[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Megint csak a túltájékozottság beszél Belőled,gratulálok. :-)
Arra kérnék mindenkit,hogy ne azonosítsanak senkivel,aki nem vagyok,köszönöm. :-) |
|
Tehát! Majd akkor várj csodát ha nem 2 hanem 2000 kolléga lép a tettek mezejére nem a szövegelésben hanem tettekel és azt mondja elég! De ez ismerve a taxistársadalom szellemi szintjét iskolai végzettségtől függelenül ez ma csak utópia. PIA ennélkül azért ha van egy pár tiszta perced gondolkoj el ezen! |
És ez adddig nem lesz másképp amíg te a TAXIS vállalkozó nem csapsz az asztalra! Mert ha elfelejtetted te tartod el a céget és nem fordítva.Neked még sosem nyílt ki a bicska a zsebedben amikor a taknyos raccsoló címbemondó kioktatott akinek előbb logopédiushoz kellett volna járni legalább egy évig.Vagy központban úgy beszél veled az /előljáró/ mitől, kitől mitha a seggéből rántott vola ki.De ebben közösségben sosem lesz egység! |
Végülis nem kell ehhez pénzt összedobni! Kell egy agilis jogász, ügyvéd aki a kitűzött kártérítési összegért vállalja. Így ő is érdekelté lenne téve, hogy nyerjen! Beszélni kell a Juszt Lászlóval a TV ügyvédje című műsorban. Kell egy kis nyilvánosság is! Ki kell teregetni a szennyest! |
|
Miért mit vártál? Ha alakul egy új társaság /gittegylet akkor a nagytudású fuvarsszervező jó esetben nyolc elemivel nagy hosszú nyelvel / abban meríti ki a tudományát és pofátlanul alá megy az amúgy is röhelyes maximált ár alá! Ha végigmész az elmúlt 20 év taxitörténetén akkor ez mindíg igy volt! Vedd elő a taxisok világa régi számait és győződj meg erről." Hölgyutas kedvezmány, frissítő árak nyugdíjas diák aberált kretén kedvezmények |
és a budapesti taxist lelehet pisálni, a szájába lehet szarni és fizetni is hajlandó érte. :) |
|
Pacsizzál idealista tomajerrel és apukával.
Óra indítás ügyben 114 óra agitálással 23 aláírást tudtál összegyüjteni, abból 1 én voltam, 12 meg mezitlábas. 4 - 5000 taxis itt egyetlen árva dolgot akar és tud összegyüjteni, a következő havi tagdijat.
Minden nagyon szép, minden nagyon jó, csak az urh szóljon! |
|
Ha nem vállalja egy jó ügyvéd fizetés nélkül, akkor asszem talán az erre valót még tuti össze tudná dobni a 4-5 ezer taxista.
Próba, szerencse... |
|
A kérdés jogos!1995-ben 50 Ft/Km volt a tarifa,100 Ft/l a benzin,és 5000 Ft a tagdíj!
Most 230(?)a tarifa átlagban,240 a benzin,57000-64000 Ft a tagdíj!Ha vonunk ismét egy párhuzamot a fent említettek után,akkor 24000 Ft-nak kéne lennie a tagdíjnak!
HOL RONTOTTUK EL?MIKOR? |
|
Nagyon egyszerű a képlet..Be kell perelni a TFTSZ-t!Méghozzá a vállalkozók érdekeinek megsértése és szándékos anyagi veszteség okozása végett!!! |
|
Mindig azt mondják a fuvarszervezők, hogy amikor csak a rosszat vesszük észre és ha azt kiteregetjük akkor oda szarunk ahonnan eszünk. Szerintem meg a szart a fuvarszervező produkálja és tolja mézes mázas arccal az orrunk elé, hogy egyétek a finom papit. A mi vállalkozásunk simán működne a fuvarszervezők nélkül is, de az ő vállalkozásuk nem működne nélkülünk! Csak ezt végre észre kéne vennie még kb 1-2000 taxisnak! |
"hiába ellenfél vagy konkurencia valahol,de sajnálnám Őket,hisz mégiscsak egy nagy család..."
Szeretném felhívni becses figyelmedet arra, hogy - csak az elmúlt évről említek példákat - ez a nagy család nem volt képes arra, hogy néhány száz aláírást összegyűjtsön a címreérkezést követő azonnali óraindításért, és Tomajer logikus érvelésére sem akadt 40 taxis, aki belépett volna a kamarába, hogy a magunk kezébe vehessük a sorsunkat.
Sajnos Bbetyárnak van igaza, csak az URH szóljon. |
|
Honnan van bátorságuk ugyanannyi tagdíjat szedni mint eddig. Ha csökken a km díj miért nem csökken a havi sarc ??????
A céges megrendelők is ugyanúgy tarják a markukat ! Vagy mostanság még jobban!!! A visszapörgetést is a cégvezetők kezdték ! Kinek a bűne az ha ma már 48 -55 % -ot is elérik a visszapörgetések. Ezt a rést kellene kockázat gyanán a tulajoknak finanszírozni de - persze nem teszik -
A két külsős "zseninek" szerintem erről fogalma sincs.
MI FIZETÜNK MÁR RÉG AZ UTASNAK hogy utazzon. Ezt meddig hagyjuk, ilyen a világon nincs.
Persze a banánköztársaságok gazdasági ügyeiből rosszul állok. |
|
Nem kell hozzá különösen nagy gógyi, hogy megértse az ember azt amit tomajer is próbált elmagyarázni arról a bizonyos tortáról és a szeletekről. Felosztották a budapesti taxipiacot egymás között az úgynevezett fuvarszervezők és megy a háború közöttük a minnél nagyobb szeletért. Közben olyan eszközöket alkalmaznak amivel a vállalkozó taxisok megélhetését sodorják veszélybe. Kezdődik ez azzal a reklámhadjárattal, amivel elhitették az emberekkel, hogy csak telefonálás után lehet taxikázni és folytatódik azzal, hogy védelmi pénzt szednek azért, hogy a tőlünk ellopott munkát visszakapjuk. Közben olyan árak használatára köteleznek minket, amik egyenesen a tönkremenetelhez vezetnek és még a vélemény nyilvánitásunkat is korlátozni akarják. Azon a rádiós csatornán is amelyik fenntartásáért és használatáért szintén fizetünk. Ez az egész olyan maffiásan hangzik. Nem értek a joghoz olyan nagyon, de biztos vannak olyan szakemberek akik látnának lehetőséget arra, hogy ezt az egészet jogi útra terelgessük. Még mielőtt teljesen tönkre nem megy minden taxis vállalkozó a fuvarszervezők egymással vívott csatájában. Mert itt nem a taxisok csatáznak egymással, hanem az a néhány fuvarszervező, akik ehhez a csatához a pénzt tőlünk, taxisoktól veszik el! Meggyőződésem, hogy bármennyi időbe és pénzbe kerülne, akkor is érdemes lenne egy megfelelő jogi szakemberrel megvitatni ezt a dolgot, mert egyáltalán nem biztos, hogy rosszul jönnénk ki belőle! |
[1] ... [49] [50] [51] [52] 53 [54] [55] [56] [57] [58] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |