Üdvözletem mindenkinek!
Bizonyára nem újdonság nektek ami most következik / hála egy két kritikusunk vérre menő ellen kampányának /!
(Egyáltalán nem büszkén) kell bejelentenem, hogy az aláírásgyűjtés tökéletes kudarcba fulladt!
Szent meggyőződésem volt, hogy aki ma Budapesten taxizik az csakis és kimondottan előre szeretne lépni és nem egy helyben topogni netán hátra felé araszolgatni!
Bár sokan, sokféleképpen figyelmeztettek, óva intettek, sőt még egy kisebb fenyegetés is becsúszott, a kolléganők, kollégák és én mégis megpróbáltuk a lehetetlent!
Sajnos, pont ott ütköztünk a legnagyobb ellenállásba ahonnan a támogatást vártuk!
Ez az áthatolhatatlan fal maga a taxistársadalom volt!!
Telefonon, e-mailben, illetve személyesen nagyon sok erkölcsi támogatónk volt a kezdetben.
Ám az első porszem akkor került a gépezetbe mikor is kollégák segítségét kértem az aláírásgyűjtéshez.
Mivel nem tolongott senki így egyedül vágtam bele. Aztán mégis csak megmozdult valahol valami, és lassacskán elkezdtek jelentkezni a segítők! (összesen 9-en voltunk, különböző társaságtól).
Na, majd most! (Gondoltam én.)
Mindeközben a mail fiókom egyre inkább kezdte magát túlterhelve érezni.
A 6x6 kivételével minden társaságtól, még az MB ELIT-től is érkeztek levelek melyben a kollégák a támogatásukról biztosítanak.
Ekkor került sor egy, (kimondottan erre a célra vásárolt) telefonszám kiírására az oldalon.
Ezzel talán be is fejezhetném hisz ez volt az a pont ahol megindult a lejtmenet!
A legelső félre értés az volt, hogy az oldalon futott egy szavazás a kérdéssel kapcsolatban és a legtöbb kolléga a csogu által kért igazoló mailt nekem küldte el.
Viszont –bár a szavazás is erről szólt- az aláírást mégsem merték felvállalni!
Kint az utcán elég vegyes kép fogadott amikor is előadtam a kollégáknak, hogy mi ügyben merészelem feltartani őket amikor így tombol a bolt!
Ez idő alatt derült ki számomra, hogy ma a Budapesti taxisok kb. 80 %-a másodállású, Szinte csak az állandósait szállítja, Tökéletes anyagi háttérrel rendelkezik és mindez mellett alig-alig kell várakozni a címen az utasra. Ám ha mégis váratós a kedves, akkor sincs semmi baj mert az órát csak akkor fogja indítani ha a kedves már bent ül ( „nem baj ha már 18-ik percnél járok”) és a busás jatt bőven fedezi a várakozással eltöltött időt!
Azt hiszem ez volt az a pont amikor rájöttem, én nem is tudok taxizni, de legalábbis nem Budapesten űzöm az ipart!
Tanulság?
Talán annyi, hogy itt ”minden szép és jó csak az urh szóljon”!
Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek aki segített ebben a szélmalomharcban és külön köszönet azoknak a kolléganőknek, kollégáknak akik (bár sok reményt nem fűztek a sikerhez) mégis a nevüket adták ehhez a próbálkozáshoz!
Köszönöm!
(Az összegyűjtött aláírások megsemmisítésre kerülnek!)
|