[1] 2
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Qrvára ne oktassanak ki engem!
36 éve gyűröm magam ebben a műfajban és lehet,hogy tudnék nekik újat mutatni,úgy a középső gyűrűst.Elég lóvét lehúztak már rólam mondvacsinált ürüggyel.Nem fizetek,hanem inkább lövök rájuk,ha kell.Rendezzék a tarifát és nekünk most ez éppen elég lenne mentőövnek.
Jól felbőszítettem magam......
Szebb jövőt! |
Így jobban hangzik! Köszi az infókat! :-) |
|
Nem lesz senki munkanélküli.
Szó nincs arról, hogy húznak egy vonalat, és aki kilóg mehet amerre lát.
Úgy fog történni, hogy húznak egy vonalat, és amíg az alá nem kerülünk...természetes fogyás által, addig nem jöhet be a piaca új versenyző.
Persze a természetes fogyást, majd megpróbálják felgyorsítani....pl. 10 évnél nem öregebb autó, évenkénti nulláspapírok, stb...:-( |
|
Amúgy igazad van ők 4500 körüli engedélyről beszélnek. Én meg 3000-ről írtam. |
|
Nincs mit átgondolni. Ha limitálják a Taxiengedélyek számát,sokan munka nélküliek lesznek! Vagy te nem így látod? Nem azt mondtam ,hogy jó minden így ahogy van! Legyen minimál tarifa, hogy a taxisnak meglegyen fizetve a munkája.Az árversenyt nem szabadott volna ki robbantani az elején! Most már b.-od. A frissen alakult cégek bele vannak kényszerítve az alacsony árakba. Céget ma nem tudsz 200-220ft-os km.díjjal indítani sem építeni. Ezért a megoldás a minimál tarifa. Csak azt be kéne tartani,nem kütyüzni!!! Az állandó túlszámlázóknak meg bevonni az engedélyét. |
|
Ahogy egyik-másik "főnököt" hallgatjuk...hát erősen kétséges az a bizonyos diploma.
De igazad van! A szívás mindig nekünk jut, sárga rendszám, drosztengedély, extra vizsgadíj....lényeg, hogy a taxis sokat fizessen, mert a munkahelyteremtés sokba kerül...nekünk--magunknak.
Akik meg szaladgálnak a városban, a sok - olyan mintha taxi lenne - gazfickó, élnek vígan, mert nem akarnak "gondoskodni" róluk. |
|
Jó, akkor így - "tanagyag".
Szándékosan éltem a szó-kép zavarral, utalva arra, hogy mindig agyagba döngölnek minket.
De azért Te találtál hozzá képet. :-) |
|
Ezt már egyszer lenyelették velünk. Remélem többször nem fogják. Akkor megyek tanfolyamra, ha minden főnöknek is újra és újra dipéomáznia kell.
Elég sokan vagyunk még, akik több, mint 30-éve nyomjuk a taxit. Biztos sok újat tudnak mesélni a TAXIZÁS-ról egy tanfolyamon. Ja, hogy az bevétel?? Majd ha nekünk is lesz, akkor lehet próbálkozni a lehúzással. Addig meg hagyjanak minket élni. |
|
Mi lehet az a: "T a n a gy a g"?
|
|
És valakinek a valakije már biztos kigondolt egy jó kis tanagyagot.
Mert a tanfolyamig mindig sikerül reformálni. :-( |
Az a baj ezzel az egésszel, hogy a vége most is csak az lesz, hogy politikusok megmondják nekünk, hogy hogyan kell (!) és lehet taxizni, de a tarifához a végén mégsem nyúlnak. |
Nna azért ezt gondold át mégegyszer!!! |
|
Jó , hogy képviselik az érdekeket,de kiét????? Limitálnák a taxiengedélyek darabszámát 3000 köré?!!? 4000 ember és családja meg menjen koldulni???? EZ megint a nagy cégek sza...kavarása!!!! |
[1] 2
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |