FÓRUM - TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Fórum » Droszt Híradó » TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)Súgó


832 hozzászólás 56 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [46] [47] [48] [49] 50 [51] [52] [53] [54] [55] [56]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

inzert válasz |       2012.04.08. 12:33:24  (97)
Polgáriengedetlenség.
Ha senki nem tartja be (mert nem tudja meg nem is akarja) akkor nincs változás :)

tomajer válasz |       2012.04.08. 12:30:20  (96)
Én személy szerint megtettem ami tőlem tellett. Rátok szóltam:-)

Ha meg sittre köll menni, hát sittre köll menni. Ott asszem adnak enni:-)

alelölülő válasz |       2012.04.08. 12:29:39  (95)
Állítólag a negatív reklám is reklám.
Szerintem nem is fognak tudni róla.
Nem véletlenül jött ide.

tomajer válasz |       2012.04.08. 12:29:08  (94)
Valami ellen mindig könyebb aláírásokat gyűjtögetni, mint valami mellett cselekvésre késztetni.

Ne felejtsd el, egy ugyanilyen tervezet ellen a TGFSZ egy hét alatt 1200 aláírást gyűjtött!!!

inzert válasz |       2012.04.08. 12:27:40  (93)
Nem tudom és nem is érdekel, hogy a Dioslaki vicces vagy sem.
Az lett volna konkrétan a kérdésem, hogy én fejezzembe?
De ha igen akkor én a saját felelöségemre továbbra is hozzá fogok szolni, ha kedvem tartja.
Ha esetleg a Te értékrended szerint megüti azt a szintet amit nem lenne szabad, akkor nyugodtan moderáld ki.
Természetesen azt nemszeretném ha a hallotaxi miatt sittrevágatna a konkurencia:)

Rocktaxi válasz |       2012.04.08. 12:24:27  (92)
Cirkuszban a bohócon is röhögünk.

Rocktaxi válasz |       2012.04.08. 12:21:20  (91)
Bár csak igazad lenne!

Szerintem többen fogják aláírni, mert nem látnak a sorok mögé.

... és lássuk be, taxisokról van szó. :-)

alelölülő válasz |       2012.04.08. 12:13:34  (90)
Mondd, mi történhet?
Max. aláírják még hárman a kérdőívét.

tomajer válasz |       2012.04.08. 12:08:07  (89)
Nem hiszem, hogy ez a megoldás.
Szerintem jó, hogy kibújt a szög a zsákból.

alelölülő válasz |       2012.04.08. 12:07:12  (88)
Így igaz, töröld ki, aztán próbálkozzon máshol.
(Menjen a p-ba.)

Rita válasz |       2012.04.08. 11:38:09  (88)
Pontosan ezt kellett volna tenni.

málna válasz |       2012.04.08. 11:36:27  (87)
Csak olvasok, csak olvasok...azt látom, remekül működik az "oszd meg és uralkodj" elve..


Ez nem véletlen, én úgy gondolom. A preziből egyértelműen látszik, hogy szigorításokat várnak el kötelező jelleggel úgy, hogy például a rögzített ár azonnali bevezetéséről nincs konkrét megjegyzés.Amit abban láttam, mindenhez a taxis pénze szükségeltetik.
A vállalkozók helyzetbe hozása erkölcsileg és anyagilag, ez a legfontosabb, majd az átfutási idő után alkalmazkodunk az új szabályokhoz..ez volt az eredeti cél. Én úgy látom, ugyanúgy megvezetnek mindenkit, mint a nyári tárgyalásoknál..

Emlékeztetőül: Három hónap intenzív, heti rendszerességű tárgyalássorozatból két hónap gyakorlatilag a reptéri anomália "megoldása" volt műsoron. Kaptunk altatóként házi feladatot is..miszerint írjuk össze azokat a köztéri helyeket, ahol szívesen látnánk még taxi férőhelyeket..úgy 500-at. Elárulom, semmi sem lett a megvalósításból!
Majd elérkeztünk a sorban talán a századik anyag elkészítéséhez, ahol munkacsoportok létrehozása mellett érdekes módon az utolsó összejövetelek egyikére lett időzítve a tarifa kérdése.
A Főváros álláspontja (a mai napig), hogy egy nem homogén autópark esetén az eltérő költségek miatt nem lehet költség alapú számítást végezni ennek alátámasztására, nem költség alapú pedig "csak úgy" nem jó. Most érdekes, hogy lesz aki kiszámolja, most már elfogadható csak azért, mert 2500 mm lesz a tengelytáv, és így csökken a gépkocsik típusainak a száma..minden bizonnyal, bár így sem lesz teljesen homogén.

Szóval, én azt gondolom, ez az előétel, mellette pedig teret adnak a fuvarszervezők véleményezésének is, hátha összeugrunk..A fuvarszervezőnek épp úgy igazodnia kell az adott szabályokhoz mint nekünk, csak a vállalkozás működőképességét (ha úgy tetszik, motorját) a taxis látja el. Így ebben az esetben semmilyen szakmai kompetenciáról nem beszélhetünk a részükről. Igazodik és kész, ennyi.

Végezetül az új szervezethez..

Vegyesen érzem magam..Nem akartunk annak idején "egypártrendszerű" érdekvédelmet, csak mást szerettünk volna alkotni, mint amit eddig tapasztalhattunk. Ha hibákkal is működünk, de megpróbáltuk visszaszerezni a bizalmat. Amennyiben hasonló szándék vezérli az új szereplőket, miért ne csináljanak egy újat. Ezt már ennél jobban megosztani már úgy sem lehet szerintem..
Ha viszont a Budapest Taxi vezetője áll mögötte (nem tudhatom biztosan), akkor ez egy aljas cselekedet! Az önös üzleti érdek céljára használni az érdekvédelmek erkölcsi képét...hát, hogy is írjam (pedig Bao most örülne ennek)..inkább nem írom le.

Egy biztos. Sikeresen alkalmaznak egy olyan tárgyalási módszert, ahol az érintettek által felvetett elemek rendszerint szarok, amit pedig "föntről" találnak ki, az a tuti. A szabályozások szerintük meg lesznek valósítva..Tetszik, nem tetszik. Értjük mi. Ez a demokrácia és a demokratikusan megválasztott testületi működés..(Javaslom a Wikipédia erre vonatkozóit megtekinteni). Ezek szerint mi csak arra kellünk mint szavazók, hogy saját magunk perverz, aberrált módon való megszívatásához (mást akartam írni), családjaink tönkretételéhez asszisztáljunk. A többit majd ők intézik.

A véleményem szerint egy nép vagy éppen egy társadalmi szféra csak annyira megvezető, amennyire hagyja magát..
Nem kötelező elfogadni valamit, amely nem a mi elképzeléseinket takarja.


független válasz |       2012.04.08. 11:02:57  (85)
Nehogy valaki szájba vágjon!

baupexim1 válasz |       2012.04.08. 10:57:04  (84)
azaz a szokásos :)

tomajer válasz |       2012.04.08. 10:56:34  (83)
Háát nemtoom. Szerinted vicces ember? :-)

[1] ... [46] [47] [48] [49] 50 [51] [52] [53] [54] [55] [56]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft