Fórum » Droszt Híradó » TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-) | Súgó |
[1] ... [45] [46] [47] [48] 49 [50] [51] [52] [53] [54] ... [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Tudom, hogy nem lehet ezt véghez vinni.
Nem kell komolyan venni.
Az igazi megoldást mind a ketten tudjuk.
|
|
Tudom, hogy nem lehet ezt véghez vinni.
Nem kell komolyan venni.
Az igazi megoldást mind a ketten tudjuk.
|
|
Tamás, semmit nem veszel ki a kezükből; vágod!?
Leírtam a Baonak!
Magas kihasználtságra és fuvarszámra kényszerülsz, miközben annak haszna nem marad a zsebedben!
Ugyanott leszel, mint most, csak fokozottabban!
Egy vagyont fogtok behordani tagdíjként cím- és helyvásárlásra, de nem lesz más választásotok, mert időről-időre autót kell cserélni milliókért, és adózni kell, mint a kisangyal, hogy le tudd papírozni az autócserét!
Ne a szellemi képességeimmel, meg a falkámmal foglalkozz, hanem ezt cáfold meg! |
|
Ezt mondod te.
Én meg azt mondom, hogy egy eszközt végre kiveszünk a kezükből.
Nem mindet. De csak a kis lépések vezetnek célba.
Reménytelen ma a teljes szakmát visszatéríteni egy lépcsőben a helyes útra!
És ne felejtsd el. A helyes úton nektek sincs keresnivalótok!!!
Kedvellek. Okos srác vagy.
De!
Most szembefordultál, a szakma érdekeivel, a falka érdekei miatt! :-( |
|
A puding próbája az evés, de ha látod, hogy a puding romlott és büdös, akkor kötve hiszem, hogy belekóstolnál. |
|
Most ugyanebben a cipőben járunk.
Van egy lehetőség. Végre rendeletbe lenne foglalva a fix tarifa ténye! Megszokná elfogadná a társadalom... és később (hisz mire van a TGFSZ?) lehetne újabb tárgyalásokat kierőszakolni, e tarifa szintjének, a gazdasági realitásokhoz igazításáért.....
De nem.
Mi egyszerre akarjuk ... aztán megint bilibe lóg a kezünk:-( |
|
Nem, nem értünk egyet.
A cél a taxis kiszolgáltatottságának megszűntetése.
A fix tarifa ennek egy lehetséges eszköze.
Ti célt csináltok az eszközből, hiába ugatok.
Csőlátásotok van és észre sem veszitek, hogy kiszolgáltatottabbak lesztek, mint valaha. |
|
Mert akkor már csak a hogyanon kell elgondolkoznunk.
Egyszer 2005 -ben már igen közel kerültünk a fix tarifához. Akkor is voltak olyanok, akik kompromisszum képtelenek voltak, és csak a tökéletes megoldást fogadták volna el.
Az eredményt ismerjük.
Ma olcsóbban jár a bp.-i taxistársadalom hatvan százaléka, mint akkor.
Akkor is a 240.-es tarifát fogadta volna el az önkormányzat... de a TGFSZ vezetése ragaszkodott a kiállási díj bevezetéséhez is. Hiába rimánkodtunk páran, hogy ne legyünk telhetetlenek.... kemények voltunk vazze!!! :-( |
|
Akkor abban egyetértünk legalább, hogy a fix tarifának nincs alternatívája, és annak az elérése a cél?!? |
|
Ezt már leírtam, Bao, de csak itt, csak most, csak neked, elismétlem.
Tegyük föl, hogy bevezetik a minimum tarifát!
Ez azt jelenti, hogy lesz egy padló, a példa kedvéért legyen 225, meg lesz egy plafon, ez legyen mondjuk 300!
Mi történik?
El tudjuk képzelni?
Persze, hogy el, hiszen ismerjük a szereplőket.
Valamelyik meghírdeti a telefonos tarifát a minimumra, tehát 225-re.
Ezt követően mindegyik menni fog utána.
Lehet, hogy valahol 226 lesz, vagy 227, de érdemi különbséget nem fogunk tapasztalni.
6000 taxiból 5000 fog ugyanazzal a tarifával járni.
Ez maga az egységes ár, azzal a különbséggel, hogy míg a fix tarifánál az utcai és a telefonos is ugyanannyi, addig a minimálnál a telefonos simán lehet olcsóbb az utcainál.
Mi következik ebből?
Az, hogy az utas továbbra is rendelni fog az ár miatt, tehát te továbbra is kénytelen leszel védelmi pénzt fizetni azért, hogy hozzáférhess a piachoz.
A minimum tarifával nem rendezed át a piacot, épp ellenkezőleg; konzerválod a fuvarszervezők pozícióját.
Sajnos a fix tarifának jelenleg nincs altertnatívája, feltéve, hogy a piacunk visszaszerzése a cél. Semmi mással nem tudod elérni, hogy közvetlenül is hozzáférhess az utashoz.
Csakhogy!
Egyrészt nem mindegy, hogy ezért milyen árat fizetsz/fizetünk.
Másrészt nagyon nem mindegy a fix mértéke, ugyanis minden olyan tarifa, amely csak nagyon magas fuvarszám és nagyon magas kihasználtság mellett eredményezhet nyereséget, a fuvarszervezőhöz láncol téged, aki ki is fogja használni, hogy kényszerpályán mozogsz és rászorulsz.
Ahogyan most is.
A jelenlegi tervezet ráadásul jelentős kiadásokat akaszt a nyakunkba, így növelnünk kellene a bevételeinket.
Amit itt, most terveznek, az nem csökkenti a taxis függőségét, kiszolgáltatottságát, hanem fokozza azt.
Más kérdés, hogy a taxis ezt a büdös életben nem fogja fölismerni. |
|
Egy macska, aki épp készül éhenhalni, mert az egerek már mind ismerik és nagy ívben elkerülik, megalapítja az Egerek jólétért nevű szövetséget, és deklarálja, hogy majd ő jól megvédi az egereket. Mindezt ingyé, mert olyan önzetlen.
Hajrá egerek!
Le a fix tarifával!
Éljen a 159.-/Km-es tarifa! |
|
Tibor
Olvasunk,olvasunk és mindjobban látható a Taxisok elkeseredése.Ki előbb,ki utóbb,de biztosan mindannyian tönkremegyünk.Semmi előzetes,helyzetbehozás. Enélkül nem fog menni az egységes szín és autó.Előbb a lehetőséget kellene kiharcolni/ft/,hogy egyáltalán lépni tudjunk az egységesítés felé.Elfelejtették a Városházán (kupiban),hogy a kocsikat itt mi vettük és nem a jóisten tette alánk.Éppen elég ezt fizetni,nem még a fényezést vagy matricázást.A többiről már nem is beszélek.Dobjuk el a kocsikat,mert pár centivel kisebb?Mert a csomagtartó 5literrel kevesebb?
Nem,bizony nem,akkor inkább a harc.Előbb vagy utóbb úgyis az utcán fog eldőlni ez a kérdés.A kollégáknak lassan már úgysincs semmi vesztenivalójuk.Egy kis bátorság kell még és jön az EKSÖN (akció).
Itt az ideje a városházi idióták megfingatásának.
Nekem egy autista ne szervezkedjen,még ha vezérigazgató akkor sem.Békésen egye a taknyát,ahhoz ért.
Warrior |
|
Csákány!
Mondjuk én nem igazán látom át ezt a szarságot,de apám is azt mondta, a puding próbája az evés.
Eddig még nem tettek semmit értünk inggyé. Majd ha tesznek és az jó -esetleg- megköszönjük.
Valamit meg lefikázni úgy,hogy azt se tudjuk,hogy micsoda,csak azér mert új?
Na ez a nem semmi... |
Ja.
És jársz műszaki vizsga nélkül?
Gyerekek... |
|
"...csak mást szerettünk volna alkotni, mint amit eddig tapasztalhattunk."
Nem sikerült. |
|
[1] ... [45] [46] [47] [48] 49 [50] [51] [52] [53] [54] ... [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |