1 [2] [3] [4] [5] [6] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Én megmondtam!!! :-((
lásd kettővel lejjebb!
Sírhatnékom van... |
Elszakadt a cérna!!!!!!
Tényleg azt hiszi bárki, hogy elérnek valamit is az árcsökkentéssel???? Lófa..t! Illetve mégis! Mindenki el kezd csökkenteni, hát qva jó! egyik megy a másik után, és a végeredmény??? a cégek árkülömbsége megmarad, az utasok maradnak ahol voltak,(nem lesz egy darabbal sem több) csak mi szívunk!És a kevésből még kevesebb lesz!Köszönjük szépen! Tisztelt Tulajdonosok, ha már segíteni nem tudtok, legalább ne ártsatok!!!!
Ui: Ezzel nem nyertek,maximum néhány ingázó tagdijjat ideiglenesen! Ha pénzt akartok, kezdjétek el felvásárolni egymást, mi pedig hagy végezzük a dolgunkat becsülettel!!!
... |
Igen... erre is.
Ám - szokásuk szerint - jól betartottak a szolgáltatóink...
Így aztán ellene döntöttek - az akkor még együttműködő - fővárosi atyaistenek. :(( |
|
...és szerinted a céget érdekli, hogy xy eladósodik-e vagy sem? |
|
Azé a cím, aki nagyobb táska pénzzel tud érvelni!
Vannak itt azért a 215-nél olcsóbb tarifával futó cégek is... |
|
amíg ennyi cég pörög az utcákon, addig fix tarifa sem lesz, mert mindig lesz legalább egy, aki az árakon próbál bevételhez jutni, csak azt nem érti meg a tisztelt publikum, hogy amennyi jön annyi megy is, tehát ha megnézed a csapatok létszámát, nagyjából stagnál, bármit is tesz! rá kellene jönni, hogy már régen nem a tarifa a fegyver, ahhoz túl kicsik a különbségek, hogy ez bármely utast is földhöz vágna!!! szerinted érdekli az utast, hogy 215 vagy 240? egy átlagos fuvarnál ez nincs 200 forint differencia...Javíts, ha tévedek!... |
|
Erre lett volna megoldás anno a fixtarifa:( |
|
Az alapvető gond mindig az, hogy egy marakodás megy a fuvarszervező szolgáltatók között az egységnyi koncon.
Ennek a levét aztán mi isszuk meg taxisok, mert amíg régen a legmagasabb tarifával mentek a bálok, ma már a legalacsonyabbal.
Természetesen a fuvarszervező szemszögéből megvan az okosság: szétteríteni (a bálokon is) kedvezményes kártyáit egy újabb körben, és reménykedni, ezáltal nőni fog a megrendelés egyéb alkalmakkor is.
A szerződött taxis azonban sehogy sem jár jól, mert még a báli szezont is olcsójánosként éli meg, ha pedig (mégis) nő később a címállomány, akkor további taxisokat hoz a cég a nyakára, tehát a ráeső havi címmennyiség esetleg még csökkenhet is...
Ha valamelyik cégnél nő a címállomány, mert olcsóbban fuvaroznak, akkor oda áramlik a taxisok hada, míg rá nem jön, hogy más is így okoskodott, és bedugult minden lehetősége.
Szóval... ez a 22-es csapdája ma, a taxis-őrültek között. |
|
Én már vinném cukros szalonnáért is csak az URH szóljon!!! :-)) |
|
Rövidesen itt az idő, hogy 10 dkg szalonnáért, vagy 2 kg cukorért visszük az utasokat!
Gondolod ilyen nagyot fogunk emelni a tarifán?
Tudod Te, hogy menyibe kerül 10 dkg szalonna???:-)))...a cukorról már ne is beszéljünk:-) |
|
Rövidesen itt az idő, hogy 10 dkg szalonnáért, vagy 2 kg cukorért visszük az utasokat!
Egyre szarabb lesz!
Aki megteheti, húzzon el ebből az országból a picsába, jó messzire! Itt csak éhenhalni lehet! |
Ez a legborzasztóbb az egészben! Te licitálsz, ő elfogad,(hiszed te) és még 2-3 másikat is(ők is azt hiszik), és végül utazik amivel kedve van! de ehhez nem kell szerződés, nézd csak meg a pénztárcákat, mindegyikben legalább 3 kedvezményes kártya fityeg...((
Mi meg őljük egymást... |
|
1 [2] [3] [4] [5] [6] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |