[1] ... [55] [56] [57] [58] 59 [60] [61] [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Egy: Politizálni a hallotaxin, csak és kizárólag az erre kijelőlt fórumban szabad!
Tudod, itt is vannak szabályok, és itt én vagyok az etikás:-) (is)
Mindketten nagyvonalúan átlibbentetek azon a tényen, hogy nem lesz több fuvar!!!
Ezt egészen egyértelműen, és közérthetően levezettem. Egyszerű matematika.
Ez viszont azt mutatja, hogy egyikőtök sem taxis. Magyarul nem ebből éltek.
Tehát nincs miről tovább beszélgetnünk.
Én itt nem fogok leállni falra hányni a borsót olyanokkal, akiket egy pillanatig sem zavar, hogy kevesebbet fog keresni:-)
Leírom itt is, hátha nem mindenki jár a Rádiós topicba.
Az a cég lesz a nyerő, amelyik előbb be meri vállalni a 99.-/km-es telefonos tarifát, és van pénze ezt nagyon nagyon meghírdetni.
A startpisztoly eldörrdült.
Cél: Szekszárd! |
|
Nem érted, mert nem akarod érteni.
Te most lemész 184-re, a Blokád Pali Hülye Fia ezt a matricát kiosztotta egy éve, nem lépte meg. Majd most meghúzza a 159-et mondjuk, és ott lesz kibaszott tulterhelt a telefonos, Majd a Szenci akitől nemcsak címet loptak már életében, hanem egy céget is tétlenül nézi, kiragasztózza 149-et. Ekkor Felébred a Román Medve Táncoltató a Csőrösi Koma úton és kírja 130 csak telefonon, majd a Blokád Pali a Vastüdősöket és akin van zokni elkezdi 115-ért reklámozni.
HOL A VÉGE? |
|
Nem értelek. Vagyis a feltevést értem, csak azt nem hogy mire akarsz vele kilyukadni... |
|
Mindenben igazatok van! Mindkettőtöknek!
Egy kérdés azért bennem maradt.
Ha minden utasnak elengednénk a viteldijat és adnánk 200.- (forintot, mi úgy elsőnek) Véleményed szerint mekkora fuvarszám növekedést okozna? Mennyire nehezítené meg a telefonosok dolgát? |
|
"Szerinted a telefonost miért fizetjük?"
Erre azért reagálnék :)
Abból indulunk ki ugye, hogy a taxisnak bevételkiesést (mert szerinted az alacsonyabb viteldíj nem eredményez akkora fuvarnövekedést, hogy az bevételnövekedést hozzon) jelent ez az egész. Na most abban gondolom egyet értünk, hogy az alacsonyabb tarifa fuvarszám növekedést jelent (mondjuk) egy cégre levetítve. Ergo a telefonközpontban dolgozóknak ez több munkát jelent, de ugyanakkor bérnövekedést nem. És a mindennapi költségei neki se csökkennek...
Akkor kérdezem én, hogy erről mi a véleményed? :) |
|
Ha nem a lopcsányról van szó,akkor általában pozitívan szemlélem a világot és nem számítok állandóan a legrosszabbra. Lehet,hogy ez az én fogyatékosságom .. :-)
Más: nem értem a tagdíjon való kiakadást. Az a taxis,aki egy céghez szerződött,vállalta,hogy bizonyos ellenszolgáltatás fejében Őt kiszolgálják felvehető fuvarokkal. Ahogy nő a felvehető fuvarok száma,úgy nő(het) egyenesen arányosan a tagdíj is.
Kaptam kérdésként,hogy ha csökkent a tarifa,akkor miért nem csökken mellé a tagdíj is? A válaszom erre az,hogy nem szórakozásból lett meghirdetve gigantikus méretekben ez a csökkentés..minden várakozásnak megfelelően nőni fog a fuvarok száma,így többől többet lehet majd keresni. Feltéve persze,ha a kollega utcán van.
A csökkentéssel kapcsolatban is kaptam méltatlankodó megjegyzéseket más társaságok kollegáitól. Jelezném,hogy tökéletesen megértem az ellenséges hozzáállásukat,annyit tudok javasolni,hogy ha okolni akarnak valakit,akkor a kiindító inkorrekt páros tökéletes célpont erre. Köszönöm. |
|
majd fogsz, fogod még kérvényezni Benedek pápánál a 30 órás munkanapot. Tudod, csak dézsma meglegyen :DDD |
|
A teljesség igényével mondom,hogy nem dolgozom szarért hugyért. :-) |
|
9-10 ember megélhetéséről-gazdagodásáról szól ez az egész RÉG! Egyszerű tagdijbehordó legyek vagyunk mindahányan. Ez az egy költség amit kifizetünk. Ők tizen harcolnak a millióikért egymástól lopkodják a tőlünk lopott holmit (EBÜL SZERZETT HOLMI EBÜL VÉSZ EL, kedves Gábor).
És mi fizetünk nekik, vagyonokat a tőlünk lopott fuvarért. GANÉ EMBEREK, GANÉ MUNKÁŐJA. Kedves fűnyíróbéla és egyéb pizzafutárok, ti 50 ezer forintos kurvák, jó asszisztálást hozzá! Tiltsatok borogassatok, most már azért is mert nem mondja el a taxis minden utasnak, hogy akár szarért és hugyért is fuvarozik, csak ezt a számot tessen hívni. |
Pásztor Gábor is taxis volt eredetileg, és nézd meg hová süllyedt agyilag... bevett egy ekkora cumit.
Nem is beszélve a tisztességesen lenyúlós Cobrettiről. |
Sajnos taxisból van köztünk a legkevesebb.Van itt munkásőr, pártaktivista,pályaelhagyó kényszervállakozó,vállalati sofőr,meg ki tudja még ki mindenki.Nemsokára a taxis leszz a törpe minoritás. |
|
Sajnos taxisból van köztünk a legkevesebb.Van itt munkásőr, pártaktivista,pályaelhagyó kényszervállakozó,vállalati sofőr,meg ki tudja még ki mindenki.Nemsokára a taxis leszz a törpe minoritás. |
|
Szerinted a telefonost miért fizetjük?
De mint mondám nem ez a lényeg!
Nem reagáltál arra a szösszenetre, hogy három hónap leteltével mindenkinek pontosan annyi fuvarja lesz mint most, csak éppen húsz százalékkal olcsóbban viszi.
Ami azt jelenti, hogy húsz százalékkal kevesebb a bevétele, amiből sajnos egyenesen következik, hogy kb negyven százalékkel kevesebb a jövedelme!
Merthisz a költségei nem csökkennek.
Szerinted érdemes? |
|
Nem, csak kicsit előbbre lépnének akik egy szakmának tekintik a taxit!Meséld már el melyik ruppotlan tarifával dolgozó cégnek megy ugy mint a drágábban fuvarozó de normálisan szolgáltató taxisoknak? |
|
Én taxis vagyok. Én első nekifutásra mindig a taxisok szemszögéből nézem a dolgokat.
Bocsánat a szűkszavúságért, de kocsiból vagyok. |
|
[1] ... [55] [56] [57] [58] 59 [60] [61] [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |