FÓRUM - Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????
Fórum » Hírek fórumai » Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????Súgó


927 hozzászólás 62 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58]  ... [62]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Tsobi válasz |       2009.02.15. 21:52:29  (147)
Megint csak a túltájékozottság beszél Belőled,gratulálok. :-)

Arra kérnék mindenkit,hogy ne azonosítsanak senkivel,aki nem vagyok,köszönöm. :-)

gyugyurtam1950 válasz |       2009.02.15. 21:45:03  (146)
Tehát! Majd akkor várj csodát ha nem 2 hanem 2000 kolléga lép a tettek mezejére nem a szövegelésben hanem tettekel és azt mondja elég! De ez ismerve a taxistársadalom szellemi szintjét iskolai végzettségtől függelenül ez ma csak utópia. PIA ennélkül azért ha van egy pár tiszta perced gondolkoj el ezen!

gyugyurtam1950 válasz |       2009.02.15. 21:37:21  (145)
És ez adddig nem lesz másképp amíg te a TAXIS vállalkozó nem csapsz az asztalra! Mert ha elfelejtetted te tartod el a céget és nem fordítva.Neked még sosem nyílt ki a bicska a zsebedben amikor a taknyos raccsoló címbemondó kioktatott akinek előbb logopédiushoz kellett volna járni legalább egy évig.Vagy központban úgy beszél veled az /előljáró/ mitől, kitől mitha a seggéből rántott vola ki.De ebben közösségben sosem lesz egység!

forest95 válasz |       2009.02.15. 21:29:28  (144)
Végülis nem kell ehhez pénzt összedobni! Kell egy agilis jogász, ügyvéd aki a kitűzött kártérítési összegért vállalja. Így ő is érdekelté lenne téve, hogy nyerjen! Beszélni kell a Juszt Lászlóval a TV ügyvédje című műsorban. Kell egy kis nyilvánosság is! Ki kell teregetni a szennyest!

gyugyurtam1950 válasz |       2009.02.15. 21:25:09  (143)
Miért mit vártál? Ha alakul egy új társaság /gittegylet akkor a nagytudású fuvarsszervező jó esetben nyolc elemivel nagy hosszú nyelvel / abban meríti ki a tudományát és pofátlanul alá megy az amúgy is röhelyes maximált ár alá! Ha végigmész az elmúlt 20 év taxitörténetén akkor ez mindíg igy volt! Vedd elő a taxisok világa régi számait és győződj meg erről." Hölgyutas kedvezmány, frissítő árak nyugdíjas diák aberált kretén kedvezmények

Bbetyár válasz |       2009.02.15. 21:11:46  (142)
és a budapesti taxist lelehet pisálni, a szájába lehet szarni és fizetni is hajlandó érte. :)

Bbetyár válasz |       2009.02.15. 21:08:20  (141)
Pacsizzál idealista tomajerrel és apukával.

Óra indítás ügyben 114 óra agitálással 23 aláírást tudtál összegyüjteni, abból 1 én voltam, 12 meg mezitlábas. 4 - 5000 taxis itt egyetlen árva dolgot akar és tud összegyüjteni, a következő havi tagdijat.

Minden nagyon szép, minden nagyon jó, csak az urh szóljon!

Anyuka válasz |       2009.02.15. 21:00:52  (140)
Ha nem vállalja egy jó ügyvéd fizetés nélkül, akkor asszem talán az erre valót még tuti össze tudná dobni a 4-5 ezer taxista.
Próba, szerencse...

málna válasz |       2009.02.15. 20:48:17  (139)
Ezen vagyok!

málna válasz |       2009.02.15. 20:46:56  (138)
A kérdés jogos!1995-ben 50 Ft/Km volt a tarifa,100 Ft/l a benzin,és 5000 Ft a tagdíj!
Most 230(?)a tarifa átlagban,240 a benzin,57000-64000 Ft a tagdíj!Ha vonunk ismét egy párhuzamot a fent említettek után,akkor 24000 Ft-nak kéne lennie a tagdíjnak!
HOL RONTOTTUK EL?MIKOR?

málna válasz |       2009.02.15. 20:40:25  (137)
Nagyon egyszerű a képlet..Be kell perelni a TFTSZ-t!Méghozzá a vállalkozók érdekeinek megsértése és szándékos anyagi veszteség okozása végett!!!

forest95 válasz |       2009.02.15. 20:32:53  (136)
Mindig azt mondják a fuvarszervezők, hogy amikor csak a rosszat vesszük észre és ha azt kiteregetjük akkor oda szarunk ahonnan eszünk. Szerintem meg a szart a fuvarszervező produkálja és tolja mézes mázas arccal az orrunk elé, hogy egyétek a finom papit. A mi vállalkozásunk simán működne a fuvarszervezők nélkül is, de az ő vállalkozásuk nem működne nélkülünk! Csak ezt végre észre kéne vennie még kb 1-2000 taxisnak!

csili válasz |       2009.02.15. 20:09:03  (135)
"hiába ellenfél vagy konkurencia valahol,de sajnálnám Őket,hisz mégiscsak egy nagy család..."

Szeretném felhívni becses figyelmedet arra, hogy - csak az elmúlt évről említek példákat - ez a nagy család nem volt képes arra, hogy néhány száz aláírást összegyűjtsön a címreérkezést követő azonnali óraindításért, és Tomajer logikus érvelésére sem akadt 40 taxis, aki belépett volna a kamarába, hogy a magunk kezébe vehessük a sorsunkat.

Sajnos Bbetyárnak van igaza, csak az URH szóljon.

Pannon Puma válasz |       2009.02.15. 20:04:16  (134)
Honnan van bátorságuk ugyanannyi tagdíjat szedni mint eddig. Ha csökken a km díj miért nem csökken a havi sarc ??????
A céges megrendelők is ugyanúgy tarják a markukat ! Vagy mostanság még jobban!!! A visszapörgetést is a cégvezetők kezdték ! Kinek a bűne az ha ma már 48 -55 % -ot is elérik a visszapörgetések. Ezt a rést kellene kockázat gyanán a tulajoknak finanszírozni de - persze nem teszik -
A két külsős "zseninek" szerintem erről fogalma sincs.
MI FIZETÜNK MÁR RÉG AZ UTASNAK hogy utazzon. Ezt meddig hagyjuk, ilyen a világon nincs.
Persze a banánköztársaságok gazdasági ügyeiből rosszul állok.

forest95 válasz |       2009.02.15. 18:52:17  (133)
Nem kell hozzá különösen nagy gógyi, hogy megértse az ember azt amit tomajer is próbált elmagyarázni arról a bizonyos tortáról és a szeletekről. Felosztották a budapesti taxipiacot egymás között az úgynevezett fuvarszervezők és megy a háború közöttük a minnél nagyobb szeletért. Közben olyan eszközöket alkalmaznak amivel a vállalkozó taxisok megélhetését sodorják veszélybe. Kezdődik ez azzal a reklámhadjárattal, amivel elhitették az emberekkel, hogy csak telefonálás után lehet taxikázni és folytatódik azzal, hogy védelmi pénzt szednek azért, hogy a tőlünk ellopott munkát visszakapjuk. Közben olyan árak használatára köteleznek minket, amik egyenesen a tönkremenetelhez vezetnek és még a vélemény nyilvánitásunkat is korlátozni akarják. Azon a rádiós csatornán is amelyik fenntartásáért és használatáért szintén fizetünk. Ez az egész olyan maffiásan hangzik. Nem értek a joghoz olyan nagyon, de biztos vannak olyan szakemberek akik látnának lehetőséget arra, hogy ezt az egészet jogi útra terelgessük. Még mielőtt teljesen tönkre nem megy minden taxis vállalkozó a fuvarszervezők egymással vívott csatájában. Mert itt nem a taxisok csatáznak egymással, hanem az a néhány fuvarszervező, akik ehhez a csatához a pénzt tőlünk, taxisoktól veszik el! Meggyőződésem, hogy bármennyi időbe és pénzbe kerülne, akkor is érdemes lenne egy megfelelő jogi szakemberrel megvitatni ezt a dolgot, mert egyáltalán nem biztos, hogy rosszul jönnénk ki belőle!

[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58]  ... [62]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft