[1] ... [246] [247] [248] [249] 250 [251] [252] [253] [254] [255] ... [258]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Ezt azért kérdeztem, mert úgy viselkednek az alkalmazottak vagy alvállalkozók mintha csak a maxtaxi autóiba ülhetnének be az utasok.
De megnyugtattál, hogy szabadon és retorzió nélkül választhat a kedves utas. |
|
Kedves 666666!
Gondolom tudod, hogy egy céget vezetek, nem minig érek rá válaszokat adni de "nagyon fogok igyekezni, hogy megfeleljek neked"! |
|
Kedves Rocktaxi!
Kötelező??? Ezt nem értem!
El is sétálhat vagy telefonon rendelhet vagy akár BKV-val is mehet. Szabad országban élünk!
Nálunk ami kötelező az a megfelelő tarifa használata, mint bármelyik taxitársaságnál aki szolgáltatni akar! |
|
Kedves Forest95!
Csatlakoznék az előttem szóló csendes nevű kollégához. Negyrészben azok verik a tam-tamot, akik ugyanúgy próbálták megvédeni a saját szórakozóhelyeiket. Abban igazad van, hogy ez nem állapot. A szórakozóhelyeknek ki kéne alakítanija egy rendelt taxi táblával ellátott droszt részt is. E próbléma megoldásával mi is foglalkozunk! |
|
Szia Partizan!
Igyekezni fogunk! |
|
Kedves Nyögdíjas!
Ezentúl igyekezni fognak, hogy a megfelelő szóhasználattal kérjenek meg! |
|
Kedves Fair!
A puding próbája az evés!
Üdvözlettel: Tibi |
|
Szia Sas!
Az árak kialakulásával nem teljesen vagy tisztában! Amikor ez a cég alakult a piacon már pár hete jelen volt a Plus a Taxi4 már dübörgött, a Taxi 2000 már frissitett az árain a Mini már rég 168-cal szolgáltatott a Travel 170-nel ment a telefonos rendelésekre a Rádió már bárhonnan-bárhová maximum fix 2777 Ft.-ért ment! Mi az árainkat az alsó középmezőnybe löttük be. Az árak már lent voltak akkor is amikor még mi a piacon sem voltunk. A tulajdonosok nem szeretetszolgálatot üzemeltetnek hanem profitot akarnak termelni, ők is a családjuknak szeretnék hazavinni a pénzt akárcsak ti. A legnagyobb cégek azért nem mentek le az áraikkal mert azt gondolták, hogy ez nem lesz tartós.(sajnos tévedtek)Nekünk is az lenne az érdekünk, hogy minnél magasabb áron tudjátok vinni az utasokat, ezáltal többet keressetek és könyebben hozzátok be a tagdíjat. Minden cégvezetőnek az a jó ha keveset kell küzdeni az alkalmazottjaival.
Megpróbáljuk megválogatni, hogy kit veszünk fel. A régi hiénából lett taxisokat igyekszünk megszűrni, a kezdőknek pedig lehetőséget biztosítani. Remélem a válaszom kielégítő volt, jó munkát kívánok! |
|
"vagy az 58-ik éheskedő gyanus taxis és ő meg nem tud dolgozni mert folyamatosan ezzel a problémával kell foglalkoznia, lehet hogy nem megfelelően kezeli ezt a helyzetet. "
Kedves tibi007! :-))
A szórakozó helyről kijövő potenciális utasnak kötelezően a maxtaxi kocsijaiba kell beülnie?
Nincs választási lehetősége? :-(
Ha ennyire nem vagytok biztosak abban, hogy hozzátok ül be akkor szerintem nagy a baj szervezés ügyben! :-( |
|
Szervusz cuuzeipi!
Nagyon sajnálom ha ilyen atrocitás ért téged. Amennyiben tudomásunkra jut, hogy ilyen történik akkor megpróbáljuk lehiggasztani a saját kollégáinkat, de meg kell értened amikor azon az estén te vagy az 58-ik éheskedő gyanus taxis és ő meg nem tud dolgozni mert folyamatosan ezzel a problémával kell foglalkoznia, lehet hogy nem megfelelően kezeli ezt a helyzetet. Intézkedni fogunk ez ügyben, hogy normálisabban rendeződjenek ezek a dolgok de nektek is partnernek kéne lennetek, higgattabban, megértőbben kellene állnotok ehez a problémához. Ez nem egyedi eset, minden szórakozóhelynél ez a bevált szokás. Nem sorolnám fel Bp. szórakozóhelyeit és az ezeket birtokló társaságokat mert a lista nagyon hosszú lenne és ezt már az előttem szólok megtették. A probléma megoldásában maximálisan partnerek vagyunk, hisz mi is találkozunk ezzel a problémával más szórakozóhelyeken. Ezért ki is adtuk, hogy más cég szerződött helyéhez érkezve kapcsolják le a szabadjelzőjüket. További jó munkát és balesetmentes közlekedést kívánok. |
|
Kedves Fantomas!
A Romkert felső részéről a Max Taxi dolgozik tavaly óta. Aki rendelésre jön attól csak azt kérjük hogy kapcsolja le a csillárját. Soha nem adtunk olyan utasítást, hogy zavarják el azokat a taxikat akik rendelésre jöttek. Sőt ha utas keresi a rendelt taxiját, még utba is igazitjuk, hisz nekünk sem érdekünk, hogy feltorlódjanak a taxik és ezzel akadályozzák a forgalmat. Azt mindenkinek meg kell értenie, hogy ha egy cég energiát, pénzt, időt vagy bartel lehetőségeket áldoz egy szerződés megszerzésére és életben tartásásra, nem örül neki ha idegen cégek esetleg hiénák aratják le a munkája gyümölcsét. |
|
Szia zöldfülü!
A hivatalos drosztoknál nem szoktunk szólni senkinek hiszen azok mindenkié!Sajnos mi is ezt tapasztaljuk, hogy a hiénák és más cégesek baszogatják a drosztokon a sofőrjeinket! Az Alle centernél lévő drosztnál sem szóltunk senkihez és a Momnál sem szóltunk senkihez sőt ott minket is folyamatosan próbálnak kiszorítank. Pedig ez a két hely nekünk is címkiadó. A Honvéd és a körút sarka a Seraj elötti droszt, gondolom! Oda nem is állunk soha, annál a drosztnál a Serájjal szerződésben lévő taxik felügyelgetik. |
|
Érdekesen hangzik ez egy exrádióstól. |
|
Imádom ezeket a segítőkész embereket! Majd ők odakísérik az autómhoz az utast! Mint Creolnál. Jön az utas, mondja a nevet az autók mellett várakozó taxisoknak, azok meg már küldik is az első kocsihoz. És már vitték volna az én utasomat. Pechjükre én is kint álltam és hallottam. Minden volt az anyukám csak tisztességes asszony nem.
Azonkívül ki mondja meg nekem közterületen, hogy kapcsoljam le a szabadjelzőm, vagy menjek el bárhonnan is? Vagy a legújabb Alkotmány szerint már lehet önbíráskodni?
A legjobb megoldás az lenne, ha minden belépő szórakozónak adnátok egy szórólapot, hogy márpedig erre a helyre nem rendelhetnek taxit, semmilyet, és ha ezt a szabályt megszegik, akkor majd a maxtaxisok jól bedobják a telefonjával együtt a Dunába! |
Szia egyik tulaj
Tényleg kezdjetek valamit az embereitekkel, mert nagyon böki a szemünket amit csinálnak és ahogy csinálják. Okát értem a módszerrel nem értek egyet. |
|
[1] ... [246] [247] [248] [249] 250 [251] [252] [253] [254] [255] ... [258]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |