|
|
FÓRUM - A hiénakutya és egyéb állatfajták
|
1
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Egyszer is sok volt. :(
negyvenhét |
"Árelőnyről ugye akkor beszélünk, ha adott termék, vagy szolgáltatás ára az egyik helyen alacsonyabb, mint máshol. Az árelőny egyaránt jelentkezik a fogyasztónál és jelentkezik a szolgáltatónál; a fogyasztó alacsonyabb áron részesül egy szolgáltatásban, a szolgáltató pedig forgalomnövekedést érhet el.
Eddig tiszta?
Most nézzük a taxit!
A szolgáltatás az, hogy elviszem a retket A-ból B-be. A szolgáltató a taxis, a fogyasztó az utas.
Ez is megvan?
Az árelőnyt tehát a taxis biztosítja.
Árelőnyt biztosítani lehet költségracionalizálással, hatékonyságnöveléssel, vagy - átmeneti jelleggel - a profitról részben, vagy egészben történő lemondással.
Kérdezem, hogy a Plushoz szerződött taxis vállalkozók és vállalkozások melyik módszert alkalmazták? Miben rejlik az Ő páratlan leleményességük? Számottevő módon voltak képesek csökkenteni a tevékenységükkel kapcsolatos költségeket? Növelték a hatékonyságukat? Lemondtak a profitról?
Nem.
A közteherviselésről mondtak le, ami illegális, tehát nem sorolható a költségracionalizálás kategóriájába.
Ők nem a piaci mechanizmusok nyertesei voltak, akik tudásukkal, szorgalmukkal és kitartásukkal törtek az élre, hanem olyan csalók, akik csupán a hatóságok nemtörődömségének köszönhetően lehettek sikeresek.
Lehet mellet döngetni, hogy én milyen penge voltam, amiért létrehoztam egy himihumi kft.-t, és annak égisze alatt futtattam X autót, melyek után lófaszt sem fizettem, de nem árt tudni, hogy a világ normálisabb felén ezért börtön jár, tehát olyan büszkének lenni minderre azért nem nagyon érdemes.
Ehhez sem ész, sem tehetség nem kellett és semmi köze a piachoz.
Hogy a fuvarszervező cég adott estben tiszta-e, vagy sem, azt én nem is vizsgáltam, hiszen Budapesten a fuvarszervezés és az autó (rendszám) bérbeadás minden általam ismert esetben más-más vállalkozás alatt működött-működik.
Viszont a Plus soha nem jöhetett volna létre és soha nem futhatott volna be karriert az adóelkerülő vállalkozók és vállalkozások partnersége nélkül.
Nem hiszem, hogy félreértettél, mert te ezeket pontosan tudod.
A bazárit játszod.
Egészségedre! "
Erre született!
Lásd amikor a célpontban volt az a belső kamerás felvétel amikor egy plussos összetört egy civilt és ott hagyta. Az meg nyogodt volt hiszen felvétele volt az egészről. Aztán kiderült a rendőrségi feljelentés után, hog kenheti a hajára mert egy nem létező kft nem létező autója plus logóval!
Tesslk helyesen, de valószínűleg végig sem olvastad! |
|
Úristen!
Majd csak kihevered valahogy!
Nem a TI beszélgetéseteket "idézgettem" hanem elkövettem azt a hibát, hogy nem tettem ki a Kutya, EGYBEN átemelt hszához az idéző jelet! Válaszul szántam a:- miért született a topik kérdésre!
Ezentúl a többi hszedben sem próbálok értelmet keresni, úgyis csak vagdalkozás! |
|
Franky!
Ha ezzel a mondattal volt problémád, legközelebb fókuszálj rá kicsit jobban. Mert egy teleregény idézéséből és egy rosszul választott címből téves következtetéseket lehet levonni.
Ha csak erre céloztál, egyetértek veled! |
|
"elviszem a RETKET A-ból B-be" Gratulálok... |
|
Te mi a málélisztes térdű sárdagasztó nénikédről beszélsz? Orvosnál mikor voltál utoljára? |
|
Erre a kabátra nehéz lesz gombot varrni!
Hiéna stitulusba kerültem, Family által!
Ezt is megéltem.. :))) |
|
Csalódtam benned Family!
Te az én és a Hiénakutya által történt beszélgetésekből idézgetve, a mi f@szunkkal próbálod verni a csalánt! Miközben irdatlan nagy baromságokat hordasz itt össze, úgy, hogy érzéked sincs a mondatok közt rejlő finom részletek tekintetében!
|
|
Árelőnyről ugye akkor beszélünk, ha adott termék, vagy szolgáltatás ára az egyik helyen alacsonyabb, mint máshol. Az árelőny egyaránt jelentkezik a fogyasztónál és jelentkezik a szolgáltatónál; a fogyasztó alacsonyabb áron részesül egy szolgáltatásban, a szolgáltató pedig forgalomnövekedést érhet el.
Eddig tiszta?
Most nézzük a taxit!
A szolgáltatás az, hogy elviszem a retket A-ból B-be. A szolgáltató a taxis, a fogyasztó az utas.
Ez is megvan?
Az árelőnyt tehát a taxis biztosítja.
Árelőnyt biztosítani lehet költségracionalizálással, hatékonyságnöveléssel, vagy - átmeneti jelleggel - a profitról részben, vagy egészben történő lemondással.
Kérdezem, hogy a Plushoz szerződött taxis vállalkozók és vállalkozások melyik módszert alkalmazták? Miben rejlik az Ő páratlan leleményességük? Számottevő módon voltak képesek csökkenteni a tevékenységükkel kapcsolatos költségeket? Növelték a hatékonyságukat? Lemondtak a profitról?
Nem.
A közteherviselésről mondtak le, ami illegális, tehát nem sorolható a költségracionalizálás kategóriájába.
Ők nem a piaci mechanizmusok nyertesei voltak, akik tudásukkal, szorgalmukkal és kitartásukkal törtek az élre, hanem olyan csalók, akik csupán a hatóságok nemtörődömségének köszönhetően lehettek sikeresek.
Lehet mellet döngetni, hogy én milyen penge voltam, amiért létrehoztam egy himihumi kft.-t, és annak égisze alatt futtattam X autót, melyek után lófaszt sem fizettem, de nem árt tudni, hogy a világ normálisabb felén ezért börtön jár, tehát olyan büszkének lenni minderre azért nem nagyon érdemes.
Ehhez sem ész, sem tehetség nem kellett és semmi köze a piachoz.
Hogy a fuvarszervező cég adott estben tiszta-e, vagy sem, azt én nem is vizsgáltam, hiszen Budapesten a fuvarszervezés és az autó (rendszám) bérbeadás minden általam ismert esetben más-más vállalkozás alatt működött-működik.
Viszont a Plus soha nem jöhetett volna létre és soha nem futhatott volna be karriert az adóelkerülő vállalkozók és vállalkozások partnersége nélkül.
Nem hiszem, hogy félreértettél, mert te ezeket pontosan tudod.
A bazárit játszod.
Egészségedre!
Erre született!
Lásd amikor a célpontban volt az a belső kamerás felvétel amikor egy plussos összetört egy civilt és ott hagyta. Az meg nyogodt volt hiszen felvétele volt az egészről. Aztán kiderült a rendőrségi feljelentés után, hog kenheti a hajára mert egy nem létező kft nem létező autója plus logóval! |
|
visszasompolyoghatnál a konyhába, mert repül a seprűnyél! :D |
|
És ha szépen megkérlek, nekem elmagyarázod? Engem érdekelne, hogy mire született e topik... |
|
:)))))
96 |
A címben a lényeg, nem magyarázom.
88 |
1
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|