Fórum » Droszt Híradó » TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-) | Súgó |
[1] ... [40] [41] [42] [43] 44 [45] [46] [47] [48] [49] ... [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Jaaaa és ha valaki azt mondja, hogy ezekkel nemhogy csatába, de cserkész táborba sem hajlandó elmenni, az nem gyáva, csak nem hülye...ennyi:-)) |
|
Pontosan, neki az inflációt a tagdíjnál kell figyelembe venni...és abban figyelembe s veszi.
Látod, még ezzel az egyszerű ténnyel sincs mindenki tisztában, akkor meg ...?
Olyan katonákkal akarsz harcba menni, akik fordítva tartják a fegyvert és ezért is mást kiáltanak ki bűnösnek?
Hagyjuk már...:-) |
|
A Bakucznak igaza is van a maga módján. |
|
Egyik részről gyávaság, a másik részről be KELL látni, hogy ezzel az alapanyaggal nem tudsz mit kezdeni.
Az, hogy Te melyik oldalra sorolod be magad, az a Te dolgod...
Az, hogy más melyik oldalra gondolja a másikat, az a tettei alapján történik...
Erre szoktam írni, hogy amit Bakucz tesz, semmi más, csak lerója háláját annak a társadalomnak, akik elárulták Őt.
Ennyi.
Megyek dolgozni...hello, meló:-) |
|
Számításokkal is alátámasztotta 159 forintos tarifáját? |
|
Igen, ez maga a gyávaság. |
|
Csogu, az inflációs elmaradás adott, az a fix 240-nel nem változik, mert a 240 az, ami el van maradva.
Eddig tudsz követni?
Na most, ha holnaptól bevezetik fixnek a 240-et, majd azt minden évben korrigálják az infláció mértékével, attól még azt a 70,3%-ot, vagy 2005-től a 40%-ot, ahonnan indulunk, nem fogják ledolgozni.
Azzal mi lesz, elmondod?
Benyeljük, vagy mit csinálunk vele?
És hogyan? |
|
Még valami...
...és ha ehhez az kell, hogy az autóra fos zöld matricát rakjunk és Dávid urat Püspöknek szólítsuk, akkor meg kell tenni, mert ez maradt, hiszen ahogy Bbetyár kolléga is leírta: Gyáva népnek nincs hazája...
...és már többször bebizonyítottuk, hogy ...és akkor most Ámen:-)) |
|
Akkor (és nyugodtan javítson ki valaki, ha rosszul gondolkodom), 2005-höz képest kb. 40%-os infláció elmaradásban vagyunk.
Akkor, ha anno, egy hangos kisebbség, nem fellegekbe járva, agyatlan követelésekkel áll elő, mert ha lúd, akkor már legyen kövér, most olyan 280-300 forint körül járhatnánk Fixen...telefonosról is, utcáról is.
De szar lenne, mi?
...és akkor most sétáljunk bele ismét ebbe a csapdába...és 10 év múlva járjunk 211 ft/km, miközben az üzemanyagár olyan 700-800 ft/liter lesz.
Hajrááá!!!
Amit meg kellene érteni, nekünk 3 dologra lenne szükségünk.
1, Fix tafira
2, Az infláció mértékével növekedjék, mondjuk minden év Június elsejével
3, Létszámkorlátozás
Hogy most mennyi lenne a Fix, 200-240-300-400 forint, szinte "mindegy", rosszabb nem lenne jelenleg, de a későbbiekben, főleg, ha a létszám is realizálódik, csak jobb lehet.
Nem tudom, hogy ezt miért olyan nehéz megérteni.
Van egy "fegyver" a kezünkbe, amiről már többször kiderült, hogy még csúzlinak is gyatra...az összefogás, akkor meg azzal kellene élni, ami van...és amit el lehet érni. Ezt a 3 dologot kellene szem előtt tartani...semmi mást...Ámen:-) |
|
Dióslaki kiszámolta, 2001-hez viszonyítva.
Nappali: Alap: 511, Útdíj: 409, Várakozás: 102
Éjszakai: Alap: 715, Útdíj: 572, Várakozás: 143
Számításai szerint 70,3%-os inflációs elmaradásban vagyunk. |
|
Neked az a mérce.
Ezért is vagy taxis. |
|
Emlékszel mit írtál 2005-ben?
Felőled lehet akár 200 forint is a fix, csak az infláció mértékével emelkedjék minden évben. Sokan leugattak akkor téged...valaki ki tudná számolni, hogy most mennyivel járnánk, ha ez akkor megvalósult volna? |
|
A mérce az, ami tömegesen használatban van. Alap .... kiindulási pont .... bázisadat, mindegy hogy nevezzük.
Ehhez kell viszonyítani, ha tetszik, ha nem.
Az én órámban is van 166.- ...szerencsére ritkán kell használnom.
Van 184.- viszonylag sűrűn használom.
És van 229.- ez a telefonosom, és az utcaim.
Nekem ez a mérce. |
|
[1] ... [40] [41] [42] [43] 44 [45] [46] [47] [48] [49] ... [56]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |