|
|
FÓRUM - A taxizók közel fele saját maga finanszírozza minden útját
|
1
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Köszönjük,hogy adónkból Önt is támogathattuk :)) |
|
Összefogásra lenne szükség. Itt az ideje.
Drága a magyar embereknek a taxi és egész nap állunk a kékfehéreknél is mert kevés rokkant meg diák engedheti meg a 165-Ftos kilométerdíjat.
Én több embert is megkérdeztem, 100-120 forint között még beülne taxiba, de ilyen drágán már nem engedheti meg magának.
Nekem is van pár állandóm, nekik adok egyedi kedvezményt, nem kérnek számlát, mindenki jóljár. Utálok a droszton vagy a tutiban ücsörögni aszt várni a semmit. |
|
Egyébként én mindig (tomajernek is), a modellezést javasoltam.
Például: mi történik, ha:
K: megszűnnek a céges kedvezmények, amik a rendelések nagy %-át jelentik?
V: Korlátozzák a taxihasználatot, inkább vesznek egy kisbuszt, mennek mással.
K: De az emberek kényelmesek.
V: Igen, a cégvezetők. A munkatársak meg majd járnak amivel akarnak. Pláne ilyen válságban.
K: Idővelhozzászoknak a piachoz.
V: Nem lesz mihez hozzászokni. Az X taxicég közül legalább 1 ráugrik, és bedobja a kedvezményes tarifát, letarolva a piacot. Sok cég nem azért tart beszerzőket, hogy LEGYEN bútor, wc papír, taxi, hanem hogy minél OLCSÓBBAN legyen.
K: Szerintem a szeakma képes ebből a szempontból összezárni.
V: Még szerencse, hogy volt Gábriel.
|
|
Mondd, akarsz az érdekvédőnk lenni?:-))
Sokkal jobb lenne, ha lenne egy magasabb alapdíj, 1000-1500 forint, ami esetleg tartalmaz 1 km-t, és alacsonyabb km-díj. Így a kétsarkos "gazdaságtalan" fuvarok jó része megszűnik. |
|
Van érdekesség a felmérésben az biztos, hiába nem hiszi el még csogu sem, hogy a hazai lakosság elszegényedett :))
A gond szerintem inkább a tarifarendszerrel van. Ahogy egy másik hozzászólásban is írtam HOSSZÚ távra a városon belül drága a taxi, röviden veri a BKV-t, pláne több ember esetén. Klasszikus példám az Óbudáról-Belváros 3500/irány, ezért kétszer is meggondolom, hogy ne menjek-e saját autóval.
Sokkal jobb lenne, ha lenne egy magasabb alapdíj, 1000-1500 forint, ami esetleg tartalmaz 1 km-t, és alacsonyabb km-díj. Így a kétsarkos "gazdaságtalan" fuvarok jó része megszűnik. |
|
Szebben is néz ki, mint az enyém!!! :-))
ps.: Nem bántásiból írtam!!! :-) |
|
Nekem kicsit több dolgom volt vele:-) |
|
9000ért a bérlet nem drága 20-25 éves beázó ikarusokra, mi? balkáni színvonalért!
a taxik gépkocsik többsége A kategóóriás, 2-5 éves kocsi.. azért ez drága!?
oktogonról szív andrássy sarok 2fő? las vegas kaszinó (roosevelt tér) király utca 30 2 fő? 560ért? olcsóbbak vagyunk mint a BKV, na ott tessék reklamálni b+! |
Egy picit gyorsabb voltam a "Hogy mik vannak" topicban. :-)) |
|
Nna hogy örüljünk valaminek!:-(
Már megint egy nagyon hozzáértő felmérés, amivel a mi zsebünkben turkálnak.
" A jelenlegi tarifákat a taxizók negyede tartja megfelelőnek, tízből hatan kissé sokallják, és 13%-os azok aránya, akik szerint az árak nagyon magasak.
Az, hogy valaki alacsonynak tartaná a díjakat, egyáltalán nem jellemző.
Ezen az alapon megkérdezhetnék, hogy nem tartjuk-e drágának, a benzin árát, netán a droszt díjat, vagy mi a véleményünk, az autóárakról???
Meggyőződésem, hogy száz százalékunk nagyon drágállná mindet! |
1
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|