[1] ... [145] [146] [147] [148] 149 [150] [151] [152] [153] [154] ... [165]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Ajj ajjj....van ami nem változik.... :-((
Bufi, pedig erről annyit beszéltünk régebben.... |
|
Annak idején a Józsi rengeteg időt,energiát,és pénzt fektetett ebbe az egészbe.Semmi mást nem várt el,csak támogatást a taxisok részéről.Miközben elenyésző számú taxista érezte úgy,hogy számára ez fontos lehet,a többi inkább a saját pogácsáját sütögette...nyomkorászott!Miközben ajtókat nyitott meg,és politikai támogatást is szerzett a megvalósításhoz,a fuvarszervezők állítólagos puccsa végett dugába dőlt a fix tarifa kérdése.Ezt azért lehetett volna űberelni,de ismét a nyomkodás volt fontosabb az egyórás összefogásnál.
Ezek után joggal mondhatjuk szerintem,hogy Bakucz József úgy érezte,szájbaszarták!Több szék közül a földre ült(jelképesen!).Aztán másképp alakult az élete..Vállalkozását a saját szemszögéből nézve alakította ki,nem a vállalkozóéből.Így a tarifáját is eszerint határozta meg,neki és csakis neki mennyiért éri meg.Igaz,ez kihatással lett mára a taxisélet mindenapjaira,de talán pont ez volt a válasz a vállalkozók semmitevésére és a többi fuvarszervező egykori puccsos megnyílvánulására!
Most már Ő szarik bele mindenki szájába!
Hát ennyi! |
|
A taxisok 95%-a azt sem tudja, hogy miről beszélsz!
Fogalma sincs arról, hogy mennyit keres, és mennyit költ a vállalkozására! Hangsúlyozom, hogy a vállalkozására!
A 95% csak azt tudja, hogy elindult otthonról X összeggel, vagy üres pénztárcával - mert még váltópénzt sem tart magánál - és azt tudja, hogy mennyivel ment haza. Aztán, hogy hová tette a pénzét, azt már ne kérdezd, mert fogalma sincs róla! |
|
Bocsánat, hogy bele kotyogok de ha már itt tartunk nem lenne szabad kihagyni a munkára fordított időt sem a számításokból. |
|
A telefonos a megrendelővel legyen kedves, de határozott, a diszpécser pedig a taxissal tegyen ugyanígy. Normális, emberi hangnemben! A központban vegyék figyelembe, hogy nekünk kint az utcán be kell tartanunk bizonyos szabályokat, vegyék figyelembe, hogy a közlekedés veszélyes üzem, sok felé kell figyelni. Néha zavaró lehet egy felfokozott kedvű társaság mellett még az URH-t is hallgatni, és mivel az utast nem mindig lehet lehallkítani, ezért ezt az URH-val tesszük meg. Nem sokkolni kell a taxist és így még több munkára bírni, hanem támogatni kell, és megkönnyíteni a munkáját. Így a taxis is segítőkészebb lesz! Adott estben a taxist fel lehet hívni telefonon. Ha valóban nem csökkent értelmű hülyék ülnek a központban, (egyébként ezt senki nem feltételezi soha!) akkor tegyenek is úgy, mint normális értelmes emberek! Próbáljanak leszállni közénk a földre a magas lóról! Nem könnyű az Ő munkájuk sem, de talán a taxisoké kint az utcán egy kicsit összetettebb és nehezebb. Kicsit több empátiát kérünk!
Tamás! Te pedig iratkozzál be egy vezetőképző kurzusra, ha jó vezető akarsz lenni, mert ez így nem fog menni Neked! Csak ellenségeket szerzel a partnerek helyet!
Nagyon nagy türelem kell jelenleg, hogy elviselhető legyen ez a légkör! |
Megfelelő szintű és minőségű szolgáltatást, és olyan diszpécsert akiből árad a nyugalom és a magabiztosság, aki tudja kezelni az ilyen kiélezett helyzeteket is, és nem diktatórikus eszközök bevezetésétől várja a megoldást. Olyat, aki tetőtől talpig ember! Sőt! ÚRIEMBER! |
|
Erre fizettél be, szabad akaratodból mentél oda.
Miért nem kérdeztél meg rádiósokat arról ki lesz a főnököd? Ugyan ilyen faragatlan, tuskó, arrogáns majom volt rádiótaxis diszpécser és etikás korában. |
|
T. Blaskó Tamás!
Megköszönnénk, ha végre befejeznéd azoknak az embereknek az örökös fikázását a csatornán, akiknek a befizetett pénzéből - legyen az leadó vagy tagdíj - a fizetésedet kapod. Gusztustalan és visszataszító volt az a hisztéria, amit az éjszaka a munkacsatornán műveltél.
Senkit, még az alkalmazottat sem a seggedből rángattad ki.
Ezek után persze nem lehet csodálkozni, hogy a központban a diszpécserek a gomb felengedése után f@szszopó köcsögözik a taxist. Néha behallatszik és ha személyesen bemegy az ember akkor is hallhatja az ilyen megnyílvánulásokat. Vedd végre tudomásul, hogy a pénzünkért Te nem határozhatod meg, hogy mi mit veszünk fel és mikor, valamint, hogy nem mindig az utasnak, a diszpécsernek és a telefonosnak van igaza. Az utcán kint dolgozó taxisok nem szerencsétlen hülyék, Te pedig nem vagy az atyaúristen. Légyszives próbálj meg mindenkivel tisztességes, emberi hangon kommunikálni! Köszönjük! |
Kedves Roppant Agilis, Fiatal Kollégám!
Nem kívánok én igazat adni egyik félnek sem. De, azért jó lenne tudnod néhány alapvető dolgot is. Ilyen az úgynevezett GURULÓ fogalma. Lehet, talán már nem kellett ismerned, attól még ez az egyetlen egy fogalom, ami meghatározza a teljesítményedet. A következő képen lehet kiszámolni: az összes bevételedet elosztod az összes kilométerrel. Ekkor kapsz egy számot. Ezt hívják GURULÓNAK. Minél magasabb ez a szám, annál eredményesebben dolgozol. Igazán pontos képet pedig akkor kapsz, ha megnézed a költségeid hasonló számát is. Ezt pedig úgy kapod meg, ha az összes költségedet (üzemanyag, amortizáció, tagdíj, szerelő, járulékok, biztosítások, ++++) összeadod, és elosztod az összes kilométerrel. Ekkor is fogsz kapni egy számot. Ha, ez a szám kisebb, mint a gurulód, akkor gazdaságos a tevékenységed. Ha nagyobb, akkor baj van. Ma a taxisok 95%-nál az a szám sajnos nagyobb! És még egy apróság minden oldalnak: Nem egymillió fuvart akarok teljesíteni, hanem, egymillió forintot akarok keresni! Ez a két dolog még csak köszönő viszonyban sincs egymással! Mindenki, és minden oldal értelmezze ezt úgy, ahogy akarja, illetve tudja!
|
|
Miért szerinted mit látok rosszul? |
|
Az is szégyen, amennyien ott kint voltunk. |
|
Na ja, ez a droid leadó brutál, és még be is osztják az idejüket. Ha belelátnál a dolgokba, nem nyilatkoznád ezt, mert pont mostanában adogattak el droidautókat. |
|
Én is végső elkeseredésemben jöttem ide, mert a családomnak nem tudtam hazavinni elég pénzt.
Amióta itt vagyok, egy telefonos megrendelőre sem tettem rá egy forintot sem.
Itt nagyon fillérqró emberek utaznak, ezért inkább nem kozkáztatom, hogy kivágjanak, és mehessek vissza ücsörögni +30/km-ért. (és elég sok ilyen embert ismerek még itt) |
|
[1] ... [145] [146] [147] [148] 149 [150] [151] [152] [153] [154] ... [165]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |