[1] ... [41] [42] [43] [44] 45 [46] [47] [48] [49] [50] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
De nagyott tévedsz .Nekem nincs főnököm.És ha csak a fele taxis olyan lenne mint én egészen más lenne a taxis szakma mint most. |
|
Én szarok az utas igényeire ennyi pénzért /180-230 ft/Én magam miatt veszek jobb autót.Nem mindegy miben ülök 8-9 órákat. |
|
Rosszul tudod:) kérdezd meg valamelyik főnöködet |
|
Mindent írsz, csak a kérdésre nem válaszolsz! Melyikbe ülnél bele szívesen, jóérzéssel, ha Te lennél az utas a reptéren, vagy bárhol?
Ugyanannyiért szállít a nem "0"-val elhozott audiban, merciben, stb-ben is a sofőr, mint az általad betegségnek hívott többi tipusban. Mit érdekel milyen világba csöppen bele az utas? A taxisnak egy lényeg kellene, hogy legyen, a legkissebb befektetéssel, a legnagyobb haszon elérése. A 3 milliós kocsi ugyanúgy megfelel az 1000-2000 forintos fuvarokra, de még a reptéri transzferekre is, mint a 6 millás, egy a lényeg, tiszta legyen!!! |
|
Ez a 24 órás tíltás csak a gk belső koszosságára vonatkozik. |
|
Dehogynem! Vagy csak pofára megy, de tudok olyat, aki kapott érte 24-et. |
|
Kössz Megy.Nem a kocsi a szar,mert koszos legfeljebb a gazdája igénytelen de ezt írtam is.De ha lemosatja két külön világba csöppen bele az utas.Szerinted miért adják "0" beugróval ezeket a laccettiket meg egyébb betegségeket?Próbálj meg beülni egy Mercibe, BMW-be stb "0" beugróval.Ha elmész egy Lacetti kereskedés mellett ha nem vigyázol hozzád vágnak eggyet. |
|
Értelmezés? Megy?
Lehetne, ez egy ASTON MARTIN is, ha oble mocsok, akkor igenis SZAR!!! Amúgy meg ugyanoda utazol mindegyikkel ugyanannyiért.
Te melyiket választanád utasként ha már a neved is kritikus? A Lacettit, amelyik tiszta, vagy az A6-ost, amelyik után, komplett ruhatisztítás és fürdés kell ha hozzáértél...
Amúgy meg nem hinném, hogy irigyelné bárki is a 150.000-es törlesztőjét:) |
|
Külső koszosságért itt nem adnak sem 24 sem 1 óra tiltást Csupán le kell mosatnia és bemutatni,és már mehet tovább isten hírével. |
|
Hol lehet megtekinteni a gépkocsi parkotokat?Szivessen megnézném.Valami nagyon titkos álcázott csapat lehet,tele Aston Martinokkal,Maybachokkal,Bentlikkel/ ezt biztos nem jól írtam /de nem ez a lényeg.Minek vannak álcázva?Octáviáknak, Laccettiknek?Olyan csapatban dolgozol ahol egy A6-os egy szar.Kiváncsian várom,hogy megoszd velünk csapatod nevét.Az más dolog,hogy valaki rendkívül igénytelen és koszos kocsival szolgáltat,de azért leszarozni a kocsiját inkább csak irigységre vall. |
|
Há hogyne! És a csákó is így nekidőlve várta az utasokat a reptéren, csak tegnap nem fehér ing volt rajta, hanem vegyvédelmi felszerelés:)
Ma biztos beolvassák, hogy 24 óra tiltás+mosatás a kollegának, csak türelem:XD
|
|
Ezt lehet 4x odavissza rendelni a reptérre 4 ezeré?
Fizeti PG a ruhatisztítást amit a taxi retkes küszöbje okoz a gatyaszáron? |
|
Ez az Audis, aki hírdeti főoldalon a taxi4 honlapján a céget!
Szép kis reklám mondhatom!:DDD
Nem ott kezdődik az igény, hogy valaki egy ilyen autót meg tud venni, hanem ott, hogy tisztán is tartja. Ez vér ciki! |
|
dobjunk össze egy kis lét és néhány rádióreklámban hírdessük, meg alvállalkozók számara a taxi4es munkavállalási feltételeket. Tagdíjkedvezmény ha nem kérünk... stb. |
Pásztor Gábor: Kész a túlélőcsomag
• MTI
2009. február 19., csütörtök 07:32 | Frissítve: 3 órája
Elkészült TAXI4-es tisztes adófizető egyéni vállalkozásoknak, droidokat foglalkoztató adócsaló Bt-ék, és járulékfizetést elmulasztó Kft-ék részére összeállított, a válság hatásainak enyhítésére készített túlélőcsomag. A személyszállítási szolgáltatást becsülettel elvégző alvállalkozások egy 184-Ft-os kedvezményes tarifa, és egy nagyjából 60-70 ezer Forintos tagdíjcsomagtól várhatják a túlélést.
A TAXI4 bőlcs és előrelátó, a taxistársadalom jövőéjért elkötelezett szakembergárdája 2009. február 13-án az elszabadult taxitarifák okozta világméretű gazdasági válság kezelésére a TAXI4 mintegy kétéves időtartamra 184 forintos tarifacsomagot állított össze, amelynek köszönhetően a mocskos drága 200 Ft feletti tarifák miatt bekövetkezett jelentős utasszámcsökkenés kompenzálását várják. Emellett a személyszállítást végző alvállalkozások folyamatos fejlődésének biztosítására mintegy 1,5-2 éves időtartamra egy 0%-os ÁFÁval kedvezményezett tagdíj csomagot is összeállított a TAXI4, amelyből éves szinten hozzávetőleg 30-40 millió forintot kíván visszaforgatni az idegenforgalom és szállodaipar, továbbá a multinacionális cégek megsegítésére.
Pásztor Gábor telefonszám tuladonos és frekvenciabérlő a múlt héten mintegy 100 ezer e-mailt küldött ki hazai kis- és középvállalkozásoknak annak érdekében, hogy lássák, milyen pénzügyi megtakarításaik keletkeznek azáltal, hogy az eddig méltatlanul magas 202-Ft-os kilométerdíjból a pontosan 18 forintot takarítanak meg a jövőben, mely jelentős pénzalap lehet a munkahelyek megtartásának szempontjából. Egyúttal www.ingyentaxi.hu néven egy olyan portált is útjára indított, amely bemutatja a következő 5 éves tervciklusban tervezett fejlesztéseknek köszönhető utasbarát megoldásokat. Az oldalt eddig 13 600-an látogatták meg.
Az eredményes akció érdekében a főváros területén szolgáltató TAXI4-es taxisokat jelentős költségráfordítással beidomították, így a keletkezett 300 kistérségi ügynököt arra is felkészítették, hogy a tájékozatlan utazóközönség számára a lehető legkiterjedtebb tanácsadással álljanak rendelkezésre.
• Címkék:
• Pásztor Gábor
• gazdaságélénkítés
• Előrelátás
• Jövőépítés
• Merjünk nagyot álmodni
. Merjünk nagyok lenni
|
[1] ... [41] [42] [43] [44] 45 [46] [47] [48] [49] [50] ... [62]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |