FÓRUM - Telefonszám tulajdonosoknak és a hozzájuk tartozó sleppnek az álltalános Taxis hangulatról!!!
Fórum » Droszt Híradó » Telefonszám tulajdonosoknak és a hozzájuk tartozó sleppnek az álltalános Taxis hangulatról!!!Súgó


54 hozzászólás 4 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

öreg fa válasz |       2010.01.09. 22:22:38  (54)
Urak!
Igy jó, amig gyártjátok az elmáleteket elfelejtitek,hogy korog a gyomrotok.
Ne kritizáljátok a társaságotokat, mert
önként és dalolva mentetek a vágóhidra!
Aki ma okos annak holnap elviszik a lizingelt
autóját.Nem baj holnap lizingel egy csuklós
buszt azzal könnyebb a fuvart lopni a többiek elöl.
Hurrá irány a pince, vagy van lejjebb is?

inzert válasz |       2009.08.23. 20:48:36  (53)
Szerintem már sokszor bebizonyosodott, hogy aki nem a kormány mögött ül és úgy taxis hanem mindenféle más titulusban"ért" a taxizáshoz az soha nem fog olyan döntést hozni vagy segíteni meghozni azt amire tényleg szükség lenne.
Egyetlen járható út a szakma kitisztítására ha az utazó közönség bizalmát vissza lehetne állítani a normális szintre.
Ehhez pedig mindenki tudja, hogy milyen dolgokon kellene változtatni.
Én nem szeretnék tanácsokat osztogatni csak mindenki gondolkozzon el magában.

üvegtigris válasz |       2009.08.23. 16:05:11  (52)
"Jól mondod, Kollegina!"

Üdv Mew!

Inkább maradjunk a kollégánál.
Utálom a Maunika showt és a győzikét is.
Na meg a lasztexet is.

üdv

nazoli válasz |       2009.08.23. 12:47:43  (51)
Bocs. Rusznák nagybetű, és elnézést a nem egészen áttekinthető formátumért.

nazoli válasz |       2009.08.23. 12:45:30  (50)
A fix tarifa - a rusznák elképzelése szerint - tartalmazott volna egy 300 Ft-os kiállási díjat is.

Érdekes nyilatkozatok


Dudás Zoltán– Bár nagyon szeretnénk, hogyha a taxis vállalkozóink magasabb tarifával végezhetnék a tevékenységüket a jelenleginél, hiszen tudjuk, hogy talán ez az alsóhatár, amin ma jelenleg dolgoznak, hogy egyáltalán a vállalkozások gazdaságosan működhessen. Ezért próbáljuk ezt létszám szabályozási oldalról megközelíteni, hiszen látjuk, hogy ma túlkínálat van a piacon, szolgáltató oldalról és ezt a túlkínálatot valamilyen módon meg kell állítani. Ennek nagyon jó alapja lenne a taxiállomás hálózat, ugyanakkor van bennünk egyfajta félsz is, hogyha csökkenni fog az utasok száma, mert számukra már megfizethetetlen lesz adott esetben ez a tarifa, illetve a gazdasági társaságok, amelyek igénybe veszik a szolgáltatásainkat, alternatív módszereket fognak választani és más szolgáltatókat fognak igénybe venni, nem taxi szintűeket, ahol nincsen szabályozva a tarifakérdés.


Peredi Péter, a Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetségének főtitkára– Teljes mértékben nem értek egyet, nagyon sok eltérő javaslatunk van. Gyakorlatilag én látom, hogyha bevezetésre kerül így önmagában a fixár nem oldja meg a fővárosi taxis problémákat, hiszen ismételten el fog harapózni az úgynevezett óra nélküli taxizás, mert a jelenlegi díj tervezete az magasabb, mint a kialakult mai gyakorlat, ennek következtében az utas nyilván kompromisszumot fog kötni a taxi vezetőjével.


Sípos Károly– Nagyon sokan nem tudnák ezt kifizetni. 50-100 forintos díjként még azt mondja az utas, addig megérti, hogy a taxisnak oda kellett menni, ami nagyon fontosnak számít az utasok szempontjából az a kilométerdíj, a fixtarifa nem biztos, hogy jót tenne nekünk.
S. Kállay Szilvia
www.radio.hu


Vagyis, véleményünk szerint,
a kereslet-kínálati arányt kellene
először optimális egyensúlyba hozni.

Sipeki József Taxisok világa 2005.július

Hát ennél nagyobb baromságot életemben nem hallottam!Hogy államilag szabályozzuk a kereslet kínálat viszonyokat a taxis piacon!





Szerintem
a fix ár csak tönkreteszi ezt a szakmát, de
ne legyen igazam.

B.Zoltán T.V. 2005.aug.
Dudást, Peredit, Sipekit biztos ismeritek.

Sipos Károly és B.Zoltán valószínűleg taxisok.

Találhatók érdekességek a Taxisok Világa archívumban.

nazoli válasz |       2009.08.23. 11:42:54  (49)
Amiről én írtam, az a már megkeresett pénz kidobása.


mew válasz |       2009.08.23. 03:05:58  (48)
Jól mondod, Kollegina!
A taxizásnál csak akkor van bevétel, ha megy az autó. Ha mondjuk egy fürdőt üzemeltet valaki, akkor van egy költség, de ha 100-al több vendéged van, az tulajdonképpen extraprofit (minimális költség persze ezekre a vendégekre is jut).
A mélyen tisztelt slepp ezeket a fent említett forintokat ellopja tőlünk.
Az egész jelenlegi taxisvezető-klientúrát nyugdíjba küldeném, és szakértő, tisztességes cégvezetőket alkalmaznék. Persze tudom, a cégek magánkézben vannak, de ha az alvállalkozóikal szemben mennek ezek, az korrekt?
Hányszor hívták el az alvállalkozóikat a cégvezetők egy előadásra vagy egy elbeszélgetésre, ahol leültek volna egymást meghallgatni?
Egyes cég"vezetők" még kezet sem fognak a méhecskéikkel, mert annyira bunkók, mint az ég!

üvegtigris válasz |       2009.08.22. 17:15:48  (47)
Javítás:

Napi 60 perc várakozás 50ft percdíjjal szorozva = 3000ft szorozva 30 nappal=90 000ft szorozva 12 hónappal= 1 080 000 ft szorozva 5 évvel az 5 400 000 ft. Ugye?

nazoli válasz |       2009.08.22. 14:27:30  (46)
Sorold föl, légyszives!

Gyurcsányi válasz |       2009.08.22. 13:23:32  (45)
Számoltam!

TAXIS = Pénzeszsák.

10 800 000ft nem kis lóvé és ők csak úgy lemindanak róla?

Pfú a mimdenit....

üvegtigris válasz |       2009.08.22. 13:08:35  (44)
......ha már számolgatunk,akkor ne feledkezzünk meg arról a 10 800 000 ft-ról,amit 5 évente kidobunk az ablakon.
Ez bizony 2db passat ára.

Üres órás kiállás és várakozás.
Ez az egyik legdühítőbb veszteségünk.
Napi 60 perc várakozás 50ft percdíjjal szorozva = 3000ft szorozva 30 nappal=90 000ft szorozva 12 hónappal= 1 080 000 ft szorozva 12 hóval = 5 400 000ft. Ugye?

Ugyanennyit,vagy többet dobsz el az üres címremenéssel.

Na látjátok ennyire gazdagok vagytok,úgy hogy ne sírjon itt senki.Még mindég taxizni a "legjobb" a világon.

Persze,hogy nem tesztek ellene semmit.
Ki kockáztatna egy ilyen zsíros,jól jövedelmező vállalkozást?

csogu válasz |       2009.08.22. 10:42:35  (43)
Több helyen is iszonyatosan pontatlan voltál...de ez mellett nem tudok elmenni:

A Horváth addig ugrált, amíg az ostoba hőzöngéseinek eredményképpen megszületett a nagy büszkeségünk, a taxisblokád

Fordítva történt:

A taxisblokád nem kívánatos hozománya volt Horváth Pál.

nazoli válasz |       2009.08.22. 08:07:41  (42)
Nem a csomót akarom keresni a kákán, de most pontatlan voltál!

Először heti 30000 Ft-al számoltál, aztán már 35000-et írtál. A kettő között van évi minimum 300000Ft különbség! Akkor az már nem 960000 Ft, hanem 1260000!

A másik. Én teljes munkaidőre vagyok bejelentve, Te pedig csak napi 4 órára. Ennek megfelelően fogod kapni a táppénzedet, és a nyugdíjadat is. Azonkívül nem is biztos, hogy befizetik utánad. Sok helyen benyelik. Ez megint csak egy csalóka spórolás. Mindennek meg fogod fizetni az árát, csak lehet, hogy nem most!

Nem számoltál Szja-t sem! Az is havi 10-15000 Ft!

Nem akarom tovább részletezni, de hidd el, hogy a különbség megvan évi 1500000! És ez a nem is olyan sokból jön össze!

Én is kb. annyi címet veszek föl mint Te. Ha közöttünk ennyi a különbség, a többi, hasonló módon dolgozó között is annyi, következésképpen MINDENKINEK SAJÁT MAGÁHOZ KÉPEST ENNYI A KÜLÖNBSÉG! Hiába másak a számok! A nagyságrend milliós!

Azt próbálom Veled megértetni, hogy ne ringasd magad abba az illúzióba, hogy nem olyan nagy a különbség. Nem nagy, hanem óriási! Ha ez zsebben van, akkor kiülhetsz naplementét nézni, meg elmehetsz szabadságra, meg színházba, és egy csomó olyan dolgot megtehetsz, amitől embernek érezheted Magad. Ezeket Te írtad!

Valóban, nem azt írtad, hogy veszteséges vagy, de a dolgoknak ez a lírai, érzelemdús megközelítése panaszkodásnak tűnik, ami nálam, ebben a helyzetben egyenlő a siránkozással, csak Te ezt egy kicsit jobb, szívhez szólóbb stílusban adtad elő. Van tehetséged a gondolataid kifejezéséhez. Vagy talán toborzót akartál tartani a szakszervezetnek?

A szakszervezettel az a bajom, hogy már túl sok is van belőle. Nem is tudom pontosan, hogy hány kamara, megy érdekképviseleti szerv van, amelyiknek az lenne a dolga, hogy bennünket képviseljen!

Kérdéseim.

Kit képviseljen? Céges taxisokat, cégen kívülieket, vállalkozókat, alkalmazottakat, hiénákat, olcsón dolgozókat, drágán dolgozókat, piros autóval dolgozókat, a kályhásokat, a sor-lakókat a napi 16 órát dolgozókat, a nyugdíjasokat, stb? Sorolhatnám a változatokat. Lehet, hogy hülyéskedésnek tűnik, pedig nem az! Számtalanszor elhangzott már, hogy ahány taxis, annyi érdek! És kicsinyes érdek! És mihelyt a saját érdeke teljesült, kihátrál mögüled, és az ellenségeddé válik, mert a Te érdeked ütközik az övével!

Nézzük a legfontosabbakat!

Létszám. Az utcán dolgozó taxisnak az lenne az érdeke, hogy legyen egy plafon. De a cégeknek ezzel ellentétes érdekeik vannak, valamint nagyon sok taxisnak vannak kiadott autói, ezek szintén a korlátozás ellen vannak!

Tarifa. Elvileg minden taxisnak az lenne az érdeke, hogy egy átlátható, egyszerű tarifarendszer legyen fix tarifával. Ez az utasnak is, és a taxisnak is jó lenne. De jön a cég, amelyik alákínál a másiknak, meg jön a saját kollégád, aki alád ígér, hogy legközelebb is őt hívják, lenyúlva a fuvarokat. Vagy az ellenkezője, akiket hiénáknak nevezünk, akik a maximált tarifa többszöröséért dolgoznak!

Taxiállomás. A taxisok egy része azt mondja, hogy neki semmi szüksége rá, mert A: rádióról dolgozik, és nem áll be oda, B: nem dolgozik ugyan rádióról, de nem akar fizetni érte, meg egyébként is jobban szeret gurulni, és a buszmegállóban ácsorog, C: szórakozóhelyek előtt hiénázik, stb.

Most csak a három leggyakrabban emlegetett, és – általam is - legfontosabbnak tartott szegmensét vettem ki a dolgoknak.

Ha elolvasod a legutóbbi Taxisok Világát, van benne egy nagyon jó cikk, amely összefoglalja, hogy mik történtek az utóbbi néhány évben. Taxisok torpedózták meg, a taxisok által már elért eredményeket, a taxisok nevében! Hülyén hangzik, nem?

Hogy ez miért van? Mert azok az emberek, akik bennünket képviselnek, a mi hátunkon fölkapaszkodva, a saját, vagy saját üzleti köreik érdekeit kezdik képviselni! Elég, ha csak az Antal Attilára, a Horváth Pálra gondolsz, vagy a Bakucz Józsefre gondolsz.

Milyen morális alapon álltak ezek az emberek? Az Antalt a Fötaxisok nyomták be az érdekképviseletbe, gondolva, hogy ez nekik milyen jó lesz. Elindította a Fötaxit a lepusztulás útján, megszervezte az Est Taxit, amit szerencsésen csődbe is vitt,(nem vagyok benne biztos, hogy nem szándékosan, abban is volt egy csomó pénz), aztán a Hagyó Miklós főpolgármester helyettes cimborájaként átvette a BKV-t, ahonnan az általa kötött szerződések alapján milliárdokat vettek ki a cégből különböző tanácsadók, és végkielégítettek! De írhatnám azt is hogy loptak!

A Horváth addig ugrált, amíg az ostoba hőzöngéseinek eredményképpen megszületett a nagy büszkeségünk, a taxisblokád, addig képviselte a taxisokat, amíg morálisan teljesen lezüllesztette a Rádiótaxit, aztán el is veszítette, most megint kavar valamit, és itt a fórumon fenyegetőzik, hogy állj elém, meg vállald az arcod, te arctalan senki, meg mindennek lehord embereket, akik bírálni merik!

A Bakucz meg simán belevitte az embereit a mélyen, áron aluli fuvarozásba, minek előtte az ellenkezőjét képviselte!

Hát röviden ennyi. Ezért IS van a jelenlegi helyzet! Lehet, hogy nem egészen pontosak az információim, de sajnos nem voltam helyzetben a milliárdos lopásoknál, hála Istennek, nem voltam jelen, és nem vállaltam részt a taxisblokádnál, és még nem dogoztam a Mini Mobilnál sem. Javítsatok ki, ha valamit nem jól tudok.

Hogy mi kellene a helyzet megváltoztatásához?

Kellene hozzá egy hiteles, őszinte erős akaratú, becsületes, mindkét fél – a taxisok, és a politika – által elfogadott szalonképes, tárgyalóképes, és felkészült szakember, aki tudna szervezni egy csapatot, amely mögött ott állna az egész taxistársadalom.

Feljebb azt írtam, hogy ezért IS!

Van itt még egy, talán minden eddig leírtnál fontosabb dolog! Politikai akarat! A politikai akarat teljes hiánya, hogy ez a helyzet ne ilyen legyen! Annak a nagypolitika általi felismerése, hogy ez a helyzet tarthatatlan, és kezelhetetlen!

A kettő közül egyik sincs meg!

És legyünk őszinték, legalább saját magunkkal szemben! Nem a taxi a legfontosabb területe a magyar gazdaságnak, amivel kiemelten kellene foglakozni!

Válság van. Nagy a munkanélküliség. Lepusztul az egészségügy. Lepusztították a közoktatást.
Romlik a közbiztonság. Nincs szociális biztonság. A bankok azt csinálnak az országgal amit akarnak. Az orrunk előtt lopják szét a politikusok az országot.

Nincs a fent említett tulajdonságokkal rendelkező emberünk, vagy szakembergárdánk.

A politikusaink pedig jobban szeretnek a zavarosban halászni, mint tiszta helyzetet teremteni, jobban szeretik a kezelhetetlen és tarthatatlan helyzeteket!

Amíg politikusoknak részesedésük van olyan taxistársaságban, amelynek védelmére több száz rendőrt kirendelnek, mert állítólag 5 hiéna a területükön dolgozott, addig ne várjunk eredményeket!

Ha lesz egy olyan emberünk, aki kiáll elénk, és elmondja, hogy ezt az egészet ezekben az összefüggésekben kell nézni, és nem ígér csodákat, és a taxisok is azonos irányba kezdenek húzni, és van türelmük kivárni minimum 10-20 évet, akkor talán eljöhet – no nem a Kánaán –
de az a helyzet, hogy talán emberibb, és európai körülmények között dolgozhatunk.

Addig is csak azt tudom megint mondani, mindenki próbálja a saját sorsát jobbá tenni, mert csak Ő SAJÁT MAGA TUD VÁLTOZTATNI RAJTA!

madhukari válasz |       2009.08.21. 16:30:18  (41)
Szia!
Persze igazad van abban,hogy az általam hozott számítás nem fedi teljesen a valóságot. Általános példát állítottam,a saját kis világomból,nyílvánvalóan ez más egyénekre nem szabható számítás,csak egy tájékoztató jellegű adat.Gyakorlatilag a Te kiadásod (280.000ft/hó) és az általam hozott 360.000ft/hó közt összesen 80.000ft/hó azaz 960.000ft/év különbség van. Ezen adatok alapján Hozzád viszonyítva az én kiadásaimat nekem ennyivel kerül többe a bérautózás.Aláírom,de vannak mások más számokkal.
Viszont sírásról rívásról én nem írtam. Mondtam,hogy nem veszteséges a történet (legalábbis nálam nem az)Havi szinten átlagban 250-290 címet veszek fel 26 munkanappal összesen napi 8-9 órai munkával bérautón,ami heti 35.Ft Egyáltalán nem mondanám veszteségesnek a dolgot.Tény,hogy ha kijövök,akkor nem kávézgatok,nem beszélgetek,nem telcsizek,csak ütöm a címet és megyek.Nem síránkoztam a helyzetem miatt,engem mondjuk egy trollibusz intézett el tavaly decemberben és a biztosító azóta sem fizetett.
Nyílván lízinges volt a cucc,azt is törlesztenem kell,s ráadásul amíg az a hitel nem zárult le,nem lehet másikat indítani. Egyszerű magyar karriertörténet.
Bárkivel megeshet.Hiába van cascód,vagy jó nem Te vagy a hibás mint esetemben.Elég egy okvetetlenkedő fellebbező madár és márik peregnek a hónapok a bürokrácia óráján,s eljutsz oda,hogy felélted a tartalékokat és valamit tenni kell. No nekem ekkor jött a bérlés. Egyszerű és nem drámai.Igy jártam.

málna válasz |       2009.08.21. 09:23:35  (40)
Ott a pont!

[2] [3] [4]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft