[1] ... [46] [47] [48] [49] 50 [51] [52] [53] [54] [55] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Vannak akik egyfolytában vetítenek!! :-))
A "mozigépészek" termelési tanácskozásának helyszíne a Tulipán és a Maxinál a Köjál referencia központ!!! :-)) |
|
Úgy látom,borul a bili!
Ezek azok a dolgok,amelyet Nektek taxisoknak nem kéne már lenyelni!Vegyük sorjába:
1.Egyesek hét évvel(!) ezelőtti tarifával járatját a taxisokat.
2.A tagdíjak nem hét évvel ezelőttiek.
3.A taxizással kapcsolatos járulékos költségek sem 7 évvel ezelőttiek.
4.Kiskirályként viselkedő,kartell és más,jogilag nem megfelelő etikai és munkáltatói viselkedés mód.
Véleményem szerint,számos lehetőségetek van...
1.Egységesen,újra fel kéne vennetek a kapcsolatot a Bakuc Józsival és minnél több embernek be kell lépnie a szakszervezetbe!
2.Egységesen nem fizetni tagdíjat!
Hangsúlyoznám,hogy a cégek nem fogják kihúzni a dugót a falból,a telefonok csörögni fognak!
3.Az átjátszó taposása.
4.Mind a BTK,mind a PTK-ba ütköző szabálysértések miatt perre lehetne menni!
Ehhez elsősorban a 1. pontban szereplő cselekményt kéne nyélbe ütni.
Tehát.Senki ne felejtse el,ez a Ti mozitok,Ti tartjátok el!Akkor?Vetítsetek!
Szurkolok Nektek!
Üdv! |
Gondolom így szeretted volna:-)? |
|
"Ez egy olyan ellenlépés a Főtaxinak címezve elsősorban,amit akár bosszúként is lehetne értelmezni."
Szóval bosszúról van szó.
És mi lenne a bosszú célja? Mit akar ezzel T4 elérni?
Amúgy nem látok ebben semmi célzott irányt,ami csak a Főtaxit támadná!
Tudtommal vannak még a főn kívül más cégek is!
Akkor most rajtuk is bosszút áll a T4?
Hiába minden féltő intés, a szemünk előtt lebegő ( negatív)példa: Szekszárd.
Tarifacsökkentés és tagdíjemelés. Hogy legyen miből finanszírozni a több milliós!!!!! reklámhirdetést a rádiókban,sajtókban.Mert erre nem sajnálja a cég a pénzt. Csak azoktól, akik megkeresik és ezzel eltartják a cégtulajdonost, családostul!
Anno a Budataxi találta ki a "zseniális" húzást az ingyenes kiállást.Bejött nekik,piacvezetők is lettek majdnem.
De a többi cég is rákényszerült,mert akkora elszívó hatása volt.És mi lett a vége?
Mindenki ugyanazon feltételekkel ment a rendelésekre ismét. Csak most már ingyen. Az egyensúly visszaállt,csak épp mi fizettünk rá.Ha most egycsapásra,minden cég ismét órával állna elő, kevesebb lenne a megrendelő? Semmivel sem,legfeljebb több lenne a beülős,leintős.
Tudjuk,mi a következménye egy ilyen árcsökkentő akciónak. Ha hosszútávon fennmarad és hatással van a többiekre, akkor előbb - utóbb valamelyik csapat "felzárkózik" talán még alá is megy.
És akkor jön a dominó elv!
A vége?
Az egyensúly ismét visszaáll,csak épp ismét mi fizettünk rá!
Az egész taxistársadalomra veszélyt jelentő, felelőtlen cégvezetőre vall, aki emberek ezreinek teszi kockára a megélhetését, kicsinyes, sértődött bosszúja miatt.
Hogy lehet ezek után komolyan venni bennünket a városházán, amikor a hatósági tarifa emelését szorgalmazzuk?
"Miért kéne maguknak emelni? Elvannak 184 FT-al is! A jelenlegi maximumtól is olyan messze vannak,hogy az még évtizedekig is kitart!"
De azt azért szeretné a T4 vezetése is,hogy frissüljön,fiatalodjon az autópark.
Új kocsikkal dolgozzanak a vállalkozóik.De van egy rossz hírem! 184 Ft-ból nem tudunk hosszútávon megélni!
Tudod: az egyensúly!
De erre te csak legyintesz:
"A jövővel kapcsolatos aggodalmakra csak legyintek.. "
Könnyű iróasztal mellől legyingetni! A mi és a családjaink pénztárcáját üritgetni!
Nincs már nulla százalékos autóhitel,újra felfelé kúszik az üzemanyagár, emelik a áfá-t, 300 felett az euro!
Tisztelt T4 vezetősége!
Ha mindezt bosszúmentes higgadtsággal, józan ésszel végiggondoljátok, rájöttök arra, amire mi egyszerű taxisok már régen.
Nem lesz ez így jó! Nagyon nem!
UI: Amúgy a BTK a bosszút, aljas indoknak minősíti. |
|
Szerintem a Palihoz vágyik vissza, hisz Rádiós szive volt mindig!
Csak a haccázzal volt neki konfliktusa.
Nna a Palinál, per pil. nincs ott a haccáz, tehát....:-) |
|
Azért ha kirúgnak a t4-től szóljál.
Intézünk valami jó céget neked!
HEHE |
|
Tévedés szAsza!
Itt majdhogynem mindenki (4500 embi) ugyanazt a filmet nézi, csak más árú jegyekkel:)
Ki 54000-ért, ki 71000-ért, stb... de (és itt van igaza Kempesnek) lopott az összes kópia!!!
Ja, és ha nem fizetsz a jegyért, a bünti mindenhol ugyanaz. Ki vagy zárva a vetítésről/ből:) |
|
Én másik filmet nézek :)
Viszont badarságnak nevezni a vélemény-nyilvánítást... A központ nekünk, taxisoknak szolgáltat. Ezt kéne már felfogni. És igenis, meghallgatni, odafigyelni, ha valamit kritizálunk. |
|
Inkább vagyok a Góré hű csatlósa, mintsem a pálinkás butykos nyakát remegő kézzel szorongató, az elmúlt szép időkön merengő megkeseredett bukott reklamás.
Azt még mindig olyan szép cékla színű az orcád már kora reggel Gyurka? De nem a csípős széltől. |
|
remélem rádszakad ez a jóság, főleg a 400-500 forintos fuvarokkal amikkel tele vannak a cégek! de rekordot még mindig a kuny d 1-> krisztina tér viszi 340el... |
|
Ez nem semmi írás!Gratula! |
|
Nem hiszek a szememnek ! De megis nyugodhattok megvan a Horváth Pali utódja.
Folyamatosan butít és ködösít hihetetlen.
Biztos a taxis társadalom miatt teszi! A saját haszna, érdekei meg sem fordulnak a fejében, ez tök jó! - de ki hiszi ezt el ? |
|
:)))))))))))))))))))))))))
Ügyes írás! |
|
1 taxi fuvarhoz, 1 utasra és egy müködőképes taxira van szükség.
Ezenkivül néhány kisegítő vállalkozás közremüködésére.
pl:
- üzemanyag ellátó hálózat (benzinkút)
- alkatrész és javitókapacítás-
ezek amelyek elengedhetetlenek
azután, mivel törvény előirja elköll tartani a taxiórás kisegítő vállalkozót.
Amire biztosan nincsen szükség az a fuvarszervező. Taxisok áldásos segítségével, a 8 tarifátokkal, és szirre szarra adott kedvezményekkel elloptátok az utast az utcáról, ezt áruljátok nekünk, egyszerü orgazdák vagytok.
Az elmúlt években, meg egymástól lopkodjátok, és a mi faszunkal veritek a csalánt. Egyszeri orgazdák vagytok.
Ebül szerzett holmi, ebül vész el. |
[1] ... [46] [47] [48] [49] 50 [51] [52] [53] [54] [55] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |