagyvárosok gyakorlatát, mit például Berlin. Azonos színü kocsik, egységes tarifa, azonos hívószám. Ha az ottani taxisoknak megéri ezt a rendszert fenntartani, akkor az itthoniaknak is jó lehet. Bár az ottaniak sem mindíg szentek, de sürü a próbautazás az ellenörök részéröl.
10 órája · Tetszik

Hidvéghy Márton Manapság mindenki tudja, hogy pénz nélkül nem lehet eredményt elérni. Igaz ez az ország vezetésére és sokkal sokkal lejebb a taxizásra is.
Ebböl a tarifábol erre képesek a taxisok. Ha ettöl komolyabb minöséget és egységet szeretnének kialakítani akkor talán öket kellene kérdezni, hogy mire lenne ahoz szükség, hogy az elvárásoknak meg tudjanak felelni.
10 órája · Tetszik · 1

Otto von Normalverbraucher Az árakat valószínűleg csak a taxisok keveslik, mindenki más szerint drága. Amíg a (diák) havi bérletem árából jó, ha egy utat tudok megtenni taxival, addig nem tudom, miről beszélünk.
10 órája · Tetszik

Bertalan Hidvéghy Nyugati tér - Sas utca 1.600- !!??
9 órája · Tetszik

András Kéri A dohányzást a taxikban is be lehetne tiltani, Bécsben ez január 1-jétől történt meg, nem nagy költség, de lényegesen növeli az utazás minőségét a nemdohányzóknak. Ezen felül fontos, hogy a taxik - a tömegközlekedés részeiként - a legmagasabb környezetvédelmi besorolású autók legyenek, mivel rengeteget futnak a városban - ezzel elérjük azt is, hogy szinte csak új taxik lesznek - szóval 2013-tól csak Euro5-ös taxik közlekedhessenek a városban!
9 órája · Tetszik · 1

András Kéri Hogy hogyan hívnám a taxit, az szerintem megoldódik piaci eszközökkel, fura lenne, ha a város központilag előírná, hogy milyen SMS-formátumban kell taxit rendelni. A kártyás fizetést sem feltétlenül kell előírni, bár nem lenne nagy baj, ha tovább terjedne. Egy fontos dolog: a mezitlábas taxik jelentősége ugyan már csökkent, de külföldiként nem lehetetlen belefutni egy olyan taxiba, amelyik irreális áron szállítja az utasokat - javaslom, hogy kerüljön bele a rendeletbe egy passzus, ami lehetővé teszi a taxiengedélyek időszakos vagy akár végleges visszavonását pl. második szabálysértés esetén.
9 órája · Tetszik

Andrea Molnár Akinek drága az menjen BKV-val és ha "SZERENCSÉJE VAN"AKKOR TALÁN NÉMI NEMI BAJT IS HAZA VIHET A CSÖVESEKTŐL...éN SIMÁN EMELNÉK A VITELDÍJON MERT ÚGYE 1 LITER BENYA 420 fT KB. AZ AUTÓ FENT TARTÁSA NEM 2 ft.a CÉGES MEGRENDELŐNEK MÉG JÓ HOGY TETTSZIK MIVEL NEM ő FIZETI!Hanem a cége.Aki szeretné tudni milyen autó megy érte maradjon vonalban nálam működik és meg is mondják.Hogy mennyibe fog kerülni azt is ha megkérdezem kb-ra mivel forgalom függvénye!De általában igaz amit mondanak úgy 90% ra.Ha a Taxi drága kérdem én a szigeti diszkók nem???ja hogy utána hogy haza érjek gyorsan nem ér meg 3000-4000 ft-ot attól függ hol lakok na az megint BKV-val menjen minimum2 óra míg haza ér onnan...Persze ez csak a céges taxikra igaz a hiéna sajnos hiéna...Olyanba nem szabad beszállni.
9 órája · Tetszik

Andrea Molnár Talán a taxisokat kellene meg kérdezni mit szeretnének.
9 órája · Tetszik

Sarolta Gégöl ‎1.átláthatatlan tarifatáblázat, 2. ha nem dohányzó autót kérek annyival el van intézve, hogy a taxis nem dohányzik a fuvar alatt, de a kocsi ülése át van itatva a cigi bűzzel 3. Lehetne olyan tarifa, ami a diákok pénztárcájához illeszkedik 4. szerintem a sofőrre is vonatkozik az, hogy vezetés közben ne telefonáljon, és sokan teszik. 5. rossz, hogy nem lehet leinteni a taxit, ha sikerülne is, az "hiéna taxi", amibe nem szállok be (egyszer buli után a Széna térről a Gellért hegyre 7500 ft-ért akart elvinni egy taxis aki ott várakozott. Hívtam egy taxit telefonon, aki 1300-ért vitt el). 6. Sofőrök ápoltsága!
9 órája · Tetszik

Nora Wisinger Egy ötlet: Cipruson telefonon rendeltük a taxit és a diszpécser bemonta a taxi sorszámát ami értünk megy, ami jól látható messziről is az autókon. Így nem kellett 6 kocsihoz odamenni, hogy vajon értünk jött-é....
9 órája · Tetszik

Erika Benefiné Beck mi az, hogy túl magas az ár??? a minap el akartam jutni a-ból b-be, 4 jegy oda, számoljunk csak... 1.280??? hideg volt, nem volt kedvem a négy jegy mellé még 2-szer 10 percet gyalogolni, beültem taxiba, 1.700 és ebben 300 jatt is benne van... akkor most mi is a drága???
9 órája · Tetszik

Erika Benefiné Beck ja bocs... és utcán fogtam a taxit, még csak nem is rendeltem :D
8 órája · Tetszik

Zsibrita Ildikó ‎1. Autó: meg kellene határozni milyen műszaki, kényelmi adottságok biztosítása kötelező, védelmi berendezése, stb., ezen kívül tisztaság, valamiféle egységesség (nem kell mindnek sárgának lenni...)
8 órája · Tetszik

Bartók István Túl sok az üresjárat, ezért magas az ár. GPS alapú utasfelvétel kellene, akkor a legközelebbi taxis a számára ismeretlen területen is bevállalná a fuvart (most gyakran hazamennek üresen a "saját" körzetükbe).
8 órája · Tetszik

Bartók István Okostelefonos alkalmazás kellene, amin látni lehetne hogy melyik droszton, vagy akár a városban mozogva is hol, mennyi szabad taxi van.
8 órája · Tetszik

Bartók István A BKK szervezhetne egy alternatív taxiszolgáltatást, URH rádió helyett GPS-es okostelefonokkal, egy erre customizált iGo-val (cím leküldése, elfogadása, oda az útvonaltervezés integrálva). Ezt bármelyik taxis betehetné az URH-ja mellé a kocsiba, és így mindjárt két társaság alá is tartozhatna.
Ha jól csinálják, akkor idővel a BKK-s változat átvehetné az összes többi diszpécser helyét.
8 órája · Tetszik

Dóra Bachmann Taxik számának maximálása, mezítlábasak megszüntetése. Így saját magukat teszik tönkre.
6 órája · Tetszik

Klári Adrienne Fábry Sokkal inkább a közösségi közlekedéssel kéne a BKK-nak foglalkoznia.
3 órája · Tetszik

Klári Adrienne Fábry Persze ők nem járnak azzal, így nem tudják, hogy milyen ocsmány, mocskos járműveken utazunk!
2 órája · Tetszik

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft