A "luvnyában" igazad van.
Tényleg jó az a reklám.
Pont ezért bosszantó:-)
Az "értelmező kérdésre" pedig az a válasz, hogy nehéz egy ilyet úgy elmondani, hogy nem mondhatom mellé a véleményemet.
Tehát, nem a taxis feladata!!!
Hisz itt a tragédia, maga a tény, hogy beszélünk évek óta tarifaemelésről, és most elindult az árharc megint, aminek tarifacsökkenés az eredménye:-(
Egy pillanatra felejtsd el, hogy Taxi4-es vagy.
Csak taxis vagy.
Szerinted, húsz ft/Km csökkentés miatt fog olyan taxiba ülni, aki eddig nem engedhette meg magának? Lesz globálisan, (városi szinten) több fuvar?
Ugye te is tudod a választ: NEM!
Tehát, legfeljebb cégek közti átrendeződés lesz. Aki eddig kifizette gond nélkül a 220.-/Km-t most 184.-et fog fizetni.
Mi lesz a következmény?
A többi cég ezt nem engedheti meg.. (mármint a cégek közti átrendeződést) és ő is leengedi az árait.
Ergo, a jövő hónapban a sárgafekete Rádió, a következőben a Taxi 2000, aztán a Budapest is lejjebb megy.
Persze ezt nem tűrheti az eddigi legolcsóbb, MiniMobil, és lemegy 150.-re.
Végeredmény?
Minden visszaáll az eredeti mederbe, csak a taxisok jártak roszabbúl.
Nna ezt mondd el, fél percben az utasodnak:-( |