Én csak válaszoltam egy kérdésedre.
De ha már a véleményemre vagy kíváncsi, leírom.
Igaza van tomajernek. Mind észak, mind dél irányában a budai rakpart gyenge pontja volt a Margit-hídi csomópont.
Egyfelől a délről érkezőknek hosszabb lett a felhajtósáv, ami a korábbihoz képest (ezt kihangsúlyoznám!) több autó sorbaállását teszi lehetővé anélkül, hogy a Mozaik u. felé továbbhaladókat feltartanák. (Eddig ugye elég volt 3 autó vagy 1 kamion, és lezárta az egyenesen haladók útját is.) Másfelől - mint azt bizonyára Te is észrevetted, - rendőrlámpával látták el a csomópontot. A kiszélesítés és a hosszabb felhajtósáv lehetővé teszi azt, hogy a déli irányból a Mozaik u. felé haladók - mivel forgalmi kapcsolatba senkivel nem kerülnek - zavartalanul haladjanak. (Valami hasonlót vélek felfedezni, mint ami a pesti alsón az Erzsébet-híd előtt, a Petőfi tér alatt van déli irányba, annyi eltéréssel, hogy itt van gyalogátkelőhely, ami az egyenesen, déli irányba haladókra is rendőrlámpát kényszerít.)
Remélem, sikerült érthetően leírnom, hogy én miben látom a kiszélesítés értelmét. Hogy ez tényleg így van-e (én így látom logikusnak), és hogy a valóságban hogy fog mindez kinézni, azt nem tudom.
Mint ahogy azt sem, hogy miért csak azt a szakaszt szélesítették ki. Azt tudom, hogy mind polgármesterek, mind lakóközösségek tiltakoztak a budai rakpart teljes hosszon való kiszélesítése ellen. |