|
|
FÓRUM - Összeomlik a taxipiac?
|
[1] [2] 3 [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Bocsánat de ez a torkomra akadt!!
sajnálom , hogy senki nem vette észre az itt leírtakat!
Az első betűtől az utolsóig BUTASÁG !!
Mondhatnám csúnyábban is de nincs értelme!
Szóval az SZDSZ amíg a BŐHM volt a vezetője soha sem egyezett bele a FIX tarifa bevezetésébe sem a létszám limitbe!!
Ő volt az egyik kerékkötője az egész egyeztetésnek én már a Kuncze úr segitségét is kértem de ezen még Ő sem tudott segíteni!
Azt mondta a Párt vezetés és a Budapesti vezetés között nincs átjárhatóság!A döntéseibe nem szólhatnak bele!
Ezekről nekem még irásos dokumentjaim is vannak!
Ezekben akkor amikor a BŐHM még regnált csak Dudás Zoltán vett részt!( ez a pénz dolgot meg felejtsd el sűrgösen mig ő nem olvassa!) |
|
a múltkor beszéltem a metállal(2-3 hete), és megemlítettem neki, hogy NYILVÁNOSSÁG kéne, ami nem egyenlő a taxisok világával. Az embereknek fogalmuk sincs a problémánkról, a tagdíjakról, a visszapörgetésről, a korrupcióról, a taxistulajok kiskirály-felállásáról. MONDJUK EL!!
Lezsíroztam neki egy TV-s riportot a szólás szabadságában, a TV ügyvédjénél lehetne a térfigyelő kamerák ellem fellépni, lehoznánk egy NAGY tényfeltáró cikket a blikkben is.
Szerintetek visszahívott???????? |
Na jó,Te tájékozott vagy. :-D |
|
Van neki telefonszáma...én tudom:-))) |
|
Miattuk vagy Plusszos Szotyi?
|
|
Tamás Miklóst telefonszám tulajdonosnak titulálni enyhén szólva is tájékozatlanságra utal a részedről... |
|
Dudás Zoltán,Tamás Miklós,Metál Zoltán és még néhány név ideférne,de minek,amikor úgyis tudjátok kik lennének azok.Bizony éppen ők ágáltak leginkább a fix tarifa bevezetése ellen.Emlékezzünk arra,amikor Bőhm elvtárs beadta a tervezetet a főváros felé,azután egy hét múlva visszavonta az egészet mondván most nem időszerű.Akkor bizony elterjedt a köztudatban,hogy a nagy cégek telszám tulajdonosai 1-1 millával támogatták bőhm et,csak vonja vissza.Nos azután jöttek csőstül az alacsony árakon fuvarozó cégek,közöttük a Plus taxi.
A többi nagy cég szépen térdre kényszerűlt a fuvarveszteség miatt.Lássuk be,hogy ez a nagy harci helyzet.A hatósági fix ár vagy a legalacsonyabb hatósági ár bevezetése segíthetne a helyzet rendbetételére.Néhány sor és egy óraátállítás lenne az egész.
Most persze a fentebb említett urak verik leginkább az asztalt,mert egyre több kolléga hagyja ott őket és viszi a tagdíjat oda,ahol még szól az URH.
Tisztelettel 666666
|
Jó, csak ne ez tanítson... |
|
Hát ezért kell az oktatás 5 évenként.
Majd jól megtaníttyák nektek, hogy csúnya dolog ilyet csinálni.
:-)) |
|
"Nem is beszélve arról, hogy a pályaudvarok, szórakozóhelyek környékén lévő drosztokat már régen szervezett, összesen 150-200 kocsival rendelkező csoportok foglalták el. Súlyos fenyegetések, és ha nem használt, atrocitások, rongálások történtek, így oda más meg sem próbál beállni.
Pedig minden taxisnak joga lenne hozzá, hiszen tevékenységi engedélye egyik feltétele, hogy befizesse az évi 25 ezer forintos droszthasználati díjat. Ezért elvárható lenne, hogy biztosítsák számára a frekventált helyeken való megállást."
Vastag egy bőr van az orcáján ennek is.
|
Aki bújt, aki nem, én mától belekezdek a forgalomlassító demonstrációba. Nem várok tovább. 30 km/órában maximáltam a sebességet,és mindenki jöhet majd utánam. |
Kétezerrel több taxi van Budapesten, mint kellene
Egyetért az iparkamara taxis szekciójának elnökével Tamás Miklós, a Taxi fuvarszervező társaságok szövetségének elnöke, aki szerint, ha nem történik változás, valóban kritikus helyzet alakulhat ki a taxis piacon. Tamás Miklós szerint csak Budapesten 2 ezerrel több taxi működik, mint amennyit képes eltartani a város.
Ma újra 5600 fölött van a budapesti taxis engedélyek száma – (országosan mintegy 10 ezer) - ez a munkához való jutást jelentősen csökkenti. A főváros csak 3500 taxist tud eltartani, azaz több mint kétezerrel több taxis dolgozik Budapesten, mint amennyi kellene - mondta a Reggeli Gyorsban Tamás Miklós elnök.
A hazai taxipiac szabályozása húsz éves, ez idő alatt, különösen az elmúlt, válság terhelte évben bebizonyosodott, hogy a rendelkezések nem megfelelőek az érdekképviselet szerint. Mára mintegy 20 taxis cég alakul, a meglévő fuvarszám azonban csak minimálisan változott. A cégek közül a válság alatt sokan belekóstoltak a taxizásba, így az ügyeskedők is - vélik a taxisok.
A törvényalkotók a jelenlegi, a piac mindenhatóságában bízó szabályozástól azt várták, hogy kiszorulnak a rendszerből az ügyeskedők és kalandorok, és idővel csak a tisztességes vállalkozók maradnak talpon. Ennek azonban szinte az ellenkezője történik – mondta még tegnap az iparkamara taxis szekciójának elnöke, Dudás Zoltán.
Tamás Miklós szerint módosítani kellene a törvényt, és az önkormányzatoknak kellene szabályozni a kiadható taxiengedélyek számát.
(Klubrádió) |
köszönjük a választ dudás úr, megint sok új információt teccet mondani. ülj le fiam, egyes! |
Nem tudom miért,kell másokra várni?A saját sorsát mindenki maga irányítja.mindenki arra vár,hogy valaki kikaparja neki is a gesztenyét!Mint nekem má többször is bejött az életben csak az van elintézve amit én elintéztem!Saját magamon kívül soha senki nem tett értem semmit.Manapság ott tart a taxis szakma,hogy mi adunk egy százast annak aki beül a kocsinkba!Igen mindenkinek jönnek a csekkek mindenkinek vannak gyerekei,szülei akiket tamogatna ha tudna.Mi csak együtt tudnánk tenni vqalamit |
A megoldást még mindig a FIX tarifában van. A gondjaink 85%-a megoldódna. Nem olyan régen még a nagyok lobbiztak ellene. Már rájöttek, hiba volt. Akkor most tessék a sarkatokra állni, és lobbyzni érte.Amennyiben meglenne a felsőbb akarat, egy tollvonással meg lehetne oldani. X városban 1 km ennyi forint, slussz. Ennyire egyszerű. De ugye a havi fixért ülve az irodában,ez nem annyira fontos. Nagy a baj. Az utolsó percben vagytok, hogy lépjetek. |
|
[1] [2] 3 [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|