|
|
FÓRUM - Milyenre cseréljem?
|
1
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Na, akkor most már tudod? Ennyi segítség után... |
|
Hát akkor mire a lázadás?
Kikaparták nekünk,köszönjük |
|
Ez azért mégis csak jobb, mintha a Keletiben várnál... Pláne a tomajer társaságában.
:-Dp |
|
Még jó, hogy beizzítottam a 70-est. Az én kontómra többet nem mondok semmit. Csak ha busszal elviszel moziba. hihi |
|
Ezeket a szarokat is a "szakma" kérte.
Linkeljem be újra?
Tessék!
A csatolt állományok közül az elsőt tessék letölteni, melynek címe: "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására"
Citys barátunk is tanulmányozza át, különös tekintettel az aláírók személyére! |
|
Holnap már valószínüleg leszek, de nem hiszem, hogy téged megtürnek ott addig.
:-D |
|
Hát én szeretném kihasználni az utolsó napig,amig lehet.
Mellesleg,nemrég voltam vizsgáztatni.
Megengedett környezetterhelési érték 2,5
Mért eredmény 0,00
Ezt tudják már a megkövetelt euro IV-es motorok?
De most tényleg,a szakértelemről...
Kért segitség amiből indult az egész hiszti: létszám,fixtarifa.
Erre kaptunk korhatárt,tengelytávot,csomagtér űrtartalmat,stb
Én nem is sejtettem hogy a lauderben ennyi észt lehet megszerezni:)
|
|
Nna! Én meg itt várom a kelóban:-( |
|
Nagyjából ez a lényeg, amíg a rendelet nem jön ki és bizonyossá nem válik, hogy egyetlen bíróság sem helyezi hatályon kívül, addig nem szabad autót venni. |
|
Az egyik lehetséges választás a földgázos autó, ugyan jelenleg még csak egy kút van Bp-en, de állítólag még ebben az évben kettőt nyitnak. A német taxisok is egyre többen választják diesel helyett. A Cityben több cng-és autó is fut már pl. Vw Touran, Mercedes B. Ezek az autók gyárilag gázüzemre lettek tervezve, tehát az átalakítás következtében esetleg bekövetkező hibák kizárhatóak. |
|
Szerintem először is kérdezd meg a Bősz Pétert, hogy milyen autókat ígérget, amikor a fuvarokat vásárolja, mert nehogy úgy járj, hogy veszel mondjuk egy Dacia Logant, amivel meg alig nyomhatsz valamire, vagy eleve ki is basznak a Cityből! (Hacsak nem vagy szövetkezeti tag.)
Aztán, bármit is veszel, rá fogsz faragni, mert vagy a NAV kérdezi meg, hogy miből vetted, vagy, ha hitelre veszed, akkor meg bele fogsz dőlni, mert majd a nyakadra jön legalább ugyanannyi droid, mint amennyi vállalkozó most kiesik a rendszerből, úgyhogy a városban nem lesz több fuvar.
Az EURO 4 2005. januárjától kötelező, tehát minden olyan autó, amit a fenti dátum után helyeztek újonnan forgalomba az Európai Unió területén, az teljesíti ezt a szart.
A zsebedbe meg amúgy sem látunk bele.
Érdemes figyelned a Hallotaxin megjelenő hírdetéseket is, mert sok jó ajánlattal találkozhatsz.
Ez például jó megoldás lehet, biztos bírja a kiváló minőségű budapesti utakat is, és most igazán kedvező áron megveheted:
|
|
mi lesz itt alkalmasnak minősitve (akart lenni) |
|
Ez egy jó kérdés,engem is érdekelne.
Egyáltalán lesz it alkalmasnak minősitve?
Félek,jobb ha pl euro 6-os motorost keresek,hátha bevillan még jövőre valami a Té uraknak a havi 2millás illetményért. |
|
Tisztelt Urak!
A véleményetekre vagyok kíváncsi és a segítségeteket kérem...
Bevallottan nem értek az autókhoz, csak vezetem őket 25 éve.
A mostani autómmal lassan 6 éve dolgozom, az előzőt több, mint 10 évig használtam.
Közben rengeteg új típus és modell került forgalomba, s nekem fogalmam sincs, hogy ezek közül melyik lenne jó választás most, ebben a kényszer szülte helyzetben, nem tervezett, idő előtti csere esetében...
Mi felelne meg dávidkának most és mivel nem faragnék rá hosszabb távon?
Mióta gyártanak EURO IV-es motorral szerelt autókat? Melyik gyártó melyik modellje jelent megoldást? A jelenlegi üzemeltetési lehetőségek miatt elsősorban benzines, később gázosítható autóban gondolkodnék...
Előre is köszi mindenkinek, aki tapasztalatait megosztva velem (velünk) gondolataival segít a döntésben! |
1
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|