A Csaba megkért hogy a válaszát tegyem ide:
"
Kedves ***** László volt ***!
Reagálva az itt feltett sajnálkozásodra az alábbi észrevételt tenném közzé a minőségi szolgáltatásod tekintetében elvégzed munkáddal kapcsolatban.
A probléma sajnos nem volt ujj keletű. Az utasok nem voltak megelégedve a szolgáltatásoddal, ami abban merült ki, hogy koszos autóval és nem megfelelő higiéniai állapotban dolgoztál.
Az etikai bizottság mindent megtett annak érdekében, hogy megmutassa számodra azt a színvonalas szolgáltatási formát, amit el lehetne várni vagy inkább kötelező lenne és még arra is hajlandóak voltak, hogy a munkaidejükben minden nap 1 héten keresztül találkoztak veled és megállapították, hogy megfelelő képen veszed fel-e a munkát! (tiszta autó tiszta öltözék, és higiéniailag is elviselhető vagy illat!) Sajnos az első olyan napon, amikor ez már nem volt kötelező meg is érkezet az a panasz, amiben az utazó vette a fáradságot és leírta, hogy jelzi felénk azt a kellemetlen tényt,hogy olyan kellemetlen szagod volt, hogy a fuvar végeztével fél óráig szellőztette magát.
A mostani helyzetben elvárható és el is fogjuk várni, hogy a minőségi szolgáltatásnak az alap feltétele a tiszta autó tiszta öltözék és a tiszta megjelenés. A verseny, ami 280 Ft/ egységes hatósági ár tekintetében elengedhetetlen ebben a helyzetben.
Viszont a te tekintetedben, ha volt bátorságod ezen a fórumon megkifogásolni a döntésünket annak a fényében, hogy számtalan esélyt kaptál és nem tudtál élni a lehetőséggel akkor szembesítek mindenkit azzal a ténymegállapítással, hogy sok esetben olyan kellemetlen szagot árasztottál, azaz büdös voltál, amivel az utcán élők sem rendelkeznek.
A többiek felé, akik viszont a szolgáltatást a legmegfelelőbben végzik,az Ö védelmükben valamint az utasok védelmében az itt maradás érdekében egyszerűbb volt Tőled megválni mintsem a te hanyag személyed tovább rombolja a Cég megítélését és fuvarszámát!
Üdvözlettel:
Horváth Csaba
"
|