FÓRUM - Max Taxi
Fórum » Hírek fórumai » Max TaxiSúgó


3859 hozzászólás 258 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [233] [234] [235] [236] 237 [238] [239] [240] [241] [242]  ... [258]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

nuova válasz |       2010.05.03. 06:56:47  (319)
Sok sikert az új helyen! Mindenki jól látja, már pörög a reklámjuk. Elérték a céljukat.

csogu válasz |       2010.05.03. 06:46:51  (318)
Most megyek munkába, majd déltől kezdődik a macera, ami egy cégváltással jár.

nuova válasz |       2010.05.03. 06:38:52  (317)
Szia Csogu, munkából vagy munkába?

csogu válasz |       2010.05.03. 06:28:12  (316)
Utcai megintés esetén igen.

csogu válasz |       2010.05.03. 06:26:54  (315)
Példa volt, amit nem kell szó szerint értelmezni:-)

nuova válasz |       2010.05.03. 05:57:52  (314)
Jó reggelt mindenkinek, Gera és Cosi fan tutte: a kolléga az értelmező szótár szerint munkatársat jelent, és itt egy kis ízelítő, hogyan lehetünk JÓ kollégák:
1. Csak annak lehetünk jó kollégája, aki maga is nyitott erre. Ha valaki nem igényli az ilyen jellegű munkahelyi viszonyt, tartsuk tiszteletben.

2. Nem kell, hogy a legjobb barátok legyünk! Attól, mert nem a másik öt munkatársunkkal beszéljük meg legféltettebb titkainkat, még lehetünk jó viszonyban, amivel a munka és a munkahelyen eltöltött idő minőségét is javítjuk.

3. Ha figyelünk a másikra, megvárjuk, ha épp akkor fordul be az utcasarkon, vagy megkérdezzük, mitől rosszkedvű napok óta, ő is kedvesebb lesz velünk, sőt akár segít is majd, ha megakadunk a munkánkban.

4. Ne hátráltassuk a másikat! Lehet, mi beszélgetve is tudunk dolgozni, ám nem biztos, hogy ennek a másik fél is örül.

5. Csapatmunkában a legfontosabb: dolgozzunk a másik keze alá. Figyeljünk a másik igényeire, mert ezzel nemcsak az ő munkáját könnyítjük meg, hanem a sajátunkat is.

6. Együtt dolgozni nem könnyű, főleg nem olyan emberekkel, akikkel messze nincs meg az összhang. Törekedjünk arra, hogy olyanok közelébe kerüljünk, akikkel egy hullámhosszra tudunk kerülni! Amennyiben ez mégsem sikerül, gondoljunk arra, hogy a másiknak sem lehet könnyű elviselni a mi hóbortjainkat (mert mindenkinek vannak...).

7. Hibáink beismerése nemcsak a mindennapi életben lehet értékes tulajdonság, de a munkahelyen is. Tudjunk - vagy tanuljunk meg - bocsánatot kérni! Nem a kollégánk tehet arról, ha a gyerek nem ír házit, vagy, hogy bal lábbal keltünk fel.

8. Ne beszéljük ki a másikat a háta mögött fűnek-fának! Inkább legyünk őszinték, és mondjuk a szemébe, ha valami gondunk van vele!

9. Ha a kollégánk jobban ért valamihez, kérjük ki a tanácsát. Ne úgy vegyük ezt, hogy a kedves kolléga előrejutását mozdítjuk ezzel elő, hanem, hogy a saját bukásunkat kerüljük el. Na persze, legyünk résen, nehogy épp azzal húzzanak minket csőbe, amit segítségnek hittünk!

10. Végső soron, ne felejtsük el megkérdezni a közvetlen kollégánktól, hozzunk-e neki is kávét, amikor magunknak is készítünk! A kedvesség meglepetésként éri a mai kor emberét, pedig olyan erény, amelyet könnyű magunkévá tenni.



Cosi fan tutte válasz |       2010.05.03. 03:42:18  (313)
Butaságot irtál, talán az ellentmondás vágya miatt. A kolléga szót olyan megszólitásként írtam, ami tiszteletadást is kifejez. Ha kétséged van, próbáld ki, hogy a köcsög vagy a kolléga megszólitást fogadják szivesebben.
Ha hiszed, ha nem, ebben a szakmában is voltak – és hála istennek vannak is kollégák, gépgyár ide vagy oda. Szerintem nincs olyan cég, ahol a rádióforgalmazásban naponta többször ne hangzana el ez a szó.
Ha neked nincs kollégád, akkor te szegényebb vagy valamivel.

bemondó válasz |       2010.05.03. 03:29:42  (312)
szerintem korrekt...

Dodi válasz |       2010.05.03. 02:12:10  (311)



real margit válasz |       2010.05.03. 02:07:38  (310)
Szia Dodi!
Ez azt jelenti,hogy este 10-től reggel 6-ig az utcai beülős ennyi. A telefonos és a törzsutas kártyás napszaktól függetlenül 167,a szerződött szórakozóhelyek elől pedig napszaktól függetlenül 240.

Dodi válasz |       2010.05.03. 01:29:43  (309)
Kérdés!
Ez azt jelenti,hogy a Max taxinál este 10 után egységesen 336 Ft a tarifa?????


Dodi válasz |       2010.05.03. 01:05:11  (308)
Ha megvette,had vigye! :))
Amúgy meg 1 hónap se és csinál az eladó egy új céget. Ezek a cégtulajok belehalnának,ha nem lenne taxiscégük.
Lásd Pásztor Gy-t meg a taxi for you-t.

emillio válasz |       2010.05.03. 00:38:34  (307)
Kedves nuova! Valamit tényleg félre értesz! A különféle cégeknél kitalált un. kategóriák a taxi fajtájára, felszereltségére vonatkoznak! Az csak hab a tortán, hogy az A vagy elegant kategóriák vezetői számára kötelezően előírt a nyakkendő viselete ! Ez a legtöbb cégnél bevett szokás! De - kérdem én - vajon ha sietnél valahová, mondjuk nem egy protokoll rendezvényre, hanem mert sürgősen el kell jutnod A.-ról B.-re, érdekelne, hogy a taxi vezetőjén van vagy nincs nyakkendő? Vajon szívesebben utazol egy nyakkendős sofőrrel, aki az úti célodat próbálgatja bepötyögni a GPS navigátorba, mint egy olyan vezetővel, akin ugyan nincs nyakkendő, de Ő is és a kocsija is tiszta, rendezett, az ember udvarias, és jól ért a hivatásához? Ami a szelekciót illeti, amit egy taxis sem köteles bevállalni:
- Ha az utas, vagy a ruházata beszennyezheti a taxit
- Ha az utas közveszélyes, vagy fertőző beteg
- Ha felnőtt kísérő nélküli gyermek
- Ha előre láthatólag a fuvar végeztével a fuvardíjat nem tudja kiegyenlíteni
- Ha a végcél vidék, és nem akar az utas úti előleget adni! Nos, most több nem jut az eszembe, de ezek ha fennállnak, akkor nincs fuvar kényszer! Ami a fontosságot illeti, az a fontos, hogy a fuvar végeztével jól ki legyek fizetve! Ennek érdekében vagyok előzékeny, udvarias. Hogy mekkora nagy ember, vagy kicsoda - kit érdekel?! Ez , már a taxizás egy szolgáltatás! Ennek érdekében vagyunk kedvesek, udvariasak. DE NEM MEGALKUVÓK!

nuova válasz |       2010.05.02. 23:50:15  (306)
Köszönöm rendkívül összeszedett válaszodat, nekem nagyon őszintének tűnt és érthető. Egy valamit nem értek. "egy átlag taxis ma kb minusz 250eFt-ról indul". Ha hiszed, ha nem, havonta nekem is annyi a bankszámlahitelem, soha nem érem utól magam. Ez nem taxis privilégium! Ma szerintem sok ezer család van igy.

nuova válasz |       2010.05.02. 23:43:38  (305)
Képzeld el azt a szitut, hogy megintesz engem. Szeretnél utazni, szeretnéd igénybe venni a SZOLGÁLTATÁSOMAT!
Erre én mérlegelném, hogy milyen ruhában vagy…A, B,C kategóriásban és ennek megfelelő szolgáltatást nyújtané…de…és itt a lényeg, az A és a C kategóriásnak is ugyanazon az áron!
Jelentős minőségi különbséggel.

Amellett, hogy ismételten megköszönjem válaszodat, kérdések jönnek újra elő. Ezt a bekezdésedet nem értem. Nem szoktatok szelektálni? És ha adott a szolgáltatásod minősége (autód, vezetői tudásod - mi más lehet még?), hogy tudsz minőségi különbséget kreálni, ha fontos, nagyon fontos vagy húhadefontos utasod van?

[1] ... [233] [234] [235] [236] 237 [238] [239] [240] [241] [242]  ... [258]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft