[1] ... [16] [17] [18] [19] 20 [21]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Nagyon korrekt a tarifa, az éhenhaláshoz elég lesz:) Csak azt nem értem minek még egy cég a piacra amikor a többinél is éhen lehet halni.Megint valaki(ik)megpuposodik a szerencsétlen taxisokon, és sajna lesz erre is jelentkező:( |
Ne aggódj!
(Itt IS) el fog múlni.
:-) |
|
Hmmm...
Ez igaz...hirtelen nem is tudok olyat, amikor Ő jó példa lenne:-)) |
|
A Tomajer akkor is rossz példa. |
|
Ez a mi lenne ha, nem is annyira mi lenne ha...
Ez egy elindult folyamat volt már 2000-ben.
Kezdődött a kategóriázással, majd azzal, hogy a kategóriákat korhoz kötötték. Ez nem a "ha" kategória, ez történelem, megvalósult történelme a szakmának. Ezzel egy időben jött az öltözködés és hálásak lehettünk, ha 40 fokban levehettük a nyakkendőt.
Hűűűűű de kurva jó volt:-((
Nem a szotyik vezették be a különböző terminálokat, nem Ők kényszerítettek bele minket a hitelekbe, lízingekbe, az előnytelenebbnél-előnytelenebb transzferekbe.
...és ez nem a mi lett volna ha kategória.
5 éves korhatár volt "A" kategóriénak...8 év "B" kategóriának és már 2006-ban nem akartak felvenni 10 évnél idősebb autóval...vagy ahhoz közelítővel...persze pár kategória volt kivétel.
Szabócentivel rohangáltak az etikások, hogy most melyik milyen kategória...és ha egy cégnél sok volt az "A" kategóriás...pl. 6x6, akkor a "B" és a "C" kategóriásoknak kapáltak.
Most ez a folyamat drasztikusan belassult.
Tudod mit köszönhetünk a szotyi cégeknek? Hogy most legalább lobbizniuk kell a bebetonozott cégeknek ahhoz, hogy ezt átverjék a szakmán...anno elég volt lehozni egy vacsi után (ami persze szuper titkos cégvezető találkozás volt) egy általánost és máris családok százai mentek a levesbe. |
|
IGENIS lesznek nagy fejlesztések!
pl: Reggel 6-8 között lehet majd 12 órás tagdíjat fizetni estig, és este 18-20 között is nyitva lesz a pénztár folyamatos csekkbeváltással, és 12 órás tagdíjfizetési lehetőséggel!! Mondta a PS!!
Lesz a központban bérelhető számlatömb,bérelhető fogsor (szerződött partnerünk a Föv Temetkezési vállalat) és a HÁDA kft nyit butikot a központban, hogy csak fess kollégák menjek a az állandó utasainkért.
|
|
Jó, ez ismét a "mi lenne, ha..." kategóriája.
Nem tudjuk, mi lenne.
Azt viszont tudjuk, hogy a Tomajer jelen pillanatban is taxikázhat azzal a verdával, egy akárhány éve bebetonozott cégnél.
Az én állításom az, hogy a Hallotaxi tulajdonos-főszerkesztőjeként egy F Astrával is taxizhatna ugyanott.
Ami vagy így van, vagy nem.
Megint csak nem tudjuk.
De azt tudjuk, hogyha el kell majd dobnia, az amiatt a rendelet miatt lesz, amelyet pontosan a 20 éve bebetonozott cégek lobbiznak ki azért, hogy a "rendszerváltó" cégek járműparkjának egy jelentős részét likvidálják a piacról.
|
|
Szilveszter: Minden cim időajánlatos: alig vagyunk.
Két cim között 5 perc szünet van.
A központban embernek néznek:most még és talán,mert még nem szóltak Hozzád. Lehet azt sem tudják,hogy TE taxis vagy!
Nagy fejlesztések: Kártyalehúzó 100.000ft-ért,amit ha kilépsz 60-ért vesznek majd vissza tőled,csak előbb egy fél évig még béreltetik Veled. Dinamikus cimmennyiség:Néha dübörög a csatorna,mert még nem állt be az új átjátszó...Heti és napi tagdij,50-vagy 100%-os felárakért csak itt csak most csak nekünk! Hurrá....Visszük a címeket-már ha lesz több is.
Családias a hangulat.3-an vagyunk...mind tesók! |
|
Kihagytad a reklámból,hogy mennyi a tagdíj!
Illetve a belépés ingyenes.
Hajrá,hajrá Maris néni! |
|
Ezt a kört, már egyszer megfutottad.
Pont a Plusznál.
Eredményét látjuk.
Nem lehet a médiában annyira elkussolni valamit ebben a szakmában, hogy az ellehetetlenítse, ha a taxisoknak van esélyük ezáltal arra, hogy túléljék az elkövetkező éveket, mert az futótűzként rohan végig az utcán, mint hír.
Nagyon nem fogtok szeretni ezért a beírásomért, de mivel élőszóban vállalom, így itt írásban is megteszem.
Akkor kellett volna gondolkodniuk a baromi nagy tudású szakma képviselőinek és taxisainak, amikor pl. Te is tomajer farkast kiáltottál.
Akkor kiröhögtek téged, minket...akkor most meg kapkodjanak, idegeskedjenek...MI, túléljük, vagy így, vagy úgy.
MI(!) munkából vagyunk ma is talpon és nem abból, hogy mások véréből, kiszolgáltatottságából, tápláljuk magunkat és családunkat!
Én minden olyan cég megalakulásának örülök, ami átrajzolja a 20 éve bebetonozott cégek stabilitását a taxis piacon.
...és most hagyjuk a francba a tarifa kérdést, mert aki csak egy kicsit is ismeri a múltját a szakmának, az tudja, ha a szotyi cégek nem alakulnak meg, akkor most más miatt szívnánk...és félek, nem ekkorát.
Pl. tomajer, hogy Te azzal a verdával már nem taxikázhatnál, az 1000000%...sajnos!!!!!!! |
|
Majd megsiratunk, téged meg a plust...
:) |
|
Bár az lehetséges, hogy egy másik alakuló cég...már nem tudom követni. |
|
Nem arról volt szó, hogy Fix Taxiként fogják hívni? |
|
Persze,hogy szilveszter mert a Plüs címet viszitek. Így könnyű uj céget alakítani. |
|
[1] ... [16] [17] [18] [19] 20 [21]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |