Megmondjam?
Itt vannak például a transzfer áras fuvarok.
Tök mindegy mit mutat, vagy mutatna az óra. Jóval a fuvardíj alatt vannak az összegek.
Vagy ott vannak a szerződéses fix áras fuvarok.
Ez nem tévesztendő össze a fix tarifával.
Nevezhetnénk ezeket városon belüli transzferáras fuvaroknak is.
De, akkor kérdem én, hogy mi a csudának kell kétévente hitelesíttetnünk a taxiórát?
Ha nem a taxióra alapján kell a fuvardíjat számolni.
Vagy egy másik kérdés.
Ha a telefonszám-tulajdonos köt ilyen szerződést, akkor az, az Ő szerződése. Velem miért nem beszéli meg, hogy ilyen áron vállalom-e, vagyis velem miért nem tárgyal, miért nem kérdezi a véleményemet?
Csak köt egy szerződést az én költségeimre, majd emeli a tagdíjat, mivel neki „növekedtek” a költségei.
Amíg ez a tendencia az uralkodó, addig minden esetben ott lesznek a kiskapuk.
Ezért lehet olyan matricával rohangálni, hogy szerződéses partnereknek 145,-FT/km a viteldíj.
A szomorú az egészben az, hogy az ilyen fuvarokra is találni verebeket.
Tehát igaz a mondás: Amíg lósz@r van, addig veréb is akad. |