[1] ... [16] [17] [18] [19] 20 [21] [22] [23] [24] [25] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Szia! Neked és szép napot és sok sikert! |
|
Sziasztok!
Jó munkát, szép napot mindenkinek. |
Szia Peti!
Valahol igazad van, belátom.
Én 20 évig taxiztam, taxizom. De valahogy be kell kerülni a köztudatba és valahogy el kell kezdeni.
Nem célom a taxisok lehúzása, kihasználása.
Egy új rendszert akarok megismertetni, elfogadtatni ami működik és jó. Megszűnik a batyu, nagy rádió, nagypálya, nem lesz időmérő. etikás. TELJES NÉMA CÍMKIADÁS, szó szerint!
Ha ez tetszik nektek és feláll a csapat a ti segítségetekkel, a tarifa emelkedni fog, de nem lesz olyan magas soha a tagdíj ami most a nagy cégeknél van. Próbálom taxisbarát vezetőként kezelni, segíteni a kollégáimat.
Üdvözöllek, és egy baráti kávézás alatt beszélgethetünk ha van kedved.
Joci
|
|
Folytatva az eszmefuttatást, ha neked nincs 2 és 5 millió között a kocsid ára, akkor félig köcsög vagy, mert te nem 135-150-164 ft-al jársz, tehát megtehetnéd, hogy drágább kocsid legyen.
:) |
|
SZEBBET!
Az a baj, hogy nem magad döglesz bele, hanem a sok bepalizott szerencsétlen! |
|
Tehát 164 a köcsögség felső határa.
Feltéve ha a kocsid ára 2 és 5 millió között van.
:)
|
|
Azt nem értem, ha a rendőrség megy ki érted, hogy tanuként kihallgasson, akkor 400ft/km-el számol, a betegszállítók óradíja veri a válóperes ügyvédek óradíját, akkor mi a f@szért járnak 2-5 millás kocsival 139-150-164ft-os km díjjal ezek a köcsögök! |
|
Ha ez a normál ár, akkor melyik cég az olcsó?
:) |
Akarsz fogadni? :)))))))))))) |
|
Lefordítanád a tanulságot? Mármint nekem a taxisnak. Akkor most megéri 135-ért fuvaroznom vagy nem? Illetve ez sok az utasnak, vagy sem? Most sajnos sokkal többért teszem, becsületesen, egy nagy cégnél, de így is alig marad. Úgy jobb lenne? |
|
:-))
Ez azért lehet, mert Paks egy veszélyes város. :-)) |
|
Szerintem megyek még vele a közeljövőben, oszt lekapom. Mármint nem a sofőrt. :-) |
|
Szia Béla, nagyon köszönöm a hozzám való jóságod. Ha nagy leszek, meghálálom. Én is tudok annyit, hogy ezer és egy dolog számít a jövedelmezőség meghatározásához. Csak próbáltam rávilágítani, hogy ennek nagy része azokat is érinti, akik 135 Ft/km-rel utaznak.
És ami azt illeti, nálunk nem 0 Ft-tal indul a taxióra. A múltkor majd elhűltem, amikor alig indult el, pár méter után több száz forintot mutatott az óra. Aztán mikor szóba elegyedtem a sofőrrel és elmondtam, hogy a férjem buszvezetés közben kapott infarktust, a körülbelüli viteldíjnál (mármint amennyi szokott lenni a munkahelyem és az otthonom között) leállította az órát, pedig még csak 2/3 úton voltunk. |
|
Szia Tamás, délelőtt olvasgattam a Kávézaccból lett taxis történetét. Mi van a folytatással? |
|
Szia Kedves!
Mindenféle hátsó- bántási- stb. szándék nélkül írom: 100 km.-re akkor 13500 Ft.- a bevétel, ha 100 km-en keresztül VÉGIG UTASOD VAN!!!!!!!!!!
Sajnos az már jó, ha 100-ból 40 km-re találunk manapság fizető utast.
Tudom, hogy nem vagy taxis. Ezért nem írom azt, hogy most butaságot írtál!
Üdvözöllek: T4 500 Béla |
|
[1] ... [16] [17] [18] [19] 20 [21] [22] [23] [24] [25] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |