FÓRUM - Szabályozható e a taxis munkaideje?
Fórum » Hírek fórumai » Szabályozható e a taxis munkaideje?Súgó


47 hozzászólás 4 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Sas882 válasz |       2006.09.28. 11:21:27  (17)
pedig marha 1x, olyan árakon kell szolgáltatni, hogy 8 órai munkából is fenntartható legyen a vállalkozás. Sőt, nyereséges is.
Heti 5 munkanap, napi 8 órai munka.
Különben mi értelme van az egésznek?

csogu válasz |       2006.09.28. 10:49:15  (16)
Amin kéne változatatni mint a kamionosoknál a tahográf napi nyolc óra munka és a taxaméter tilt.

Elképzeltem...

- Jónapot, szabad a taxi?
- Igen uram, de nekem már lejárt a 8 órám, így nem tudunk taxiórával menni.
- Nem baj, pont ilyen taxit is kerestem, mert így jobban lehet alkudni.
- Sajnos ez így is van. Amíg naponta csak 12 órát kellett kint lennem, addig nem hagytam, hogy alkudozzanak, de most változott a világ. 8 óra taxiórával és 8 óra taxióra nélkül, alkudozva. Valahogy meg kell élni...

Ezért nem jó az, ha átgondolatlan, nem a mi helyzetünkre átvetített döntések születnek. Mert értem én azt, hogy nyugaton így...meg úgy van, de nekem itt kell dolgoznom, itt kell fizetnem és baromira nem érdekel, hogy ott mi van.

Persze, jó lenne meg minden, de ez egy globális megoldást igénylő probláma és nem lehet egy-egy részletet kiragadva ilyen drasztikus változtatásokat eszközölni...főleg nem megint a taxis kárára...

R063 válasz |       2006.09.28. 10:34:59  (15)
Ha csak napi 8 órát lehetne dolgozni a taxisok kb: 70 %-a éhen halna.Az biztos.

JWT válasz |       2006.09.28. 10:30:02  (14)
Bocsi!Nem vicceltam csak a kocsi felszerélásét egészitettem ki.

Igaz napi 10-12órát kell kinn lenni de abból legállább 4óra az ücsörgés és semmit tevés meg idegeskedés.Amin kéne változatatni mint a kamionosoknál a tahográf napi nyolc óra munka és a taxaméter tilt.Nagyobb lenne a kihasználtság mivel kevesebben lennének kint egyszerre és ha kijösz lenne munkád.De a cégek nem nézik a kenyéradójuk érdekeit nekik az a lényeg fízesük ki nekik a tagdíjat és a megrendelő minnél hamarabb kapjon kocsit.Ez tiszta 22-es csapdája mert ha nincs kiszolgálva az ügyfél akor nem rendel az adott társaságtól többet igy nem érdeke neki semm és a kollégáknak semm,hogy sokat várjanak a megrendelök.Nos akor ez igy nem egyszerü.

inzert válasz |       2006.09.28. 09:42:21  (13)
és mire gondolsz??
szépen megkéred a másik taxist hogy ballagjon haza mert most te következel?
arra nem lehet megkérni hogy 1métert guruljon odébb hogy te is esetleg meg tudj állni.
sajnos senkit nem érdekel a másik.
ez lett az eredménye az ország eladósodásának és akkor a további gondolatom meg már nem ebbe a topicba lenne való

Bao válasz |       2006.09.28. 09:36:46  (12)
Jó lenne a szabályozás mert én ezek szerint 20 évvel ezelőtti elavult módon dolgozok!

tomajer válasz |       2006.09.28. 09:06:05  (11)
És sajnos ez nem vicc!

