FÓRUM - Címfelvétel arányos tagdíjat!
Fórum » Droszt Híradó » Címfelvétel arányos tagdíjat!Súgó


13 hozzászólás 1 lapon hozzászólások sorrendje:

1

(Új hozzászóláshoz lépj be)

kujon4 válasz |       2009.10.01. 06:10:15  (13)
Arany hugom, tudod a számom.
Megtisztelnél.
ŐSZINTE A BARÁTSÁGGAL!!!

ivive válasz |       2009.06.15. 11:04:49  (12)
persze, és ha például a város eldugott pontján lakom, és normális közlekedés sincs arrafelé (vagy teszem azt, éjszaka van) (sorolhatnám még a jobbnál jobb példákat), akkor majd csak "holnap" utazom, mert akkor már lehet taxit rendelni, mert a névjegykártyás fuvarlenyúlóm épp nem ér rá?
diszpécserként meg mehetnék valami irodai robothelyre zombivá válni 8-17-ig, ahol nem történik semmi, és bármikor találnak jobbat nálam... vagy a mekibe karriert csinálni. áááááá!!! égnek áll a hajam a gondolattól! hát még a minimálbértől, vagy a számlától! honnan szedjek én számlát, és különben is... és egyébként is...

bond válasz |       2009.06.15. 10:10:19  (11)
"Sziasztok! Én nem taxizom,..."

Ezt le sem kellett volna írnod, a hsz-odat elolvasva ez teljesen világos.

tomajer válasz |       2009.06.15. 07:11:43  (10)
Végetért???

Én eddig azt hittem, el se kezdődött:-)

Nem uraim. Ennyire nem egyszerű.

Még most van felfutóban. Pár hónap, év, és meglesz, csak ne adjuk fel!

mew válasz |       2009.06.15. 01:40:28  (9)
A sok taxis miatt ez nem működik.
Volt ilyesfajta sztrájk-próbálkozás, azonban ez 2 nappal a kezdet után végetért.
Annyira kevés a taxisok pénze, hogy a "tiltott időszakban" is nyomnak.
Ez törvényileg kellene szabályozni, a tőkésekkel nem lehet tárgyalni.

water válasz |       2009.06.14. 22:06:25  (8)
Sziasztok! Én nem taxizom,bár meg van hozzá minden papírom ami szükséges.Figyelem egy ideje a beírásokat.Szerintem most nem érdemes elkezdeni taxizni.De néha amikor írogattok az aránytalan tagdíjakról meg a többi negatív dolgokról,elszoktam gondolkozni, hogy ez valóban mekkora nagy terheket ró arra aki dolgozik. Külsőként nagyon nehéz belelátni ebbe a szakmába, ezért amit most írok bíztosan fogok negatív meg potitív kritikát is kapni.Nem tudnátok megszervezni olyan napokat amikor egyáltalán nem vesztek fel címeket URH-ról .Persze ebben mindenkinek részt kellene venni, mindegy melyik cégnél van. Az utasok körében elterjedne, hogy már" megint pl: péntek van" lemegyek leintek valakit, vagy irány a az állomás" hiába telefonálna arra ugysem jönne senki.Egy héten lenne kettő három ilyen nap. Az utcáról felvett fuvar többet fizet így jobban járnátok hiszen nagyobb volna a bevétel. A cég pedig elgondolkozna, előbb utóbb, hogy ti így is meg tudnátok élni.Ha pedig ez működe hétről hétre, akkor talán lenne valami változás. Nem lennének ezek a nagy tagdíjak meg a többi szarozás amiket itt leírtok. Az emberek meg tudnák, hogy taxi kell"megyek az utcára" vagy hívom telefonon közvetlenül azt akivel a multkor is utaztam mert a multkor elégedett voltam vele és még névjegykártyám is van tőle. Ezért aki mínőséget ad azt következő utazásra is személyesen hívják diszpécser nélkül. Előbb utóbb meg minek a díszpécser! Hát pár gondolat erről.

mészarospál válasz |       2009.06.14. 18:50:48  (7)
Szerintünk havi 15 000 elég lenne.
Ez elég telefonra + villanyra. 300 X 15 000 öszz: 4.5 Millió ! Erre jönne még a fuvaronkénti személyenkéni 200 !

A diszp. és telefonosok, minimálbéresek vagy számlát adnak..!
Saját házban ? Miről beszélünk ?
Miért annyi az annyi ??????????????

tomajer válasz |       2009.06.14. 10:59:44  (6)
Remek meglátások. Minden szava aranyat ér!:-)

És akkor most irány valamelyik "forradalmas" fórum. és tessenek jelentkezni azok közé, akik tenni szeretnének valamit.

Amíg nincs erőnk, addig kit érdekel, hogy igazunk van?

taxidriver01 válasz |       2009.06.14. 10:24:33  (5)
Wow... milyen remek! Ami a taxisok érdekeit szolgálná az egyből versenyellenes?
Ugyan miért?
Ha bemegy a henteshez valaki, az is annyit fizet, amennyit a mérleg mutat, nem pedig egy átalányt.
Ellenkező esetben az összes kutya bélszínt tépne az üzlet előtt, amekkora a vágóhídi kapacitás.
A címeknél ez sajnos nem így működik, mert azok meglehetősen szűkösek, korlátozottak mindenütt. Még hétvégén is megy az 1000 Ft alatti fuvarokért is a szokásos, idegtépő marakodás.
Régen be kellett volna már vezetni a fuvaronkénti díjfizetést, akkor a gyengébb képességűeknek is látható lenne, hogy mit is kap 400-500 HUF-ért a balga taxis. (Néha mínusz 500-at) :((
A sztahanovisták, nagy rádiósok, komálósok, pedig hadd fizessenek a töménytelen felvett fuvar után tisztességgel, ne a csóró kigolyózott lecsúszott társaik nyögjék ki helyettük.
Veszteséges fuvart pedig nem szabad kiadni! Az biztosan (1000%-ban) versenyellenes.

tomajer válasz |       2009.06.13. 18:55:49  (4)
Hallóóó!

Én nem azt mondtam, hogy egyetértek, hanem azt, hogy ezt a választ kaptuk.

Mondhatni nemakarásnak nyögés a vége!

Erre írtam, hogy amíg erőt nem tudunk felmutatni, addig álom, álom, édes álom:-(

haliho válasz |       2009.06.13. 17:28:20  (3)
Gyere le a szintünkre.
Mi köze a fuvarszámarányos tagdíjfizetésnek, és a Versenyhivatalnak egymáshoz.
Ez vakítás a javából.
Nem olyan bonyolult kiszámolni, hogy pl.: 100.000 cím, 650 taxis, 62.000 tagdíj esetén 1 cím= 403 Ft.
Ahány címet felvesz a taxis annyiszor 403 Ft a tagdíj. Ehhez mi köze a Versenyhivatalnak.
Csak ahhoz, hogy növekedjen a tel.szám tulajdonos bevétele, ahhoz több fuvart kellene szereznie.
Ha csökken a fuvarszám, akkor csökken a bevétele. Ha nő a fuvarszám akkor emelkedik a tel.szám tulajdonos bevétele.
Ez így most nekik a legkényelmesebb, mert az Ő bevételük nem függ a fuvarszámtól.
Ezért nincs arányos tagdíj, semmi köze ennek a Versenyhivatalhoz.
Már Te is vakítasz???

tomajer válasz |       2009.06.13. 15:53:10  (2)
Ezt a csontot már lerágtuk.

Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján

6. Haladéktalanul kerüljön bevezetésre, legalább a társaságok egy részénél a fuvarszám arányos tagdíjfizetés lehetősége. - mondván, hogy létszámstop esetén is legyen bevétel növelési lehetősége a telefonszám-tulajdonosnak.

A 3-6. pontokkal kapcsolatban a Szövetség képviselői kifejtették, hogy azok valamennyi társaság általi, egy időben történő bevezetését képtelenségnek tartják, miután az Versenytörvénybe ütköző cselekedet lenne. (Ilyen jellegű tevékenységet a Szövetség és annak tagjai nem folytatnak és a jövőben sem fognak.) Azt pedig, hogy bármelyik, akár a Szövetséghez tartozó (a fővárosban jelenleg működő 14 társaságból 8 tagja a Szövetségnek), akár annak körén kívül eső társaság bevezesse a jelenlegi éles piaci versenyben, nehezen tartották elképzelhetőnek. Megítélésük szerint a taxis vállalkozók felelőssége igen komoly abban a tekintetben, hogy a piacon alacsony szolgáltatási díjjal jelen lévő társaságokhoz belépve életben tartják azokat. Lehetőséget biztosítva ezzel a piac vevőoldalának arra, hogy a szolgáltatás árait leszorítsa.

Amíg nincs elég erőnk, ne álmodozz!


Nem láttalak jelentkezni egyik "forradalmas" fórumban sem:-(

Pedig most van egy pár:-)

mew válasz |       2009.06.13. 15:30:43  (1)
A mostani igazságtalan, demokráciát nélkülöző tagdíj-rendszert meg kell szüntetni!
Legyen egy alap franchise-díj, de azon felül a felvett címenként egy előre meghatáozott, szakértői testület által jóváhagyott díjat kelljen fizetni!

Így megszünne az esztelenül indokolatlan alvállalkozó-felvétel, de aki bent van, jól kereshetne.

Ez ügyben sürgőssen el kell kezdeni az egyeztetéseket, így egy átlátható rendszert kapnánk.

Úgy gondolom, hogy 100-200 Ft-nál többet semmiképpen sem szabadna egy darab címért elkérnie a fuvarközvetítő-irodáknak, jelen esetben ez sokkal több.

Várom a kollégák véleményét!

1

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft