FÓRUM - TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Fórum » Droszt Híradó » TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)Súgó


832 hozzászólás 56 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [23] [24] [25] [26] 27 [28] [29] [30] [31] [32]  ... [56]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

puccos válasz |       2012.04.16. 20:42:20  (442)
Nem kell félned, ha nincs félnivalód.

baupexim1 válasz |       2012.04.16. 20:24:39  (441)
"Eddig nem buktam meg, ezután sem fogok."

de:(

tomajer válasz |       2012.04.16. 20:21:01  (440)
Csak azt magyarázd már meg a nagyérdeműnek, hogy attól hogy nem lesz fix, mivel lesz jobb?

Tényleg olyan nehéz felfogni, hogy amiket elutasítasz, mind meg fog valósulni, akár akarjuk akár nem???

Tehát, amiről vitázunk az: Szívás fixxel, avagy szívás fix nélkül?!?

tomajer válasz |       2012.04.16. 20:18:19  (439)
Csak neked szabad kiragadni szavakat, és szétcincálni? :-)

hiénakutya válasz |       2012.04.16. 20:16:27  (438)
Már leírtam korábban.
Eddig a hatóságok félrefordították a fejüket.
A jövőben nem fogják, és ez azért biztos, mert dokumentumokkal igazolhatóan a korhatár a szakma kifehérítésének érdekében került be a tervezetbe.

Egyébként tipikus taxis vagy.
"Eddig nem buktam meg, ezután sem fogok."

Hát, akkor gondold végig, hogy ez a logika mennyire működött legutóbb...

Ne írjatok több baromságot, mert így nem bírom megállni, hogy beírjak!

baupexim1 válasz |       2012.04.16. 20:14:57  (437)
én max 3 évenként átlagosan cserélek, hol kp, hol hitelre:)

hiénakutya válasz |       2012.04.16. 20:12:36  (436)
Egyre gátlástalanabbul csúsztatsz.
Jelenleg vehetsz tízévente akár egy 8-10 éves autót is.
A jövőben ezt majd nem teheted meg.
Ha tízévente akarsz cserélni, újat kell venned.

Hitelből az fog autót cserélni, aki kap hitelt.

Én kívánom, hogy éljél meg.


240-ből.

csogu válasz |       2012.04.16. 20:07:32  (435)
Csak a tisztánlátás kedvéért.

Én nem erőltetem sem a Fix-et, sem a 240 Ft-t. Én csak az ellen szóltam, hogy ne menjenek itt át páran személyeskedésbe.

Érvek, és ellenérvek rendben vannak, de a személyeskedés az az érvek hiányát tükrözik és egyben méltatlan is...főleg azokhoz, akik itt megszólalnak.

tomajer válasz |       2012.04.16. 20:01:04  (434)
blabla.

Üres szófordulat.

Asszonggya elutasítja a kilenc tízévenkénti autócserét....

Tegye fel a kezét, aki ennél ritkábban cserél autót???


Ha autót cserélünk hitelből fogjuk. Azt meg szépen leköltségeljük.

De!

Senki nem azt mondja, hogy ez a tervezet egy öröm!!!

Nincs olyan szabályozás, amiben csak számunkra kedvező dolgok kerülnek bele.

Nnade vazze! Álljon már meg a menet! Felsorolta itt hiénakutya kollégánk, hogy aki csalt lopott hazudott, nem csak az államtól, a kollégáitól is, az megélt.

Hát, én szeretném, ha nem csak ők élnének meg.

tomajer válasz |       2012.04.16. 19:56:14  (433)
Nem válaszolok egyesével, mert mint írtam, én is kezdem unni.
Tökéletesen fölösleges. Bizonyos embereknek a józan ész mint olyan nem mérvadó.. Számokon lovagolnak, amik jól hangzanak ugyan de elérhetetlenek.

És ugyan ki a f@szomat érdekel, hogy mit utasít el hiénakutya, vagy tomajer???

Vazze értsétek már meg!!! A szívatás így is úgy is meglesz. nem lehet elkerülni, legfeljebb kapni érte valamit.

És aki nem érti, hogy jobb a trükkök nélküli fix 240.- mint a trükkök nélküli, nem fix 100 azzal nincs mit tenni.

Lehet álmodozni 300.-akról, de ki fogja kiharcolni?

Emberek. Amikor lépni kellett volna, 500-1000 ember volt hajlandó. Fizető tagja a TGFSZ-nek nincs 500.
Miről beszélünk?

Ki fog ellenállni?
Ki fog forradalmat csinálni?
Ki fogja kiharcolni amire vágytok???

baupexim1 válasz |       2012.04.16. 19:55:23  (432)
meg sem merem kérdezni, szerinted a mostani autócserékről miért nem érdeklődik a nav? jobban megtehetné, hogy 140-150-164-ből hogyan?

hiénakutya válasz |       2012.04.16. 19:47:27  (431)
Köszönöm szépen!

Ugyanakkor idővel be kell látni azt, hogy nem lehet egy gyűszűvel kimerni a Balatonból az összes vizet.

Szarrá koptattam a billentyűzetem amiatt is, hogy legalább logikusan megtanítsak itt gondolkodni néhány embert.

Nem sikerült.

A mai napig le lehet írni azt a faszságot, hogy a 240 több mint a 159 anélkül, hogy tízen szólnának az illetőnek, hogy ez egy ordas nagy hazugság!
Matematikailag persze igaz.
Csak éppen a 159 nem viszonyítási pont.
Nem tudom, hányszor írtam le.

Amúgy meg lehet közelíteni másként is.

Egy trükkökkel súlyzott 159 lehet, hogy több, mint egy túlnyomó részt leadózott 240, amelyre ma még csak részben megbecsülhető többletköltségek is rakódnak.

Hogy lehet ezt úgy magyarázni, hogy én a 159 mellett állok ki???
Hogy lehet ezt úgy magyarázni, hogy én a Dióslaki malmára hajtom a vizet???

Leszarom a Dióslakit!
A Dióslaki ellenzi a fix tarifát.
Én támogatom a fix tarifát.

A TIM-hez sincs semmi közöm, még az aláírásgyűjtő-ívüket sem írtam alá!
Ők a maximumot akarják fölemelni 300-ra, ami nyilvánvalóan nem megoldás semmire.
Ők a korhatár bevezetését akarják kitolni 2018-ig, én meg elutasítom úgy, ahogy van az egészet.

Nem akarok olyan dolog miatt védekezni, ami nyilvánvalóan nem igaz.
Nem akarok több ellenséget, nem akarok több emberrel összeveszni a semmiért.

A problémát jeleztem, megoldani meg nem itt fogom.
Nem futok el, csak belefáradtam a sok csőlátású idiótába.


Amsel válasz |       2012.04.16. 19:27:57  (430)
Az elmúlt időszakban azt lehet érzékelni, hogy egyre intenzivebben van elutasitásban része Héinakutyának. Ezt nem is értem, hisz eddig a vezető szószólók mind mellette álltak. És mégcsak nem is változtatott nézetein. Azt látni, hogy Tomajer teljes erőbedobással próbálja meggyőzni az itt lévőket, hogy milyen jó a 240-es tarifa. Egyetlen és többször ismételt érve, hogy az több mint a 184,159, stb. Valóban több! De ezt eddig senki sem cáfolta meg. Azt viszont többen vitatják,(valószinűleg a józan többség !) hogy 240-es tarifával lehet gazdaságosan vállakozást fentartani. Csogu is emlitést tesz a 414-es hsz ben, ahol is azt állitja nagyon helyesen,hogy a 225-el éhen döglik a másik taxis társa.Akkor miért kell erőltetni a 240 -et ? Mert azt mondták? És? kit érdekel ! Ha azt fogják mondani, hogy kiszámolták és milyen fasza lesz 111 ft 40 fillér, akkor az lesz a jó? Hát nem olyan tarifával kell dolgozni amiből meglehet élni? Többekközött az alacsony tarifa ellen lép fel Hiénakutya, és remélem e téren sokan mellette állnak. Persze lehet mondani,hogy a hálójába keveredtek. Ha ezen múlik a magasabb, szerintem minimum 300/km dij akkor én máris a háló alá fekszem.
Hiénakutyának pedig innen üzenem, hogy elhamarkodott döntésnek godolom,hogy többet nem fog irni. A probléma elől nem elfutni kell, hanem megoldani!!

Maradj csak itt továbbra is !

baupexim1 válasz |       2012.04.16. 19:15:26  (429)
és van benne igazság:(

hiénakutya válasz |       2012.04.16. 18:56:40  (428)
Te vagy a szakma megmentője, tudjuk.
Meg ugyanazok az emberek, akik itt évtizedek óta a szart kavarják, és akikkel itt összeölelkezve viszitek megint falnak ezt a sok birkát.

De hol, mikor akartam én bárkit is megdumálni arról, hogy milyen jó volt eddig?

Nem, te most félrebeszélsz.

A helyzet a következő.

A rendszer mínuszos.

Mit értek ezalatt?
Tételezzük föl, hogy mindenki, mindent az írott és íratlan szabályok maradéktalan betartásával csinál.
Magyarul:
- nem tolja az órát;
- nem törli az órát;
- nem batyuzik;
- nem nagypályázik;
- nem nyúlja le a fuvart;
- nem foglal drosztot.
A kérdésem az, hogy ilyen körülmények között mennyi pénzt vinnénk haza.

Az én állításom az, hogy semennyit, tehát a rendszer mínuszos.

Na most, azt tudjuk, hogy a fentebb felsorolt módszerek alkalmazásának lehetősége erősen le fog csökkenni.
Vegyük sorra!
- Gyakoribb ellenőrzés, szigorúbb szankciókkal. Tolhatod az órát, de valószínüleg mész a levesbe, ha elkapnak.
- 8-10 évenkénti autócsere
Törölheted az órát, de legkésőbb az autócserekor láthatóvá válik a jövedelmed, és akkor fogsz bebukni.
- A GPS-alapú címkiadás miatt a batyuzásnak és a nagypályázásnak lőttek. A magas szintű helyismereteteket is feldughatjátok magatoknak, mert ez a jövőben semmilyen előnyt nem fog jelenteni.
- Fuvart továbbra is le fogsz tudni nyúlni, de aztán majd meglátjuk, hogy ki fog ragaszkodni hozzád, meg a Daciádhoz.
- Drosztot a cégek fognak foglalni, ahogyan már most is; az új drosztrendelet kifejezetten elősegíti ezt.

Na, akkor foglaljuk össze!

Jelen pillanatban egy mínuszos rendszerből "apró trükkök százaival" pozitív egyenleggel tudunk kijönni.
A jövőben a trükkjeinket baszhatjuk.

A kérdés az, hogy keletkezik-e annyi pozitívum a rendszerben a 240-es tarifával, ami kompenzálja a trükkjeink elvesztését, illetve, ha és amennyiben keletkezik, akkor az fedezi-e a megemelkedő költségeinket.

Az én állításom az, hogy NEM.
Nem keletkezik többlet és nem fogja fedezni a megemelkedő költségeinket, tehát:
a rendszer ugyanúgy mínuszos lesz, és nem is fogunk tudni pozitív egyenleggel kijönni belőle.

De ez nem azt jelenti, hogy maradjon minden így, ahogy van.

És akkor most tisztázzuk!
Én nem ellenzem az egységes, rögzített, hatósági árat, sőt, támogatom.
De döntő fontosságúnak tartom annak mértékét.

Amit ellenzek, az a tízéves korhatár és amit ellenzek, az az a hozzáállás, amit a sok kibaszott józan szaktekintély részéről tapasztalok.
Ezt csőlátásnak hívjuk.
Ti, józanok, bármilyen alkut hajlandóak vagytok elfogadni annak érdekében, hogy a tarifa fix legyen.
Azt gondoljátok, hogy ez valami csodaszer.
Ezzel keltek, ezzel fekszetek, erre maszturbáltok és erre élveztek el.

És ezt kihasználva visznek benneteket ismét a falnak, immár sokadjára.

De most már nem is bánom.

Pontosan azt érdemlitek, amit kapni fogtok.

[1] ... [23] [24] [25] [26] 27 [28] [29] [30] [31] [32]  ... [56]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft