Tiltakozom! :-D
Minden idők legjobb taxija a W123.
Megbocsáthatatlan, hogy kimaradt.
Budapesten még fut belőle egy borzalmassárga példány taxiként, majd megpróbálom lefotózni. Egy ideig nem láttam, azt hittem, vége, kimúlt, de nemrég újra fölbukkant. Gondolom, restaurálták. Nagyon jó kiállású autó, pedig biztos vagyok benne, hogy a város legöregebb taxija, szerintem már beleszaladt a harmincba, vagy csak hónapjai vannak hátra.
Összehozhatnál róla egy riportot... :-)
A W123-hoz képest a 124 egy kotla. Gyakrabban hibásodott meg és sokan panaszkodtak a váltójára is.
Sofőrszemmel nézve egyébként mindkét típus iránti rajongás megmagyarázhatatlan. Tiszta fapad mindkettő; vezetési élményt nagyjából annyit nyújt, mint egy csőrös Zil teherautó, azzal az árnyalatnyi különbséggel, hogy ez utóbbi, az eredeti V8-as, benzines motorral egy picit jobban megy, mint az előbbi egy kétezres szívódízellel.
A W211 vonatkozásában a "nagyon nagyon tágas" költői túlzás.
"A motor nagyon erős..." - hát, már amelyik.
Az Octavia 1.4-es motorja nem csak gyenge, nem csak az olajat eszi, hanem kétszáz-egynéhány ezer kilométer után meg is pusztul. Aztán, hogy "a maga kis középkategóriás szintjén tágas"...
Hát, nem.
Az Octavia egy átb@szás. Kívülről egy nagy autó benyomását kelti, de valójában nem az. Nem is lehet az, hiszen a Golf padlólemezére épül, ami meg egy compact-kategóriás autó. Hátul három embernek rettenetesen szűk, elöl pedig összeér a gépkocsivezető és az utas könyöke.
Sok sikert a továbbiakhoz, TommyCab, de soha ne írj úgy cikket, hogy az internetről levadászol néhány általánosságot, adatot, aztán hajts!
Az ugyanis nem újságírás. |