FÓRUM - Hogy mik vannak...!?
Fórum » Droszt Híradó » Hogy mik vannak...!?Súgó


3091 hozzászólás 207 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58]  ... [207]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

inzert válasz |       2013.06.29. 15:42:05  (2311)

Mohamed Atta válasz |       2013.06.29. 07:56:33  (2310)

tomajer válasz |       2013.06.28. 21:45:54  (2309)
Se háziorvos, se adóhivatal, se ügyintézés: hétfőn megáll az élet

Július 1-je Semmelweis Ignác születésnapja, egyben az egészségügyi dolgozók munkaszüneti napja - ez ráadásul egybeesik a köztisztviselők napjával is.

tomajer válasz |       2013.06.27. 19:39:21  (2308)
Budapest arcai - János, a Taxi Plus sofőrje

Legújabb budapesti arcunk nem az éjszakában tevékenykedik, mégis egy olyan telefonszámon lehet elérni, amit szinte mindenki ismer. Munkájából adódóan sokkal többet tud a városról, mint mi, történeteit pedig bárkivel nagyon szívesen megosztja. A Taxi Plus egyik sofőrével beszélgettünk.

thomas válasz |       2013.06.26. 22:12:35  (2307)
Nem volt rajta a korona a múlt héten sem,amikor ment át a Bajcsyn két zebra között...,nézett bután hogy mi a faszt keres ott az a sok autó,amikor ő jön....

hiénakutya válasz |       2013.06.26. 21:44:29  (2306)

hiénakutya válasz |       2013.06.25. 19:26:05  (2305)
Bocsánat, azért Borosnak nem igazán volt szüksége Bocsira! Boros már akkor Erdős Péter ("a kurva anyádat") jobb keze volt, amikor Bocsi még valószínűleg a homokozóban játszott, aztán a 80-as években már önálló műsora volt, tán a gagyubiuszon.
De ezt nálam sokkal szebben leírta valaki:

"Levetítettek a tévében egy 1987-ben készült, de eddig soha be nem mutatott Erdős Péter-interjút. Néhány név azok közül, akik a filmet a műsorban kommentálják, utána pedig kérdések és gondolatok, amik felvetődtek bennem a műsor közben.
Boros Lajos: jelenleg irritáló rádiójelenség és fúrófej, de karrierjét pol-beat énekesként kezdte. A filmbéli megszólalását az indokolja, hogy Wilpert Imre mellett Erdős jobbkeze volt a Hanglemezgyártó Vállalatnál. Utóbbi tevékenységéről eddig nem tudtam. A pol-beat énekesek (tudjátok, akik keményen odamondogattak Johnsonnak és Nixonnak a KISZ-táborokból Vietnámmal kapcsolatban) és kereskedelmi rádiók köcsögei eddig is mérhetetlen mód irritáltak, de azt hittem, az az ember, aki egyesíti a kettőt magában, nem süllyedhet mélyebbre. Múltja mégis rejtett számomra még egy undorító takargatnivalót."
Forrás: Vegyeskazetta blog

Ha látnám, hogy integet, rálépnék a gázra.
Csak előbb ráhúznám a kormányt.

hatvannyolc

alelölülő válasz |       2013.06.25. 19:04:46  (2304)
Hallatlan, ilyet tenni lali királlyal!
Felháborítóóó!
:-))

turul válasz |       2013.06.25. 18:29:19  (2303)
......sőt még annál is többet!
Egyébbként ki a f..z az a boros?
Csak nem az aki a Bocskor árnyékában nyomul?
Még ilyet...
D))))

nyolcvannégy

hiénakutya válasz |       2013.06.25. 15:59:02  (2302)
Ilyet, bazzeg, és pont a Boros Lajossal?!
Hihetetlen, komolyan!
Megsétáltatják, 100 métert, megalázzák...





Miközben ennél sokkal rosszabbat érdemelne.

nyolcvanhat

tomajer válasz |       2013.06.25. 15:16:01  (2301)



Rocktaxi válasz |       2013.06.24. 16:43:42  (2300)
... és az ajtó is hibátlanul záródik. :-D

hiénakutya válasz |       2013.06.24. 13:33:55  (2299)


tizenhárom

szimi03 válasz |       2013.06.23. 22:55:51  (2298)
Keleti droszton új taxi


tomajer válasz |       2013.06.23. 14:07:39  (2297)
Taxi: arra kell használni, amire való

http://gyorplusz.hu/data/images/2013.05/ujsag/_thumbs/165_140_taxi_02_mg.jpg

A taxisok többnyire akkor kerülnek reflektorfénybe, ha botrányt kever egy átvert utas vagy új szabályokkal próbál rendet tenni a szolgáltatás háza táján valamelyik illetékes szervezet.

Most éppen divatja van a témának, mert a fővárosi önkormányzat kitalálta, hogy náluk a taxi egy olyan, tízévesnél fiatalabb, klímás, nemdohányzó és sárga színű autó, amely 450 forintért indul és 280 forintért tesz meg egy kilométert. A szakma győri képviselői szerint az efféle rendeleteknek csekély értelmük van, de legyen ez a pestiek gondja. Idei Tamással és Csémy Lászlóval, a Volán Taxi két sokat próbált, vezető munkatársával a saját portánk előtt söprögettünk.

Csémy László szerint Győrben két meghatározó taxis társaság működik, minden más jelentkezőt, internetes ajánlatot érdemes óvatosan fogadni. A Duna a nagyobb csapat, a Volán a régebbi, a nagy múltú fuvarszervező cég védőernyője alatt jelenleg huszonöt egyéni vállalkozó dolgozik. A győri kínálatot színesíti még vagy egy tucat szabad úszó taxis, akik gyakorlatilag azt csinálnak, amit akarnak, olyan kocsival és tarifával futnak, amilyen jólesik nekik. Itt mezítlábasoknak, a fővárosban hiénáknak hívják őket, nem minden alap nélkül. Iroda, szervező háttér híján ritkábban jutnak fuvarhoz, amit magasabb árakkal kell ellensúlyozniuk.

Győr utcáin a múlt század húszas éveinek elején jelentek meg az első bérautók két vállalkozó kedvű polgár, Csillag István és Békeffy Elemér jóvoltából. Ők indították el az első társas gépkocsit, vagyis autóbuszt is, amely 1926-ban a városháza és a hajóállomás között szállította az utasokat. A második világháború után mindkét üzletágat államosították, Csémy László 1982-től a rendszerváltásig felelt az állami tulajdonú Volán Taxi helyben viselt dolgaiért. Az akkoriban szokásos privatizáció zökkenők nélkül zajlott le, a nagyban utazó tömegközlekedési vállalat örült, hogy megszabadult a Ladáktól és a Daciáktól. A sofőrök azóta maguknak nyomják a gázpedált, magántársaságuk máig fizet a Volán név használatáért.

Csémy László a mai Volán Taxit fuvarszervező központként mutatja be. A taxisok alvállalkozói szerződéssel foglalkoztatott egyéni vállalkozók, akik havonta fizetnek az iroda szolgáltatásaiért, s betartják a közös játékszabályokat. Ilyen a fix tarifa, amit a költségekre és a konkurenciára figyelve, de nem kartelezve állapítanak meg, s ilyen a Volán-szolgáltatás jó hírének kötelező ápolása, amit a maguk módján ellenőriznek. A kocsik állapotának felmérése az éves, szigorú taxisvizsga dolga, de az például alapszabály, hogy Volán Taxi nem követhet el közlekedési vétséget.

Idei Tamás 1988-ban, a célgépgyár osztályvezetői székét cserélte fel egy Dacia sofőrülésére. Alighanem ő volt az első győri taxis kényszervállalkozó, az első fecske, akit a raj a rendszerváltás után követett. Aki elvesztette az állását, de volt egy autója, gondolkodás nélkül beállhatott a drosztra, még hivatásos jogosítvány sem kellett hozzá. Azóta szigorodtak a feltételek, a jelentkezőknek pályaalkalmassági vizsgát kell tenniük, mégis egyre kevesebben vannak azok a taxisok, akiknek eredeti szakmájuk a gépjárművezetés. A helyükbe mostanság értelmiségiek, tanárok, mérnökök, egyetemisták ülnek. Tamás szerint a napi tizenkét órás munkával elérhető magyar átlagkereset, az ünnepek nélküli folyamatos műszak nem túl vonzó, így a győri taxisok létszáma ideális, megfelel a fizetőképes keresletnek. Nagyjából ezer lakosra jut egy kocsi.

Arra a kérdésre, hogy kik, hogyan és miért utaznak taxival, Csémy László és Idei Tamás figyelemre méltó választ ad. A német cég Győrben dolgozó menedzsere alkuszik a diszpécserrel és elvárja, hogy luxusautó menjen érte. Nem hívja éjjel kettőkor a feleségét, hogy vigye haza a munkavacsoráról. Ugyanakkor egy kórházba siető nénike gondolkodás nélkül beleül bármennyiért, bármilyen autóba. A család meg inkább buszra száll ahelyett, hogy a négy jegy árából kényelmesen taxizna egyet. A bérautó soha nem volt és nem is lesz hétköznapi közlekedési eszköz, a busz, a saját kocsi, a kerékpár, a gyaloglás konkurenciája. Azt viszont ideje lenne megtanulnunk, hogy mire való.

Gaál József

Fotó: Marcali Gábor

[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58]  ... [207]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft