FÓRUM - Vitaindító: Ünnepi tarifa
Fórum » Hírek fórumai » Vitaindító: Ünnepi tarifaSúgó


440 hozzászólás 30 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9]  ... [30]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Kekec válasz |       2008.12.20. 13:16:16  (395)
Ezt már Ausztriába és Német országba régóta alkalmazzák és ott bevált.Tőlünk egy kicsit fejlettebb a taxis kutúra miért nem lenne ez jó nálunk.1 km-t utazik az is min.1200 ft. nem pedig 520ft miért nem lenne ez jó nekünk.

csogu válasz |       2008.12.20. 13:01:55  (394)
Várj...a pizzánál is van minimum rendelés...nem fognak neked kihozni egy adag pirítóst!

Mi viszont még előrendelésként is megyünk egy-egy SZTK fuvarra!

Őket nem érdekli, hogy mit szól a kedves ahhoz, hogy minimum ennyiért és ennyiért KELL(!!) rendelni, hogy szóba álljanak vele...


...jaaaaaaaaa,hoyg ez az miatt van, mert Ők gondolkodnak is?

Az lehetséges:-)

Mi meg azon agyaljunk, hoyg mit szólna hozzá...KIT érdekel?

ÉN(!!!!!!!!!) mit szólok ahhoz, hoyg ráfutok a címre 10 km-et majd várok rá 20 percet (mindezt ingyen!!!) és utazunk 700 forintért...ÉÉÉÉN mit szólok hozzá, mint profit orientált szolgáltató és nem egy buszsofőr, akinek tök mind1, hogy üresen megy végig a vonalon, vagy zsúfolt busszal...


Ne idegelj már...legalább neked legyen már eszed.


MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 12:54:41  (393)
Cseppet sem értek egyet.
Még elviekben sem!
Nem tudom mit szólná(l)nk, ha egy közértben a minimálisan fizetendő összeg 99.990 forint lenne. Ez pedig tartalmazna 2 kg kenyeret, 2 liter tejet, (rád gondolva) 2,9 kg húst (lehet sertés, marha, baromfi, hal, stb.).
De ha már lisztet, üdítőt, vagy mást szeretnél venni, akkor azt természetesen ki kell hogy fizesd.
Elvégre az épületet fel kellett építeni, az árut meg kellett rendelni, megfelelően kellett tárolni. Esetleg még plusz költséget jelentett az átcímkézés. Az alkalmazottak béréről még nem is beszéltem, stb.
Az meg legyen a te bajod, hogy a tej, kenyér, és hús helyett esetleg csak egy Red Bull kell neked.
A vendéglőben pedig személyenként számítva 66.660 forint a „belépési díj”.
Igaz ebben benne van egy erőleves (persze tojás nélkül), valamint egy zóna pörkölt galuskával. Ha mást akarsz enni (ha tovább „utazol”), akkor azt természetesen megint csak fizeted. Persze ha „Zóna taxi”-val érkezel, akkor kapsz 10 % kedvezményt az alap fogyasztáson felüli fogyasztásodért.

Mondjak még példákat? Azt hiszem nem kell:-))))

MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 12:27:45  (392)
Szerintem olvasd el még egyszer a beírásom.

Én tovább „fejlesztettem” az ötletedet.
Hogy megnyerjem az utasok szimpátiáját, én 3 kilométerig nem is indítanék órát.
Ha meg valaki „csak idemegyek” fuvarra rendel kocsit, azt felebaráti szeretetből is elviszem.
Mert a jó cselekedet, az meg olyan melegséggel tölti el az ember lelkét.
(Na nem olyan melegség, amire most sokan gondolnak.)
Az ingyen kiállás, meg az ingyen körözés mellett ez a 3 km plusz már nem oszt, vagy szoroz.
Ettől nem leszek „gazdagabb”.
Ha tovább utazik, csak akkor csapok órát, persze ebben benne van az általad javasolt 3 km.
A jó ötleteket nem szabad sutba dobni.-))))

MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 12:27:23  (391)
Igazad van. Nehéz eset a Manus.-)))

csogu válasz |       2008.12.20. 12:07:53  (390)
Az apróbetűs részre meg...számold ki, hogy most mennyi 3 km velünk...és akkor nézheti a GPS-t és 3 km-enként kiszállhat és hívhat újabb taxit 1200 forintért 3 km-re:-))

csogu válasz |       2008.12.20. 12:06:15  (389)
Anynit én is leszűrtem belőle...csak nem indokolta...azért kérdeztem:-)

Mind1, a lényeg az, hoyg elviekben egyetrért ő is ezzel az ingyenes (mondjuk) 3km-el:-)

MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 11:51:17  (388)
(:-DDDDD

MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 11:50:42  (387)
Mit akartam, mit akartam.

Csak azt, hogy egyszer normálisan tudjak (tudjunk) szolgáltatni.
Mindent a megfelelő áron lehessen igénybe venni.
Így esetleg senki (taxis, utas) nem érzi majd magát becsapva.
Vagy ez túl bonyolult lenne?
Úgy látszik az.
De az ötletedre, hogy:
…, de főleg a második, hoyg pl. a taxióra 1000-ről, vagy 1200-ról indulna (amiben benne van 3 km), akkor nem kellene emelésen agyalni.

Biztosan lesz olyan cég, aki úgy fogja majd magát reklámozni, hogy:
Utazott már velünk?
Utazzon!
Mi 3 km-ig még órát sem indítunk.


Ja és persze tagdíjat fog emelni, mert növekedett a rendelések száma.
(Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy lesznek olyan utasok, akik kezükben a saját GPS-üket szorongatják, és azon leolvasva a kilométert 2,8-2,9 km-nél kiszállnak. Így majd nem kell még fizetni se. Ha meg tovább akar menni, akkor rendel egy másik kocsit. Nem kerül neki többe mint 3-4 esetleg 5 telefonálásba. „Olcsóbb”, mint a BKV.

Persze nem akarok ötleteket adni, se cégeknek, se utasoknak. (:-)

tomajer válasz |       2008.12.20. 11:43:15  (386)
Azt, hogy hüjje vagy!

Csak ő mindig kicsit körülményesen fogalmaz:-)))

csogu válasz |       2008.12.20. 10:40:38  (385)
Na várj, most ezzel mit is szerettél volna mondani, mert az valahogy lemaradt:-))

MCCCXCII válasz |       2008.12.20. 09:03:23  (384)
Na most vége!

„Pedig kezdett megint érdekes lenni téma.”

Nekem nagyon tetszik, amikor összecsapnak az „ész” és az „észnélküli” érvek.
Különösen az tetszik, amikor azt hangoztatják, hogy az induló tarifa legyen 1000, vagy 1200 forint, s ebben benne van 3 kilométer.
És miért pont 3 kilométer?
Szerintem legyen benne legalább 30 kilométer távolság, amíg nem ugrik a taxióra.
Igaz az alaptarifa (alapdíj) nem 1000, vagy 1200 forint lenne, hanem egységesen 7200 forint.
Ez több szempontból is jó volna.
Első és legfontosabb, hogy az utas nyugodtan ülhetne az autóban, és gyönyörű városunk elsuhanó tájképeiben gyönyörködhetne. Nem pedig az órát kell figyelnie kocsányon lógó szemeivel, hogy mikor és milyen gyorsan ugrik bele az összeg.
A második, hogy a taxis is nyugodt lehet, mert elég egy nap 3, vagy 4 fuvar, s bőven megvan a bevétel. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy biztosan lennének olyanok is, akik 16-18 órát lesznek kinn az utakon, mert az „éheskedésről” nehéz ám leszokni.)

De most jövök rá, hogy ez nem jó ötlet.

Miért nem jó?
Azért mert rögtön borulna a nagyon jól kitalált gazdaságos transzfer ár.
De végül ez is megoldható kenne, mert a mostani árból levonnánk a jelenlegi alapdíjat, és az újat adnánk hozzá. Így sokkal jobban megérné a transzfer fuvarokat elvállalni, mint manapság.
Így sajnos meg kell állapítanom, hogy ez is egy halva született ötlet.
Szerencsére mindig győz a józan ész.
Továbbra is marad az ingyen kiállás, az ingyen várakozás, az ingyen körözés, ha nem lehet szabályosan várakozni.
Aztán meg a lehető legkedvezőbb tarifa alkalmazása, ha végre méltóztatik 15 perc elteltével lejönni a kedves utas.
Most azt már nem is említem, hogy e feltételek teljesítése érdekében merészen bevállaljuk a helyszíni bírságot (10.000 Ft), vagy akár a kamerából készített kép alapján a feljelentést is (30.000 Ft), csak végre miénk legyen az a fuvar.

Most, akkor itt a pont?
Vagy mégse?

csogu válasz |       2008.12.20. 07:01:30  (383)
Itt a pont!

Fox válasz |       2008.12.20. 06:06:00  (382)
Erre most azért nem válaszolok mert nem csak mi olvassuk ezt a lapot. Magától.. mit várunk akkor ha már bárki kaphat milliós adóságokkal nullás papirt? Szerinted ezek után nem fogják megoldani a 0%as autót?

Apuka válasz |       2008.12.20. 03:46:48  (381)
Jön az magától!
Jövőre eltörölhetik a 0% induló autó hiteleket.
20-30% kezdő!
Akinek nincs, az nem lesz autó tulajdonos.
(igaz, droidnak még mindig jöhet)

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8] [9]  ... [30]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft