FÓRUM - Segítségnyújtás nélkül hajtott el a taxis
Fórum » Hírek fórumai » Segítségnyújtás nélkül hajtott el a taxisSúgó


96 hozzászólás 7 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6] [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

nemkar válasz |       2008.03.26. 18:34:09  (96)
Miért??
Te is, vetted??-:))

nemkar válasz |       2008.03.26. 18:33:17  (95)
Mintha, ugyanezt írtam volna, csak másképp.-:))

527 válasz |       2008.03.26. 16:39:24  (94)
Javaslom kezdjük el kizárni magunkat:)

Nem én voltam!!!

JWT válasz |       2008.03.26. 16:01:27  (93)
Találjál meg egy taxist!!!Ja és csak a poén kedvéért arra még emlékszik a kedves,hogy fehér Octávia volt.

csogu válasz |       2008.03.26. 15:31:24  (92)
Ez az eddigi legéletszerűbb változat.

csogu válasz |       2008.03.26. 15:21:45  (91)
Te nem viccelsz:-))

Apuka válasz |       2008.03.26. 12:14:05  (90)
Szia, Nemkar!

"..Feltételezhetjük azt, hogy rutintalanság?
Vezetéstechnikai hiba?
Hogy a gkv. oktatója, nem tanította meg neki az alapokat?.."

Szerinted, ahol a mai világban 2 hét ( !!! ) egy tanfolyam, ott mit lehet megtanulni? Milyen alapokat lehet megtanítani?
Mi valóban hálásak lehetünk az elmúlt rendszernek, ahol még komolyan vették azt, hogy a gépjármű veszélyes üzem!
Mi még nem tanfolyamra hanem iskolába jártunk ami nem 2 hétig hanem 6-9 hónapig tartott. Kategóriánként!
22 év és valamivel több mint 2.000.000 KM!




Üzenem minden minket kóstolgató "B" kategóriásnak úrvezetőnek, hogy máshol és máshogyan próbálkozzanak!
Nem köcsögözni kell hanem rászánni az időt a vezetés és nem utolsó sorban a KRESZ tanulására!


JWT válasz |       2008.03.26. 09:22:21  (89)
Srácok nem akarok belekoty.
De a busz sáv végétől ahonnan még elkébzelhető,hogy épelméjű ember bevágna és a felborult autó helyzete közt kb 15 méter a távolság.Szerintem a csajszi tutti nem 50-nel ment és fejretette a járgányt ami valószinűleg új állapotú és,hogy megpróbálja kivédeni a szöke nös vicceket na és persze úgy gondolta így biztosabban megtérülhet a kára kitalálta,hogy bevágott elé egy taxi.Mert ha csak annyit mond,hogy egy simpla autó akkor az olyan snasz.

nemkar válasz |       2008.03.25. 12:56:53  (88)
Kedves Csumi!

Örülök, hogy kérésem meghallgatásra talált.
Így már sokkal jobban olvaslak.
A hellyel nem kell spórolni, hisz azért van.
Két malomban őrölünk, de majd személyesen megbeszéljük a dolgokat.
A lényeg, a lényeg. Minnél tovább rágom magam ezen, az eseten, egyre inkább az, az érzésem, hogy nem volt ott semmilyen taxis, sőt semmilyen autó se.
Olvassd el még egyszer a cikket.
Ki állította, hogy egy taxis vágott elé.
Csak az újságíró!
Se a sérült, se a tanúk „állítása szerint” nincs benne a mondatban.
Akkor az újságíró honnan szedte ezt?
Aztán nézd meg a hozzászólásokat!
Sokan, azt se tudják, hogy hol történt a baleset!
Többen a Hegyaljára teszik, meg úthibára következtetnek.
Akkor feltételezhetjük, hogy a kishölgy magánszáma volt a fejreállás?
Feltételezhetjük azt, hogy rutintalanság?
Vezetéstechnikai hiba?
Hogy a gkv. oktatója, nem tanította meg neki az alapokat?
Nem tudom ki hogy van vele, de leírom azt, hogy:

Hogyan tanultam meg vezetni!

1976 februárjában szereztem jogosítványt. Akkoriban a januárok, és a februárok, még síkosak, latyakosak voltak.
Előre kell bocsátanom, hogy minden fokozatomat / B; C; D; F5 / ingyen szereztem meg, ami az átkos rendszernek köszönhető.
Ma ez kb. 1millát kóstál, ha helyesek az információim, de lehet, hogy többet.
Na szóval, középfokú tanulmányaimat az Ihász Dániel szakközépiskolában kezdtem.
Ennek az iskolának a patronálója a Hungarocamion volt.
Oda jártunk szakmai gyakorlatra, és ő alkalmazta a végzős diákokat is, már aki nem tanult tovább.
A kamion ennek fejében minden egyes tanulónak biztosította a jogsi megszerzésének a pénzét.
Lehetett választani B, vagy C kategória mellett.
Aki tovább akart tanulni, az csak a B kat. szerezhette meg, aki viszont, a suli befejeztével a kamionhoz ment dolgozni, annak a C kat. is finanszírozták.
4. év szeptemberében eljött a várva várt pillanat. Órarendben szerepelt a KRESZ oktatás.
Decemberben szépen le is vizsgáztam, úgy tesztlapon, mint elméletben.
Az elmélet azért fontos, mert az volt a hivatásos fokozat.
Aztán következett a január. Szépen, ütemezve elkezdtünk járni a Dankó u.-i ATI telephelyre.
A gyakorlati oktatás 4 hetes volt. Én január közepén kezdtem el.
Képzelheted, minden csupa hó, latyak, sár meg víz, külterületeken meg jég.

Na, szóval megérkezek a Dankóba, ahol bemutatnak egy kedves „bácsinak” / Én voltam 18, Ő kb 35 /, de akkor még a mi világunkban, bizony bácsiztuk, nem úgy, mint ma, hogy Ő a lesz az oktatód.
Annak rendje, és módja szerint beültetett a Skoda 100-as autóba, és kivitt a Ferihegyi út és / ma / Reptér1 között található hatalmas nagy betontérségére. Nem tudom, ez még ma megvan?
Minden csupa hó, latyak és jég.
Ott, helyet cseréltünk. Életemben akkor ültem bal 1-en.
Azt mondta nekem, ne nyúljak semmihez, csak a kormányt fogjam meg.
Ja még egy nagyon fontos dolog. Az akkori tanuló kocsikon, az oktató felőli oldalon is 3 pedál volt / gáz, fék, kuplung /, nem úgy, mint ma, hogy csak a fékpedál kötelező.
Szóval, fogom a kormányt, és egyszer csak azt veszem észre, hogy megindul alattam a föld, majd, mint a vidámparkban, elkezdek ringlispillezni.
A lényeg: Az oktatóm tudta, hogy azon a büdös nagy betonon nem tudok neki menni semminek, így Ő nyugodtan dolgozhatott a 3 pedállal a másik oldalon.
Miután, ilyen szépen elkörözgettünk, vagy 10x, azt mondta, hogy rendesebben fogjam azt a kormányt.
Nézek rá, mint borjú az újkapura, és felteszem magamban a kérdést: - Mi az, hogy rendesebben?
Na mindegy. Ezek után úgy megmarkoltam a kormányt, hogy már fuldokoltunk attól a vízmennyiségtől, amit kifacsartam belőle.
Addig nem jöttünk el aznap onnan, míg egyszer sem pördültem meg, és Én végig csak a kormányt foghattam.
Se gáz, se fék, se kuplung, csak a kormány.
Másnap:
Ugyanaz a terep.
Kezdődött az oktatás: Kuplung be, gáz, kuplung fel. Jó kis alpesi gyakorló pálya.
Indulás – megállás. Ez 2ó-án keresztül.
3. nap.
Terep ugyanaz. Idő, még mindig pocsék.
Váltó használat: 2-3-4 fokozat megismerése! Ugye az 1-est már tegnap megismertem.
Le – fel váltás gyakorlása 1ó-n keresztül.
Ekkor jött a fekete leves.
Drága jó oktatóm / Bandi Bá / megálljt parancsolt.
Cigiszünet! Hiába, már akkor is a rabja voltam ennek a drognak. Cigarettázás közben elmondta:
- A feladat a következő lesz, felkapcsolsz 4-be, felmész 100-ig, és amikor azt mondom fék, akkor satu.
Én lelkesen neki is láttam feladat végre hajtásának, bár ne tettem volna!
Amikor rám szólt, hogy satu, na akkor a Skoda s 100-al eljártam a kalocsai kettőst.
Egyet jobbra – kettőt balra. Ez az érzés, még a Vidámparkban lévő Kanyargóhoz sem fogható.
Én még életemben annyit nem pörögtem autóval, mint ott, és akkor.
Főleg, ha a maiak között van még valaki, aki emlékszik, hogy milyen volt az S 100-as fékrendszere.
Ahány kerék volt annyi féle képpen fogott.
Miután jól kipörögtük magunkat, akkor kezdte el mondani, hogy ilyen úton hogyan is kell fékezni, és hogyan is kell megállni.
Gyengéd fék + visszaváltás + motorfék.
Amíg ezt nem tanultam meg, ki se vitt a forgalomba!
Bő hetet töltöttem a betonon, mire végre kivitt a forgalomba.
Akkorra Ő már tuti volt abban, amiről nekem halvány fogalmam sem volt, hogy a közlekedésben is meg tudom állni a helyem.
Tudom, ez nagyképűen hangzik, de mai ésszel visszagondolva, az akkori időjárási viszonyokra való tekintettel, Én se tettem volna másképp semelyiktőtökkel.
Drága jó feleségemnek mondogattam 20 éve mindig, hogy fele annyi autó lenne Budapesten, ha Én adnám ki a jogosítványokat.

Ha, meg van még, és minden oktató ott kezdené meg a gkv. tanulást, akkor tán nekünk se kell szembenézni, ilyenesetekkel.
Lehet, hogy be van szűkülve az agyam, de gk. vezetésre, oktatni kéne, nem pedig a pénzt, kacsát, libát beszerezni.

U.I.

Drága jó Bandi Bácsi!

Nem tudom, élsz -e, halsz –e, csak azt tudom, hogy amit nekem adtál, azt neked köszönhetem, hisz ebből élek.

Apuka válasz |       2008.03.25. 12:01:25  (87)
Háááát... nem is tudom...
De nekem is égnek állt a hajam attól, amikor egy zónás vágott be elém :(

ettől függetlenül a kisasszony nagyon amatőr lehetett ha egy elé vágástól felborítja az autóját.

csogu válasz |       2008.03.25. 03:06:15  (86)
Csumidázlak Csumika, de ne haragudj, már azért is én kapok, ha ijedős a lelkem mellettem. Akkor ne üljék autómobilba, hanem akkor sétálgasson a hölgyemény.

Csumi válasz |       2008.03.25. 02:23:42  (85)
Spórolok a hellyel.. :-)) A helyszín lehet bármi, nem ez a lényeg.. (szerintem) Szándékosan nem a valós helyszínről írtam, arról nem is fogok, nem voltam ott, nem láttam, nem tudom mi történt.
(ahogyan Te sem...)
egyébbként párhuzamos közlekedésnél, ha egy melletted levő sávban elmegyek melletted az előzés?
Viszont, ha onnan bevágok eléd, ha kicsit is gyakorlatlan vagy , Te is megijedhetsz...
Na nem merülök bele...
Amit leírtam az csak egy példa volt, szándékosan más (elképzelt) szituációval. Azért úgy gondolom, hogy érthető volt amit írtam. (vagy csak nekem?...lehet.. )
Vitatkozni nem fogok, és azt külön megköszönöm, hogy nem küldtél a búsba, Én sem tenném Veled.. :-)))
(így szellősebb?:-)) )

tomajer válasz |       2008.03.24. 20:54:57  (84)
Én visszavonultam! :-)

Nemkar megvédi a kollégát, még saját magátol is! :-)

csogu válasz |       2008.03.24. 20:30:50  (83)
Éreztem, hogy ebből a Wesselényi utcából még bonyodalmak lesznek:-)))

Na léptem meló, helló:-))

nemkar válasz |       2008.03.24. 20:15:04  (82)
Azért,........ rám, ne hagyatkozz!!

[2] [3] [4] [5] [6] [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft