1 [2] [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
igen, tudjuk mik a zsir és mik a felejtő fuvarok
legalábbis bizonyos kerületekben, ahol többet megfordul az ember.
a többit meg gondolhatod:) |
|
Gondoltam, hogy ez zsírosfuvar dolog elő fog jönni.
Nem Budapesten taxizom, de gondolom, hogy most is ez van.Nem?
Az, aki 400 fuvart vesz fel,talán," tele zsebbel", ez sem biztos, megy haza, de milyen áron.A jókedvet talán nem mondanám, hiszen akkor a kocsiban él.
Lehet, hogy tévedek, de nyáron nálunk így működik. |
|
Erről a kedvenc viccem jut eszembe, még kb. 20 évvel ezelötti:
Moszkvában megnyítják az első bordélyházat.
Első héten nagy tömeg, nem lehet bejutni.
Második héten már mindenki elfér, van hely bőven.
Harmadik héten már csak 1-2 szállingózó vendég van, mire a kupi tulajdonosa, felelősségre vonja alkalmazottját:
- Mi ez a lazaság kérem, miért nem engedi be a vendégeket?
- Én beengedném kérem, de itt a legutólsó kurva is 40 éve párttag. |
|
Nem helyes a példád!
Azt írod, hogy a kisebb cégnél kellene lennie a magasabb tagdíjnak. Ez hibás gondolat.
Na mindjárt érzékeltetem veled:-))
Van egy kupleráj, van benne 3 lány...legalábbis messziről annak tünnek:-)) Közelebbről már messze nem azok. Válaszhatsz, vagy elviszed őket, vagy (miután befizetted a pénzt) kimehetsz az utcára vadászni, hogy találj magadnak fuvart...bocsánat...lányt.
Vagy van egy nagy-nagy kupi, ahol hemzsegnek a csajok. Van ott minden fajta. Egy a lényeg, hogy mind nimfomániás, ami jelenleg nem baj:-))
Ez a kupi többet kér, hiszen nagyobb választék, jobb kiszolgálás stb...stb...
Vagyis, a kisebb cégnek kisebb tagdíjat kellene szedni-e, hiszen amit nyújtani tud a pénzedért, az sem az a hűhaaa.
|
|
Eljátszottam a gondolattal, és elkezdtem számolni:
3 Milliárd / 365 nap= =8.219.178 Ft
A mi cégünket alapul véve kb. 900 fő; akkor, cimenként:
8.219.178 /900fő/ = 9132.42 ft
Tehát átlagban egy hóra 30x9132.42 = 273.972.6 ft lenne a tagdíj.
Na ehhez mit szólsz?
Nam sok az a 3 Milliáed?
|
Na most megint jókat írsz.
Miből áll ez a 3 Milliárdos bevétel?
Minden Taxis társaság más főbből áll.
10-től 1000 főig.
Akkor logikus, hogy a legkisebbnél, kellene lennie a legmagasabb a tagdíjnak, de ez, nem így van, hanem a legmagasabbnál.
Na akkor ez, hogy is van?
A másik:
Minden cég tudja, hogy napi / átlag / megrendeleése tól-ig mennyi. Tehát a képlet egyszerű:
3 Milliárd /365 nap /fuvarszám = 1 cím, és punktum.
Na ezt kéne beszorozni a felvett címekkel, és ennyi lenne a tagdíj.
Nincs alap tagdíj, meg miegymás. Ki mennyit dolgozik annyit fizet.
ez jó lenne? |
|
ezt senki sem mondta, hogy legyen kevesebb, lehet több is, de igazságos, azaz, ha több cimet veszek fel, akkor többet fizetek, magyarán, ha van munka.
Ez egyben az adott cég teljesitményének a mérése is.
igaza van, nem a taxiból veszem az emlitett autot, ha veszem:) |
|
A havi össz befizetett tagdíj nem lehet kevesebb, mint a tervezett nyereség, mert akkor szó sem lehet róla. Nem gondolod te sem komolyan, hogy az évi 3 milliárd BEVÉTEL alá mennének a cégek önként.
Semmi gondom ezzel, legyenek extra profitjaik, de minket is engedjenek keresni, és nem csak annyit, hogy épp csak megéljünk, borotvaélen táncolva fizetve az összes rezsink.
Egy mosós srác mondta:
AZ NEM MUNKAHELY, AHOL CSAK ANNYIT LEHET MEGKERESNI, AMENNYI AZ AKTUÁLIS HÓNAPRA ELEGENDŐ. AZT A MUNKÁT VÉGZÉK A RABSZOLGÁK.
Mondta mind ezt egy autómosós srác.
Nincs igaza?
|
|
500 alap + 1 km 250 Ft.
Egyenlőre ezzel megelégednék. |
|
Megmondom őszintén, nem értelek.
30e.- ft tagdíjnál címenként 200 ft- ot írtál,
10e.-ft- nál, miért ment fel ez az összeg 333 ft-ra?
Nem értem, hogy jön ki a címenkénti árképzésed.
Mi alapján? |
|
Ricsi.
Sok a 2 km.-DDDDDDDD |
|
Látod én is fizetek tagdíjat rendszámot tb-ét stb-it pedig "hobby" taxisnak mondom magamat.Mert egy hónapban kb 12-13napot taxizok azt semm 10órában. |
|
hello
nem ciki, miért lenne az, én nem irtam ilyet, csak azt, hogy én nem tudok annyit jelenleg, ezért zavar, az amit leirtam.
Dolgozok én szivesen és fizetek is érte, ha van miért, ha nincs akkor minek fizessek? Gondolom ezzel Te is igy vagy, tehát ha dolgozom és produkálok árbevételt, akkor fizetek is, hiszen van miből, ha nincs munka vagy kevesebb, akkor azért nem szeretnék annyit fizetni, mint amikor van.
Nem vagyok nyugdijas, sem főllásban dolgozó, 1x a gyermekere kell vigyáznom, eddig ovodába sem járhatott, most legalább már oda,igaz Ő ott csak félnapos:) |
|
Csogu kívánsága szerint:
Alap fuvarszervezési díj 10.000.-Ft
A fuvaronkénti díj: 333.-Ft/db, 150-es fuvarátlagot feltételezve.
A kiállási díjon lehet gondolkodni, ha valamelyik társaság meglépi még csődbe is mehet, ha mindenki meglépi a Gazdasági Versenyhivatal kezd vizsgálatot és szab ki komoly bírságot, mint az öt évvel ezelőtti alapdíj emelés ügyében. Ha még emlékszik rá valaki.
Egyébként tudomásom szerint ma is léteznek fuvarszervező irodáknál féltagdíjas megoldások nyugdíjasok és másodosok számára.
Arról is van tudomásom, ami ennek a fórumnak az alap témája, mármint, hogy az "öreg motorosok" kedvezményes tagdíjat fizetnek, ez több társaságnál ma is így van. Ezt nem verik nagydobra sehol, miután így is éppen elég nagy a feszültség a kollegák között.
Egyébként Tomajer jól látja, egyre nagyobb a vetélkedés a taxisokért a fuvarszervező irodák között. Nem véletlen, hogy már több társaság is biztosítást kötött a kollegára. Egyre több fizetős reklámot szerveznek a kocsik oldalára, hogy csökkentsék a költségeket. Igyekeznek mind jobban kiszolgálni a kollegákat. Egyet nem tudnak, dolgozni és árbevételt produkálni helyettük. Ezt sajnos ma még mindenkinek magának kell megtennie, kinek-kinek energiája és vérmérséklete szerint.
SAS! Én is napi 10-12 órát dolgozom. Ciki? (a feleségem szerint igen) |
|
Az a baj, hogy még ez sem igaz, hogy ha megvan a pénz, akkor vidáman jövök haza. Inkább nem vagyok ideges és nagyon fáradt vagyok. Mint pl. most:-) |
|
1 [2] [3] [4]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |