1
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Igen, igen, reálisnak tűnik nekem is. |
|
Ezt az érdekességet találtam ma a témában:
http://www.worktime.hu/allas_hirek/taxizas/20100216/allaskereses-helyett-erdemes-nekiallni-taxizni
Végülis egész reális... |
Legkevésbé sem normális kókler zugfirkász! Ön. aki ezt a szemétséget összehozta, ami a hozzá nemértés csimborasszója, legalább venné a fáradtságot, - hogy ha már nem ért hozzá, - akkor tájékozódna hozzáértő szakmai berkekben, mielőtt a jó meleg irodájában unalmában ilyen cikkeket papírra vet, mi több - meg is jelentet! Persze,- gondolom jól megfizetik érte! Azért érdemes lenne a matematikai ismereteit is felfrissíteni, mert ott is némi hiba van a számolásban! De én nem taníthatom Önt a saját munkájának etikus végzésére! Ha az én gyerekem lenne, akkor jól meghúznám a haját! De így, - sajnos nem tehetem! Azért az Ön által kitaláltak szerint azzal a tarifával szívesen vinném Önt óránként nyolc kilométert napi tíz órán át, és inkább tűrném, hogy ehhez hasonló hülyeségekkel traktáljon! |
Csak semmi pánik! Majd „frissítjük” az árainkat.-)) |
|
Betettem ezt a cikket, aztán jól elfelejtettem rá reagálni:-(
Először is leszögeznám, hogy ez a cikk, bármennyire is hemzseg a pontatlanságoktól, legalább azt bizonygatja, hogy nem érdemes taxisnak jönni, ne tegye aki ebben gondolkozik.
Csak sajnos, mivel egy gazdasági lapban jelent meg, kicsi az esély, hogy olyanok is olvasták, akik ezen törik éppen a fejüket:-(
A számok amikkel számolt, meg alapvetően, a legoptimistább számok. Nem tudni kitől szerezte be őket. Félő, hogy magasségos kamarai vezetőink valamelyike volt a "szaktanácsadő":-)
Habár ők 7 Km/ fuvarral szoktak számolni. (mert ez az európai átlag) Csak háát, hol vagyunk mi európától?:-)
Szóval, valamikor régen amikor ment a munka budapesten, megközelítőleg érvényesek voltak ezek a számok. És láss csodát, még úgy is az jön ki, hogy nem éri meg.
A mai állapotokról, meg egyszerűen nem hinné el senki, hogy mégis itt vagyunk és csináljuk:-( |
|
Nézd, aki írta a cikket, remélem egyszer már rendelt életében taxit. Így biztosan van „rálátása” a dolgokra.
Ha még nem rendelt, akkor meg mint nagy mesélő, igazán megérdemel egy pálmaágat.
De ha komolyan gondolja, amit leírt, akkor szívesen cserélnék vele.
Ő taxizna helyettem, én meg irogatnék helyette. Kis „erőlködéssel” jobbat is írhatnék.
Mellesleg nézegettem az utóbbi napok átlag kilométerét. Nálam 1,5-2,4 km között volt.
Ha így átszámolod, akkor van némi képed arról, hogy mekkora a napi bevételem. Ja, és a 10 fuvar nem mindennap jött össze, csupán 5-8 fuvar. Ha ennél több volt, akkor az azért volt, mert a fuvarok többsége 0,6-1,2 km között volt, így „hamar” szabadulhattam az engem lefoglaló utastól.(:-DD |
|
Jaaa, hogy erről van kint egy cikk...már értem...hát nem tudom. |
Nézd, mi (akik erről írogattunk itt), sosem számoltunk fuvaronként 5-6 km-nél többel átlagban.
Honnan jött ez a brutális 8km-es szám? |
|
Érdekes számítás!
Még hogy fuvaronként átlag 8 kilométer utassal.
Ha csak nem számítom bele a címre érkezésig megtett kilométert, s azt, hogy a kedves 10-15 perc múlva jön, s emiatt „körözni” kell. Így már kijön a 8 kilométer, de sajnos ezt nem bevétel, hanem költség. Ez fuvaronként átlag 4-5 kilométer.
De lehet, hogy én tudom rosszul? (:-(( |
1
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |