[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [266]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Végül is tényleg:
3.§ (2)
...Amikor a személytaxi nem végez szolgáltatást, a szabadjelzőt le kell takarni,
vagy le kell szerelni.
12.§ (5)
Utas felvételre való felkészülés érdekében, világító szabadjelzővel személytaxi csak a
kijelölt taxiállomásokon várakozhat.
Na de, akkor kukucskálhat, hogy megy e az óra, vagy van e cím a tableten?
Vagy mihez van joga egy ilyen pótrendőrnek? És nekünk mi a kötelező maximum az együttműködésben? |
|
most nem volt időm a teljes rendelet és a modositás ujra végig nyálazására de ha jol emlékszem erre is van valami kitétel (de lehet hogy csak a tervezeti szakaszban volt) ami valahogy igy szol:
a taxiora státuszátol függetlenül ha a szabadjelzö fent van és nincs letakarva akkor is taxi üzemmódban vagy.
ez annyit jelent(tett volna), hogy ameddig fent van a szabadjelző és nincs letakarva akkor mindenhol fuvarkényszered van függetlenül attol, hogy a taxiora be van kapcsolva (szabadot mutat) vagy sem, kivéve ha az ora ketyeg.
azt hiszem ujra át kell nyálazzam az egészet.
(a héten kirakom a teljes rendeletet és a modositást a tgfsz honlapjára igy ti is át tudjàtok bogarászni) |
|
Hámme reménytelenül elkúrt maffiaországban fityeszidiótákkal telekúrt államigazgatásban minden megtörténhet. |
|
Akkor lekapcsolt szabadjelzővel miért ne várakozhatnék a parkolóban? |
|
A rendelet:
7. A taxiállomások használata
12§ (5) Utasfelvételre való felkészülés érdekében, világító szabadjelzővel személytaxi csak a kijelölt taxiállomásokon várakozhat.
a telefonhoz/tablethez nincs köze senkinek (viszont a rendelet szövege és hatálya nem attól függ hogy kaptál vagy sem, címet |
|
A közterület rendészek elzavartak néhány kollégát ma reggel az Akadémia parkolóból.
Állítólag mától parancsba kapták, hogy így járjanak el minden olyan taxival, ami nem droszton várakozik. Állítólag azt mondták, hogy le kell szedni vagy takarni (!! ) a szabadjelzőt, csak úgy lehet. Valamelyiknek volt már címe, csak nem indult még el rá, meg kellet mutatnia az intézkedő akárkinek.
Állítólag ez törént.
De hogy is szól a rendelet? Ki ért félre és mit? Kérhet e betekintést a rendész a telefonba vagy tabletbe?
Nagy itt a káosz kéremszépen. |
Azt mikor fogja már valaki firtatni, hogy hogy könyveli le a próbautazás költségét, ha nem kér számlát??? Ott valami nincs rendjén. Ezeket a számokat mivel támasztják alá? Nyugtákkal? Vicc az egész, csak nem tudok röhögni rajta. |
|
összesített jelentés megtekintéséhez KATT ide
január február március április
ellenőrzések száma 880 982 880 821
próbautazások száma 847 912 798 800
észrevételek száma 1720 1928 1263 1240
próbautazások költsége 1.820.755 Ft 1.584.290 Ft 1.416.150 Ft 1.894.100
nyugtaadás elmulasztása 271 200 83 130
visszajáró átadásának elmulasztása 20 28 8 6
taxaméteres csalás gyanúja 52 60 39 32
kerülőút alkalmazása - 15 14 8
fuvar megtagadása 26 54 29 22
árdrágítás más tarifával 14 20 10 6
hamis számla 20 7 9 15
törölt, lejárt drosztengedély 57 67 39 48
kiállási díj alkalmazása 1 2 0 0
engedély nélküli szolgáltatás 25 24 14 19
érvénytelen adószám 17 12 9 8
panaszbejelentés vizsgálata 38 30 40 32 |
|
Hónaljszagú büdös bunkók, ezt is hagyjátok, ezt is lenyelitek. Ti kértétek, megérdemlitek. Csak aki nem nem kérte, az is szopik miattatok. Rohadjatok meg. |
5-8 ezer ellenőrzés 4-5 ezer taxis esetében azt jelenti, hogy egy taxisra évente 1-2 ellenőrzés esik. Ellenőrzésenként 2-3 ezer forintot feltételezve taxisonként 4-6 ezer forintot jelent. Miután ennek többszörösét fizetjük jelenleg is, csak annyit tudnék mondani, hogy
hát a f***om nem kéne??? |
|
Már októberben tájékoztatott a hallo, hogy emelkedni fog a drosztdíj
"A Taxi Rendelet 12. § (10) bekezdésében meghatározott éves taxiállomás-üzemeltetési, szolgáltatási díj alapján, a várható díjbevétel 2013. évi mértéke, az 550/2013. (IV. 09.) Főv. Kgy. határozatban foglalt – a nagyobb létszámú, kiterjedt próbautazásra épülő taxi ellenőrzési rendszer üzemeltetése – többlet kötelezettségek fedezetét a 2013. évben még biztosíthatja, de – a taxik várható számbeli csökkenése miatt – valószínűsíthetően már nem fog fedezetet nyújtani a 2014-es évre. Tehát míg 2013-ban igen, 2014. évben az éves taxiállomás-üzemeltetési, szolgáltatási díjból származó bevétel az új módszerek szerint végrehajtandó, próbautazásokra épülő ellenőrzési feladatok végrehajtása miatt már nem fogja fedezni a Taxi Rendeletben kötelezően meghatározott feladatok végrehajtását, ezért annak emelése szükséges. Ezen probléma megoldására a BKK Zrt. bevonásával a 550/2013. (IV.09.) számú határozat végrehajtásaként megfogalmazottak szerint teszünk javaslatot..."
...A taxiállomás-használati díj emelése fedezetet kell nyújtson évi 5000-8000 próbautazásos ellenőrzéshez. Amíg a Fővárosi Közgyűlés a taxiállomás-használati díj emelését nem fogadja el, a BKK Zrt. önkormányzati költségvetési források bevonása nélkül a szükséges fedezetet maximum 200 millió Ft összegig biztosítja. |
Mondjuk rád méltán büszke a taxis társadalom.
:-D
nyolcvanhét |
|
Készül a beadványom a közgyűlés,Tarlós,Komáromi,Vitézy stb felé.Nem bánnám,ha mellém állnának támogatólag,hasonló gondolkodásúak.Ha gondolod beszélhetnénk. |
|
Nem teljesen tiszta nekem,ha velem VELÜNK (gyengébbek kedvéért)megvetetik a bkk elfogadott szabadjelzőt,és azzal fotózkodtunk az Asztalosban,akkor szerintem ha az utcán meglát az FRV-s brigád valami himi-humi csillárral,már vonják is be a droszthasználatit.Szerintem.
Volt már egy rosszul kihelyezett matrica miatt is visszavonás tudtommal.
|
|
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [266]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |