FÓRUM - Mégis megoldható a létszámkorlátozás?
Fórum » Hírek fórumai » Mégis megoldható a létszámkorlátozás?Súgó


17 hozzászólás 2 lapon hozzászólások sorrendje:

[2]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

tomajer válasz |       2010.11.03. 07:31:07  (17)

csili válasz |       2007.07.06. 21:06:13  (16)
Nem hiszem el, hogy ne tudnánk valami okosat lépni!

csili válasz |       2007.07.02. 14:09:53  (15)
Összeadtam, 1.481 férőhely van a 7.000 taxiengedélyre. Pécsett 1.23 taxisra jut egy férőhely, Pesten pedig 4,7 taxis osztozkodna egyen. A Fővárosi Közgyűlésben 34 + 33 + 3, összesen 70 képviselőt kellene 7.000 taxisnak meggyőzni, hogy ez a ráta, mondjuk 3 legyen.Csak találni kéne a 70-ből egyet, aki felvállalná.

tomajer válasz |       2007.06.27. 08:22:36  (14)

csili válasz |       2007.06.27. 05:53:27  (13)
Hivatalosan hány taxi férőhely van Budapesten?

idvez válasz |       2006.12.23. 23:11:05  (12)
Igaz, hogy nem mindig telefonon hívnék taxit, de az utcán is csak céges taxiba szállnék be, mert a mezítlábasokban nem tudnék megbízni. Szerintem a budapesti utasok a magántaxik elleni bizalmatlanságra már "kódolva vannak", tehát ez nem változik már meg egyhamar. Mivel mindenki az utcán is csak céges taxit keresne, akkor a taxisok továbbra is a céghez lennének "kötve", mert az oldalán levő matrica miatt szállnak be/intik le. Tehát a taxisnak továbbra is fizetnie kellene a tagdíjat, ha utast akar. Emiatt viszont a cégvezető is maradhatna a jelenlegi pozíciójában (és bevételével).

ata8 válasz |       2006.12.23. 22:43:59  (11)
Sajnos itt van a(zegyik)kutya elásva.A cégeknek pontosan ezért nem érdekük bármilyen változás.
Gondolj csak bele:a taxis állna a sarkon,és rendszeresen beülnek hozzá az utasok.Nagyon gyorsan eljönne az idő,hogy nem érné meg tagdíjat fizetni,mert így is tud dolgozni.Tehát a cégnek nélkülözhetetlennek kell maradni,különben bezárhatja a boltot.Erről van szó kéremszépen.Mellesleg egy cégvezetőtől sem várható el,hogy önként,dalolva ,lemondjon havi többmilliós bevételről.

tomajer válasz |       2006.12.23. 22:37:42  (10)

idvez válasz |       2006.12.23. 22:32:02  (9)
Pedig szerintem a cégeknek se kéne ettől a fixtarifától ennyire félni. Szvsz az utasok olyan szinten elvesztették a bizalmukat a mezítlábasokban, hogy biztos továbbra is céges taxikat keresnének. Legalábbis ha magamra, mint elég sokat taxizó utasra gondolok, én biztos fixtarifa esetén is a megszokott cégeket használnám, legfeljebb nem mindig telefonon hívnék taxit.

tomajer válasz |       2006.12.23. 22:16:56  (8)
Az illetékes önkormányzat mindig visszadobja a labdát azzal, hogy majd beszélgetnek velünk, ha legalább mi tudjuk, hogy mit akarunk!

De itt mindig lesz egy ügyes okos érdekképviselő, aki tuti pont az ellenkezőjét fújja mint a többiek.
Nna most ehhez vedd hozzá, hogy a cégeknek olyan nagyon azért nem érdekük ez az egész hercehurca (hogy ezért én mit kapok:-))) tehát, túl nagy energiát nem fektetnek bele!
A Kamara, az érdekképviseletek, cégvezetők kezében vannak.
Sőt, van "érdekképviselet" Magyar Taxisszövetség, amely határozottan, deklaráltan Fix tarifa ellenes!:-(
Vicc az egész!

Ha nem találunk egy "tökös" embert fent a hatalmasok között, aki az "akaratunk" ellenére is jót akar nekünk végre, akkor soha nem lesz itt semmi változás!

ata8 válasz |       2006.12.23. 22:10:20  (7)

Álmodozzunk egy kicsit.
1.minden céges,mezitlábas egy tarifával.

2.A cégek nem tudnak egymás alá ígérni,ezért a szolgáltatás színvonalán kéne emelni.
3.A kedves lehet,hogy nem telcsizne,hanem lesétálna a sarokra,és beülne a neki tetsző
színű autóba.
4.A cégeknek kicsit lecsökkenne ugyan a rendelésszámuk,ezért a nekik fizető taxis felé is el kéne kezdeni szolgáltatni.
5.Atermészetes fluktuáció kb.egy év alatt hozná az egészséges létszámot.
6. 7. 8.stb.stb.Csak egy épelméjű,tökös illetékest kéne találni a megfelelő helyen az illetékes önkormányzatnál. Ugyanis amig NINCSFELSŐBB AKARAT a rendcsinálásra,addig marad a kupleráj. (na ébredjek már fel).A többit mindenki álmodja hozzá!

tomajer válasz |       2006.12.23. 22:08:02  (6)
Kicsiiit?:-)))


Alapvetően az a nagyszám ebben a Pécsiben, (És a riport szerint Győrben is van hasonló) hogy precedenst teremt!
Létezik ilyen az országban, és nem dőlt össze a világ!


idvez válasz |       2006.12.23. 21:15:28  (5)
Én azt a részét nem értem, hogy az a fő indok, hogy alkotmányellenes a szabad verseny korlátozása a létszámmaximalizálással és a fixtarifával. Namost Németországban és Ausztriában pl. évtizedek óta megszokott dolog a fixtarifa és a létszámkorlát. Érdekes módon ott nem alkotmányellenes, pedig ezek az országok azért el kell ismerni, hogy jóval előttünk vannak alkotmányjogi kérdésekben...

Miért akarunk mi mindent magunknak kitalálni, és minden buktatón átesni, ha vannak kész és működő modellek tőlünk nyugatabbra, amik esetleg apróbb változtatásokkal átvehetőek lennének? (Tudom a kérdés kicsit költői...)

ata8 válasz |       2006.12.23. 20:54:32  (4)
Szevasztok. BOLDOG KARÁCSONYT: Pontosan ezt ugatom én is évek óta.Egyetlen tollvonással el lehetne intézni az összes problémát:PL Budapesten 1km taxifuvar x.ft.
Slusz.Tetszik-nemtetszik ez van. bp-en ma hány engedély van? x.Az egészséges lenne y. Engedély nuku.Majd ha eléri a kívánatos szintet,lehet sorbaállni érte.CSAKHOGY!! VALAKIKNEK piszkosul nem érdeke,hogy ezen a piacon rend legyen!!!Na ott kéne egy-két fejnek lehullani.

tomajer válasz |       2006.12.23. 19:08:08  (3)
De ez nem is a cégek feladata!

Kit érdekel a véleményük?
Érdekvédelmi feladat!
Önkörmányzati feladat!

A Taxisok kérték, az önkormányzat megcsinálta!

[2]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft