|
|
FÓRUM - 205 Forint / Kilométer a legkisebb tarifa !
|
1 [2] [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Ha én cégvezető lennék, 350 autóra , 35 mill tagdijra és 50 ezer címre törekednék. Vedd le az utolsó 3 évben alakultakat, gondolj vissza a 200 feletti km dijakra! A taxi4 befucsolt az alkalmazott taxisokkal, nyitott a vállalkozók felé ( 184 ) a Jánosnak lépnie kellett ez lett a ( 164 ) . Ma már a 129 en gondolkodnak. Én meg akarom állítani a folyamatot és hiába nagy az ellenszél, a szél változó ! |
|
Ha a mezitlábas kolléga szeretne csapathoz kerülni a várólista dönt. Vagy soronkívűl átveheti az én helyemet, autómat ( betegség, nyugdijba vonulás, stb.) ez szabadáras lehetőség. Mivel a tagdij autóra van fizetve, dolgozhat melletted is ez is a Te bevételed és kiadásod. Egy biztos ! Amikor Te dolgozol Ő nincs a pályán. Nem ver le, nem akadályoz , nem áll a sorban elötted. És ez fordítva is igaz |
|
Ha jól értelek ... Eddig, ha valaki szakmán kívüli elvesztette a munkahelyét , simán lehetett a 475. Urh s. A taxizást most is választhatja , de csak az utcán. A csapatokhoz kb. 2.5 mill a kezdő kiadás. |
|
akik nem rendelkeznek sok pénzzel... |
|
jó és mi lesz a másik 2000 új munkanélkülivel? |
|
Nem az érdekvédőink az tuti ! Az viszont mindenkinek tetszik, hogy az új rendszerbe, már csak sok pénzel és várólistán keresztül lehet a csapatokhoz belépni. Szépen, nyugiban lehet majd dolgozni! |
|
Szép gondolat, ki van találva, tényleg jó, de...ki próbálja meg ezeket érvényesíteni? drasztikus változások lennének ezek... |
|
Létezik, olyan megoldás, ami az összes résztvevőnek nyugis jövőt hozna, még az autó kiadóknak is. Adja a rendszámot! De a kocsi legyen a gépész tulajdona! Szerinted, ha nem lesz rövidesen változás , annak mi lesz a következménye? Lehet ezt okosan is csinálni ! És igen keressen a taxis , ha már Ő szedi össze a lét ! Számolod mennyi megy át a kezeden ? Engem ez bosszant! Lépni kell! |
|
Ma, amikor üres az állam kasszája, pont meg lehet lépni, hogy adjanak Áfa mentes gépkocsi vásárlásra engedélyt! Így be megy nekik kb. 4 milliárd csak a vásárlásokból. Mi így 0 ft al tudunk szép 1 szinü autókat vásárolni és csak a kis sárga kell hozzá ! Sokan bérelnek kocsit, mert ide jutottak, élni kell , gyerek család stb. De ez az utca, amiben ma vagyunk, ez zsák utca! Ezek a mi dolgaink..... |
|
A 25 % kulcsnál is több marad a zsebben, mint a 164 ből, mert a plusz 20% nak a fele megmarad. ( tagdij Áfa, stb.) De! Ha 25 % ot emel mindenki, majd január 1 től a taxik átkerülnek a 12% kulcs alá , akkor az mindenkinek jó üzlet. Én fizetek 10,71 et de a költségeim számlájában 20% az adó. Vagyis a 25% al emelt km dij után 5% adót fogok fizetni. 500 .000 után 25ezret. Én előre menekülnék ! |
|
Ez igaz. De csak addig nem érdekel senkit, amig nincs érdekelve. Kibontom. A taxi utazások számlái után akkor sem vonhatja le a multi az Áfát, ha a számla tartalmazna adót. ( nem am.) Ezt tovább gondolva a taxisok adóbeszedők is lehetnek. ( kb. ötezer beszedő) A mai tarifák az am vállalkozásokra lettek kitalálva pl.164 ft. Ha a mai kilométer dijak + 25 % al számolsz , akkor pl. a 164 az 205 ft |
|
Ez így van, csak nem úgy néz ki napjainkban, mintha ez bárkit is érdekelne! |
|
Köszönöm a helyesbítést, minden nap tanul az ember valamit. :) A "kezgyük" szavad is megér egy misét! Mindenesetre szerintem legyünk ennyire igényesek, nem bántásnak szántam a hozzászólásaimat. Bocs. |
|
Miért gondolod, hogy másnak kellene döntést hoznia a mi dolgunkban? Ez egy szakma, nálunk jobban senki nem ismeri! |
1 [2] [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|