Észre kell vennünk azt a tendenciát, hogy egyre több kollegánk (nagyon tiszteletre méltóan) látja úgy, hogy családja anyagi helyzetét csak egyre több munkával tudja szinten tartani.
Már nem ritka, aki 14-16 órát van utcán. Hallani egészen extrém 18-20 órákat dolgozó kollégákról.
Alapvetően, ők nagyon rendes emberek, nem feladatuk, végiggondolni, hogy ezzel a többi taxist is arra kényszerítik, hogy többet üljön az autóban, hiszen mindenkinek el kell tartania a családját.
A végeredmény, hogy a húsz évvel ezelőtt általános napi 5-6 óra, a tíz évvel ezelőtti 8-10 óra, ma 10-12 óránál tart, és a folyamat nem állt meg!
Utas pedig nem lesz több!

Ha mindannyian napi 24- órában az autóban ülünk, akkor sem fogunk töbet keresni!!!

JWT válasz |       2006.09.28. 08:14:49  (10)
A nescafét meg a szivargyújtóról üzemelö merülöforralóról nem is bezélve.
Ja meg az elktromos borotva nehogy otthon töltsük azt a kis idöt is mert borotválkozás közben lehet hallgatni az urh-át,vagy urh hallgatás közben lehet borotválkozni.

Sas882 válasz |       2006.09.28. 03:26:34  (9)
nem beszélve a fuvarok után fizetendő tagdijról, ugyebár:)

s hogy képzeled a korszerűsitést, GPS?

csogu válasz |       2006.09.27. 16:49:05  (8)
Végre már nem a taxisokat kellene "szabályozni", hanem például a címkiadást korszerűsíteni. Mind a címfelvételt, mind a címkiadást. Azonnal fuvarszám növekedés lenne, és a kihasználtság is nővekedne.

Hagyjuk már azokat, akik dolgoznak...

tomajer válasz |       2006.09.27. 13:54:12  (7)
Igen!
Én is ezzel tudok egyetérteni.
Ha mindenki csak nyolc órát űlne az autóban, sokkal jobb kihasználtsággal tudnánk ugyan annyi bevételt produkálni, a többi időnket, meg a családdal tölthetnénk.

Viszont a kedves utasoknak gyaníthatóan többet kéne várniuk az autóra, tehát a cégek tuti ellenérdekeltek:-(
Az ő szolgáltatási színvonaluk, azzal emelhető, ha a város minden pontján, minden időszakban van szabad autójuk.

Ehhez, viszont nekünk kell beleköltözni az autóba:-(

Néhány kollegának, lassan már nem csak TV; DVD; Számítógép; Play Station; lesz beépítve az autójába, hanem mikrohullámú sütő, étkezőasztal, zuhanyzó, és Wc is!
Csak, hogy minél kevesebbet kelljen autón kívül töltenie!
Az utasok meg azt hiszik ilyen jól megy!:-)
Pedig dehogy! Ilyen rosszúl!!!:-(

wanek válasz |       2006.09.27. 13:31:55  (6)
Tulajdonképp nekünk jó lenne. Általában ki tudnánk elégíteni a fuvarigényeket, ha kb. kétharmad-ennyi kocsi lenne az utcán. A fuvarszám-igény adott, attól nem lesz több fuvar, hogy többen vagyunk az utcán. Aki épp dolgozik, több fuvart csinálna, így nagy átlagban nagyjából ugyanannyit keresnénk - kevesebb improduktív munkaórával. Cégeknek nem érdekük, mert nekik abszolúte nem fáj, hogy mennyit vagyunk feleslegesen az utcán, így nem is lesz belőle semmi.

Kempes válasz |       2006.09.27. 12:17:00  (5)
Mindent meglehet a taxissal csinálni.

BÁRMIT!! Még fizetni is hajlandó érte.

Sas882 válasz |       2006.09.27. 12:10:52  (4)
ha egyforma tagdijjat fizetünk, akkor a munkaidő is legyen egyforma, hogy mindenki - elméletileg - ugyanugy részesedhessen a "tortából".

Vico válasz |       2006.09.27. 06:12:34  (3)
MUNKAIDEJE???
Még a nyakkendője színe is szabályozható!!!
Próbáljátok meg a szomszéd villanyszerelő vállalkozó munkaidejét szabályozni!

[1] [2] 3 [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft